חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירה כללית על מכשירים משוק ההון

מאת: hatrickבורסת ת"א20/07/20091035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדד נדל"ן 15
גל הירידות שחתך את קו המגמה העולה המשיך מטה עד לנקודת התמיכה בלבד ולא חצה אותה, כך שעדיין לא היה נכון להיכנס לעסקת שורט. כל התנועה הדובית האמורה הייתה למעשה מהלך של תיקון טכני של גל העליות האחרון ועד לנקודת הבלימה של "גאן" וחזרה מעלה במעלה הגרף למה שניראה לפי "דאו" כאפשרות להשגת שיא חדש. יחד עם זאת ספק אם אכן הדבר יתממש, שכן הסימנים מצביעים דווקא על היחלשות ומומנטום שהולך ודועך. לכן ניראה שנכון יותר להמתין עד לפריצת השיא בכחצי אחוז לפחות טרם החלטה לכניסה לפוזיציה שורית, בעוד שראוי שלא להזניח את האפשרות שבהחלט סבירה למצב בו השער יגיע עד לנקודת ההתנגדות בלבד ויבצע היפוך עם הפנים למטה, שאז יהיה נכון יותר לבחור דווקא בעסקת השורט. הסוחרים היותר "ביטחוניסטיים" יעדיפו מן הסתם להמתין לכניסה לפוזיציה דובית רק לאחר שיישבר קו התמיכה – מתחת לשער 230 הנקודות.

מדד תל-אביב 25
תקופה ארוכה אנו נמצאים במגמה ראשית עולה. המימושים והניסיונות לתיקון המחיר לא עברו בהרבה את קו התמיכה הקרוב שעומד על שער 856 הנקודות. אנו עדים לניסיון כושל נוסף שהוביל ל"דאבל-בוטום" ומשם חזרה להיות הדרך רק במעלה הגרף עד לשער 893 הנקודות. כל הסימנים מצביעים שעדיין לא הסתיים הסיפור של העליות, שגם מלווה במחזורי מסחר ערים, שאף הולכים ומתעצמים בצורה הדרגתית. כל זאת כנראה לפחות עד לנקודות ההתנגדות הבאה הקרובה שעומדת על שער 907.60 לערך. קרוב לוודאי שהאינדיקאטורים יצביעו אז על מצב של רכישות יתר, שיתאפיינו בתיקונים ומימושים, אולם לא מן הנמנע שלאחר מכן נצפה שוב במהלך שורי נוסף בדרך לפסגה חדשה של המדד.

מדד דאו-ג'ונס
אנו עדים לסימנים סותרים באשר למדד זה. המגמה הראשית הדובית משולבת במגמה משנית עולה. גל העליות שהחל את דרכו מעלה בשליש הראשון של מרץ השנה ביצע מהלך של תיקון טכני לגל הירידות האחרון הקודם לו, וזאת עד לנקודת הבלימה של "גאן" ומשם חזרה מטה. אלא שלא נרשם שפל צפוי חדש, בעוד השער ירד עד לקו התמיכה שבאזור 8057.5 הנקודות בלבד וחזר לעלות – כהמשך למגמה המשנית השורית. המהלך האמור לווה במחזורי מסחר ערים הולכים וגדלים, כמו גם חציית קו המגמה המינורי היורד. כל הסימנים אמנם תומכים ומצביעים על המשך המהלך השורי, אולם יש להביא בחשבון שאנו קרובים למצב של רכישות יתר, ובנוסף לכך – איננו רחוקים מנקודת ההתנגדות הקרובה. כך שכניסה לפוזיציה בלונג תהיה נכונה יותר לאחר שבירת קו ההתנגדות האמור, או לחילופין – עסקת שורט לאחר שבירת קו התמיכה האחרון, שגם יציין את המשך הניסיון ליציאה מהתיקון הטכני שצוין לעיל.

נאסדק
המגמה המשנית העולה נמצאת במהלכו של תיקון טכני. השער הגיע עד לקו הבלימה של "גאן" ובמשך למעלה מחודשיים "מטייל" ומדשדש באזור. בשלב זה השער גם "נושק" בפעם השנייה לקו ההתנגדות, כמו גם למצב רכישות היתר. יתר על כן, מחזורי המסחר שומרים על יציבות יחסית עם נטייה קלה לירידות דווקא. כל זאת מלמד על מצב בהחלט אפשרי שאנו עומדים בפני מהלך של ירידות שיבואו לידי ביטוי בקרוב בגרף. כאשר תתממש סיטואציה זו, ובמיוחד באם השער יחתוך כלפי מטה את קו התמיכה שעומד כרגע על 1750 הנקודות לערך, נוכל להיערך לקראת כניסה לעסקה דובית שעשויה להניב מתח רווחים נאה.

מדור מניות מקיף ב FOREX PROS

הכותב, רן טוביה, מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.
אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

 



תגיות המאמר: שוק ההון, בורסה, מניות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hatrick

מאת: hatrickשוק ההון19/10/09957 צפיות
מדד דאו-ג'ונס המדד זכה לעליות שערים לאורך זמן, אלא שלאחרונה אנו מוצאים מגמת עליות "מגמגמת" בה קו ההתנגדות שנפרץ אינו משמש כקו תמיכה. כמו-כן, השיא החדש אליו הגיע השער מסתמן כפריצה המלווה בהיפוך לתיקון. הדבר מתבטא בין היתר גם באינדיקאטורים השונים בהם ניתן להבחין בסטיות ובמומנטום שהולך ונחלש.

מאת: hatrickמט"ח19/10/091057 צפיות
דולר יין: לאחר ירידות בשער הדולר במשך תקופות ארוכות אנו מבחינים בהתאוששות מזה כחודש, אולם מהלך העליות האמיתי של המטבע האמריקאי יצא לדרך לפני פחות משבועיים, לאחר שהגרף העיד על תבנית היפוך והשער פרץ את נקודת האישור שלה. הגם שניתן לכאורה להתרשם שגל העליות הינו רק תיקון של המגמה היורדת הקודמת, הרי שבכל זאת אנו מבחינים במבנה מחירים עולה, בקו מגמה עולה במקביל ושיא חדש אליו הגיע שער הדולר.

מאת: hatrickשוק ההון14/09/091062 צפיות
מדד נדל"ן 15 כפי שנמסר בסקירה הקודמת – אכן הסימנים שהעידו על ירידות צפויות מימשו את עצמם. כל שבוע המסחר החולף, כולל יום המסחר הראשון של השבוע הנוכחי, מצאנו ירידות ש"חיסלו" את כל התיקון הטכני הנדרש למהלך, בעוד שיום המסחר הראשון של שבוע המסחר הנוכחי רשם פתיחה גבוהה יותר מזו של סוף יום המסחר שקדם לו, אולם סגר את הפער ונעצר אף הוא בנקודה של יום המסחר שלפני, כלומר – בסוף התיקון הטכני.

מאת: hatrickמט"ח14/09/091036 צפיות
דולר שקל: הדולר ממשיך להיחלש מול השקל. אנו מוצאים מגמת ירידה ארוכת טווח באורח יחסי, בעוד שנכון לרגע זה לא ניראה שמגמה זו עומדת להשתנות. אמנם אנו צפויים כנראה להמשיך ולהבחין בתיקונים ומימושים קלים בטווח הקצר, וזאת בין היתר גם לנוכח הסיבה שהשער נמצא על נקודות בלימה קריטיות – הן נקודת תמיכה, כמו גם גבול האל-חזור.

מאת: hatrickשוק ההון07/09/09924 צפיות
מדד נדל"ן 15 שבוע המסחר האחרון היה די פרובלמאטי נוכח הידיעות אודות הירידות החדות של מניות "אפריקה-ישראל" של לבייב, ואשר השפיעו על מניות הנדל"ן בכללותן, ובהן גם על מדד נדלן 15. עם זאת ישנם אמנם סימנים קלים להתאוששות, אולם לא מספיק משמעותיים, כשברקע אנו מוצאים את המדד יורד אל מתחת למחיר 285 הנקודות, נכנס פעמיים לתיקון טכני ויוצא ממנו.

מאת: hatrickמט"ח07/09/091078 צפיות
יורו-דולר: הצמד ממשיך בהתכנסות, כמו גם "לשחק" סביב אותו מחיר פחות או יותר חרף תנועות מעלה ומטה במהלך שבוע המסחר. עדיין כוחות השוק מושכים באותה עוצמה לשני הכיוונים, בעוד שהכיוון בכללותו אינו ברור. מסתמן שתחילת שבוע המסחר החדש תאופיין על ידי גל עליות אפשרי, אולם בתנאי שהמחיר יחצה את שער 1.4330 בכיוון מעלה.

מאת: hatrickשוק ההון31/08/09988 צפיות
מדד נדל"ן 15 הסוחרים היותר "שמרניים" זכו להצלחה במהלך שבוע המסחר החולף, וזאת לנוכח העובדה שהמחיר פרץ את קו ההתנגדות, אולם לא השלים את המהלך המיוחל, מה שהתברר בסופו של דבר כפריצת שווא, ולכן ה"שמרניים" שמבין הסוחרים לא הבחינו באיתות שאכן מאשר להם כניסה לעסקת לונג, ונמנעו מכך.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161955 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144969 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148154 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica