חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלולי אופניים בתל אביב

בשנים האחרונות התרחב מאוד מעגל רוכבי האופניים וניתן לראות בעיקר במרכזים אורבאניים חלק גדול מאוכלוסיית התושבים רוכב על אופניים חשמליים או אופניים רגילים באופן יומיומי כחלק משגרת התחבורה שלו ואנשים רבים מצטרפים למעגל הרוכבים בכל יום. אין ספק שרכיבה על אופניים חשמליים הולכת להפוך לאחת הדרכים הפופולאריות ביותר לתנועה במרחבים אורבאניים בעתיד הקרוב, ובעקבות כך גם התשתית הולכת ומתפתחת.

לצד הפופולאריות הגואה של רכיבה על אופניים חשמליים עורכות הרשויות שיפורים וחידושים בתשתית הרכיבה,והבסיס החשוב ביותר לחוויית רכיבה איכותית בעיר היא ריבוי מסלולי אופניים ייעודיים המאפשרים רכיבה מהירה ומהנה. ככל שמסלולי האופניים מתארכים והתשתית לרכיבה בערים הולכת ומתבססת, גדל ציבור הרוכבים והעומס בכבישים הולך ופוחת.

ליהנות מרכיבה בתל אביב

מסלולי האופניים הייעודיים בתל אביב משתפרים משנה לשנה ואורכם הולך וגדל באופן מהיר. הרשות המקומית מעודדת את הרכיבה על ידי ייחוד מסלולים ייעודיים ואיכות הרכיבה משתפרת בצורה דרמטית. אם עד לפני מספר שנים נאלצו רוכבי האופניים לשלב נסיעה על כבישים ומדרכות כחלק משגרת הנסיעה שלהם הרי היום, עקב ריבוי המסלולים הייעודיים הולך ופוחת הצורך ברכיבה בכבישים סואנים ועל מדרכות צפופות.

הרכיבה על כבישים ומדרכות מסוכנת מאוד, בעיקר לרוכבי אופניים חשמליים ואופניים רגילים, אך גם לשאר המשתמשים בדרכים. אין ספק שעבור הולכי הרגל , תנועת אופניים על המדרכות מסוכנת ומטרידה, וכך גם עבור הרכבים הנעים על הכבישים. אופניים חשמליים הינם כלי רכב לכל דבר ולכן ת נועה על מדרכות מסכנת את העוברים ושבים ומקשה על הרוכבים עצמם לרכב בחופשיות.

מסלולים מגוונים

המסלולים המצויים בתל אביב מגוונים מאוד ומאפשרים רכיבה מהנה ויעילה. לאורך חוף הים מתפרש אחד ממסלולי האופניים הפופולאריים ביותר, וניתן לרכב לאורך חלקים ניכרים של החוף והטיילת על שביל אופניים ייעודי ואיכותי. נסיעה על אופניים חשמליים לצרכי הנאה הפכה לנפוצה מאוד וניתן לחזות בתנועה רבה של אופניים על השבילים הייעודיים.

יש עוד מסלולי אופניים רבים בעיר המובילים ליעדים שונים ולכן משתלם היום יותר מתמיד לרכוש אופניים חשמליים ולהצטרף למעגל הרוכבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופניים חשמליות לשמירה על הסביבה ומניעת זיהום האוויר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב ברקוביץ

מאת: יריב ברקוביץאופניים16/07/13952 צפיות
כולנו בוודאי שומעים מדי יום, או לפחות מדי שבוע, על הבעייתיות אשר יוצר זיהום האוויר המאסיבי שמתרחש בחברה המודרנית המערבית: זיהום מתחנות כוח אשר משתמשות בשריפה של דלקים שונים, זיהום משריפה של דלק להסקה ולחימום, זיהום משריפה של ערימות אשפה ופסולת חקלאית, זיהום ממפעלי תעשייה שונים, ומעל הכל – זיהום הנוצר ממנועים של כלי רכב שונים. זיהום האוויר מורגש ברחבי העולם המערבי בעיקר בערים הגדולות, בהם מרוכזים המפעלים הגדולים ובהן יש את תנועת כלי הרכב הרבה ביותר. אין כל ספק כי ישנו קשר ממשי בין איכות החיים שלנ

מאת: יריב ברקוביץאופניים26/09/112563 צפיות
כיום אין זה כלל נדיר לראות אנשים בוחרים להשתמש מידי יום באופניים חשמליות. תחשבו שאם אתם בוחרים להשקיע כמה אלפי שקלים באופניים חשמליות, אתם בוחרים לחסוך כסף על דלק ובעיקר בוחרים לחסוך מידי בוקר את כאב הראש של הפקקים וחיפוש בלתי פוסק אחר חנייה או גם תשלום על חנייה שיכול להיות גבוה.

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/112571 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים18/09/111803 צפיות
בדלק וכמובן ידידותי לסביבה. אם תסתובבו ברחבי הערים הגדולות אל תתפלאו לראות אנשים נוסעים בהם סתם לשם הטיול או גם בדרכם לעבודה. ככה שגם אם אתם רוצים לקנות זוג של אופניים חשמליות זה לא בשמיים.

מאת: יריב ברקוביץאופניים12/09/112380 צפיות
אופניים חשמליים הם ללא ספק הטרנד הכי חם בקרב רוכבי אופניים בארץ ובעולם. אופניים חשמליים מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו להתנייד באופן יעיל ונוח יותר ובפחות מאמץ. חוקי החזקת אופניים חשמליים משתנים ממדינה למדינה, ובמדינת ישראל, הן הוכנסו למסגרת החוק ככלי תחבורה רק בתחילת שנת 2010.

מאת: יריב ברקוביץאופניים04/09/111455 צפיות
מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר בפקקי ועומסי תנועה? מרגישים צורך באמצעי תחבורה פשוט ונוח שיאפשר לכם להתנייד בקלות ובנוחות? רוצים להגיע בזמן לכל מקום מבלי להתעכב על חיפוש חנייה וכדומה? אופניים חשמליים למטרת רכיבה עירונית הם ללא ספק הפתרון הדו גלגלי עבורכם!

מאת: יריב ברקוביץמסחר יומי23/08/111871 צפיות
הזירה האינטרנטית שופעת אפשרויות מבחר אלקטרוני וניתן לנהל מסחר במטבע חוץ מהבית באמצעות תוכנות שונות המוצעות ברשת. השירותים שנותנות החברות השונות מגוונים מאוד ומאפשרים לנהל מסחר יומי מורכב ואינטנסיבי ביעילות רבה. ניתן לנצל את הפלטפורמות השונות המוצעות על ידי החברות השונות לניהול מסחר יומי מקיף ולצבירת רווחים נאים מאוד, אך העיסוק בתחומים אלה דורש ידע מדוקדק ומיומנות גבוהה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204901 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205460 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172876 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173435 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173890 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173695 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163122 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica