חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/20121133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

הציפייה לקבל החלטה ריאלית, נכונה ומתאימה בנוגע להלוואת המשכנתא שבה תבחר בסופו של התהליך אינה מושרשת במציאות. יכולתו של אדם פרטי להכיל את כל המידע שמסוגלים "לשפוך" עליו סוכני ויועצי המשכנתאות מטעם הגופים השונים המספקים הלוואות אלה, לסדר נתונים אלה באופן שהוא בר השוואה ולמדוד את איכות ההלוואות השונים לפי פרמטרים כלכליים ריאליים, היא תפקידו של איש מקצוע.

וכאילו לא די בזה, תיתקל, האדם הממוצע בבואו לקחת הלוואת משכנתא, באנשי ייעוץ שיווקיים וממולחים, שיציגו בפניך עובדות מפתות על מצבו של המשק היום, לפני חמש שנים ובעוד חמש שנים תוך שהם מציגים בפניך רק את העובדות שמשרתות את הניסיון שלהם להפוך אותך ללקוח שלהם. קשה להתמודד מול שיווקיות מקצועית כל כך בעולם זר כל כך ועם כל כך הרבה פרמטרים חדשים לשקילה.

הלקוח הממוצע ניגש לבחירת הלוואת משכנתא כאשר אין בידיו לא את הכלים הדרושים ולא את החברותא המתאימה על מנת לזהות הלוואה טובה ולבחור בה.

מהו שירות ייעוץ משכנתא?

ייעוץ משכנתא הינו ליווי וסיוע בבחירת הלוואת המשכנתא שלך. ייעוץ המשכנתא מתחיל ברגע שבו אתה חובר ליועץ שלך, ומסתיים בלקיחת ההלוואה. בדרך, יועץ המשכנתא שלך יבין את הצרכים הייחודיים – הכלכליים או האחרים, של משפחתך והיכולות שלכם מבחינת ההלוואה, יסביר לכם מהן האפשרויות העומדות בפניכם, יאסוף עבורכם את מירב הנתונים ויסביר באופן ברור את ההבדלים בין המסלולים השונים של ההלוואות המוצעות, יציג בפניכם את דעתו בנוגע להלוואת המשכנתא המומלצת לכם, ולבסוף יסייע לכם "לסגור את העיסקה" ולקחת את הלוואת המשכנתא שבחרתם.

מי מספק שירותי ייעוץ משכנתא?

יועצי משכנתא הינם אנשי כלכלה או חשבונאות, שחיים את שוק המשכנתאות יום יום. יועצים אלה, יוצרים קשר עם הלקוח כאשר הם אינם מקבלים עמלות מן הבנקים השונים לסגירת עיסקה עם הלקוח, והם לצד הלקוח באופן מובהק, אובייקטיביים ונטולי אינטרסים בתהליך.

יועצי משכנתא מכירים את המושגים ואת האנשים הפועלים בשוק המשכנתאות בארץ ולכן לא רק שיוכלו לאסוף עבורכם נתונים בקלות וביעילות, אלא שיוכלו לסייע לכם לנתח נתונים אלה לאור הצרכים והיכולות שלכם באופן נוח – וגם מדוייק.

מה יהיה מחר?

ייעוץ משכנתאות איכותי אינו מסתפק בהצגת התמונה כפי שהיא היום. אם יועץ המשכנאות שלכם הוא איש כלכלה, שנמצא בשוק מזה זמן מה ולומד אותו, יוכל אם כך לספר לכם על הגלגולים השונים של שוק המשכנתאות, הריביות, והנדל"ן ועל השינויים הצפויים בשוק זה בשבועות, בחודשים או אפילו בשנים הקרובות. כך, יוכל למשל יועץ המשכנאות שלכם להציע לכם לשקול הלוואה בריבית משתנה אם ניראה כי הריבית במשק עומדת לצנוח, וכדומה.

ייעוץ משכנתאות לא עולה כסף – הוא מחזיר כסף

קל לחשב את המשמעות של אחוז אחד הנחה בריבית הניתנת לכם על המשכנתא – אם לקחתם משכנתא על סך מיליון שקלים, אחוז אחד פחות שתשלמו בריבית הוא בעצם חיסכון לכם ולמשפחתכם בסך של 10,000 ₪ לשנה. כן כן, זה הסכום. אם המשכנתא שלכם נלקחה לחמש עשרה שנים, בחישוב נומינאלי (שאינו מדוייק והוא ניתן רק לצורך ההמחשה) מדובר על חיסכון כולל של 150,000 ₪ - האוטו החדש שלכם. אם כן, התשלום עבור ייעוץ משכנתאות הוא בטל בשישים לנוכח החיסכון של אלפי, עשרות אלפי, ולעיתים אף מאות אלפי שקלים שיצטבר בעקבות זיהוי המשכנתא המתאימה לכם ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131119 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121081 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121047 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122325 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121240 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121317 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאת: שמוליק דורינבאוםבישול ואפיה24/03/121345 צפיות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222579 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222574 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222549 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222565 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222855 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222893 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222892 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica