חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גן אירועים – הקיץ מחכה לנו

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/20131119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו

מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום, לדעת מה מצפה להם כאשר הם יגיעו לשם למען התקדמות לקראת סגירת יום האירוע.

יותר ויותר אולמות אירועים הבינו את הצורך של אירועים "פתוחים" יותר, למצוא אולם הוא עניין של זמן ועניין של תקציב, גן אירועים לרוב לוקח את כל עניין החיפושים לקל יותר, לדעת שהאירוע יהיה תחת כיפת השמיים, אין דבר מרגש יותר מזה. כל שנשאר לעשות זהו לבחור בין עיצובי האירועים בין אחד לאחד. גני אירועים מוכרים בתחומם בעזרת עיצוב האירוע בצורה איכותית, יוקרתית ונעימה לכל עין. לעצב אירוע זה עניין של טעם, למצוא גן אירועים תלוי מאוד גם בעיצובים השונים שנעשו במקום, האם העיצובים היו בעזרת מעצב חיצוני או שמא יש מעצב בגן עצמו שעובד איתם באופן קבוע.

אטרקציות לגני אירועים

ישנם כמה וכמה אטרקציות שגורמות לקהל האורחים שלנו להיזכר בכל פעם מחדש באירוע בצורה הנעימה ביותר, החל מהאוכל הנהדר שגרם לכולם לשבוע בשמחה ועד לכנריות שעלו לבמה והעלו הפקה יפיפייה שמשולבת עם המוסיקה של התקליטן. אטרקציה נוספת ומוכרת באירוע הינה עניין התמונות, אין אישה שלא אוהבת להצטלם ובמיוחד כאשר מדובר ביום כזה שהתלבשה בצורה המושקעת ביותר שלה כך שעניין המגנטים בתמונות יכול להיות מאוד מושלם עבורם. תמונות אשר יצאו "חם חם מהתנור" שמזכירות לקהל באירוע כמה חייכו באותם רגעים ואף איפה בדיוק (בעזרת קרדיט ליום האירוע עם שמות החוגגים).

אירועים קטנים בגן

ישנם כמה וכמה זוגות מתחתנים אשר מעדיפים לצמצם את קהל החוגגים בשמחתם, אולמות אירועים לפעמים לא הפיתרון המבריק ביותר עבורם, בגן אירועים אפשר לקבץ את המשפחה והחברים הקרובים ביותר ולקבל עדיין תחושת כיפת השמיים. להפיק אירוע במקום פתוח תמיד ירגיש מרווח ונעים יותר חברתית. המנות הופכות זולות יותר עבורכם, קהל האורחים מצומצם יותר כך שהאירוע הופך אישי יותר בן רגע.

אירוע קרוב לאורחים

הדבר הראשון שקהל האורחים שלכם יעשה ברגע שיקבל את ההזמנה לידיו הוא לבדוק מהי הכתובת ולבדוק כמה רחוק זה מביתם. יש כבר את התכנונים של "מאיפה מגיעים" / "יוצאים מהעבודה ישירות או מהבית" וכד'. כי אם כל המשפחה מרחובות אז רצוי מאוד שיהיה האירוע באחד מתוך אותם גני אירועים ברחובות אחרת זה אומר דלק מה שמעיד על גובה התקציב של המתנה ועוד הרבה שאלות שיעלו.

אז לפני שאתם סוגרים אירוע דעו את הפרמטרים החשובים לכם על מנת שתבחרו נכון, בתקציב הנכון ובתקווה בגן האירועים הנכון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121081 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121047 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122325 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121134 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121240 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121317 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאת: שמוליק דורינבאוםבישול ואפיה24/03/121345 צפיות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182899 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica