חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כדאיות בחגיגת בר מצווה

מאת: בלה שמואלהורות02/08/2011881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החתונה בפתח? מתחילים כאן... זה הזמן לקרוא לעומק על כלל הפרטים המשמעותיים בתחום אירועים מדהימים... עכשיו בואו להתרשם מהתחום הגדול של האירועים והחתונות: מקום, עיצוב ארועים ושירות בר!

נו, מצאתם כבר גן אירועים לחתונה?

העניין החשוב ביותר שצריך להטריד אתכם, הוא כמובן המיקום שבו תחגגו. אפשרי שזה יהיה גן אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה חוף הים. רק בתום קבלת ההחלטה על המקום בו תחגגו את החתונה, אפשרלחשוב על תאריך החתונה, אופי החתונה ולבסוף לבחור את כל אותם הדברים הזעירים שיעשו את ערב הארוע חוויה מהסרטים. רוצים כבר להתחיל לתכנן?

אז.. באיזה אופן בוחרים אולם ארועים? לא השגתם אירועים לבר מצווה?

מרבית הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם חודשים רבים לפני שמצליחים להחליט, וזאת בשל סיבות רבות. רבים נבדלים במדדים רבים; כמות האורחים, הסאונד, סגנון ההגשה וכמובן המיקום בישראל. רצוי מאוד לדעת מבעוד מועד איזה ארוע תמיד חלמתם לארגן, זה יקל מאוד עליכם במסע אחר האולם הרומנטי ביותר…

כשאתם מגיעים לגן ארועים בשביל לבחון מקרוב, כדאי לשים לב לדברים האלה: האם המקום נראה לכם נקי וסטרילי? האם הגודל בכלל יספיק לכמות האורחים שלכם? כמה נותני שירות מסתובבים במקום? איש לא אוהב עכברים שמסתובבים בין האורחים או מקום בלי תודעת שירות... אם אתם רוצים להישמר מפני פאשלות במהלך האירוע, בדקו שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

כשמדובר על חתונה, לא כדאי לטעות!

חתונה תארגנו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת אין מקום לטעויות. מתים לדעת איך מתכננים את זה בקלות? הכי טוב זה לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! במילים אחרות, בהנחה ודמיינתם אולם אירועים עם בריכה גדולה, אז אין סיבה לא לקבל זאת…

ומה הלאה?

אם כבר השגתם אולם אירועים - יש אפשרות להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב ארועים מקצועי... אם יצא שעוד לא ידעתם שזה קיים, אז תדעו לכם שזו אמנות לכל דבר. עם מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בתחום העיצוב ואסתטיקה, ניתן לדאוג לכך שהאירוע שתחגגו יהיה בולט ובלתי נשכח. באמצעות שימוש במפות שולחן מעוצבות, לדוגמא, באפשרותכם לשדרג את את סביבת האירוע. המוזמנים שלכם שיגיעו לחתונה יחושו מהדקה הראשונה שהם באיזשהו ארוע סוף הדרך והם יהנו כמו שבטוח לא יצא להם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

רק לאחר שסיימתם עם ענייני העיצוב, אתם יכולים לטפל בפרטים אחרים…

להמון אנשים כנראה יצא מתישהו בחיים לבוא לארוע. ארועים שכאלה נראים בנליים - אוכל זול, קוקטיילים מבחילים וגימיקים מיושנים. אם ברצונכם לתכנן חגיגה לגמרי שונה, ישנו צורך בקצת תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. בצורה כזו ימשיכו לדבר על החתונה שלך גם עוד שנים רבות מעכשיו... לא מוצאים הכול לאירועים?

הכל מתחיל עם מזון!

בשביל המוזמנים שלכם הדבר החשוב ביותר זה סוג האוכל. בחירת חברת הקייטרינג עשויה להשפיע רבות על הזיכרונות מהחתונה שלכם, בגלל זה אי אפשר להקל ראש או להתפשר בבחירה הזאת. אז באמת כדאי לבחור אוכל איכותי ומנות גדולות. אין מישהו שבאמת אוהב לאכול מזון זול או דווקא כזה שבא בצלוחיות מיניאטוריות. העצה שלנו היא שכדאי לבזבז טיפה כסף כדי שהאוכל שיוגש יהיה טעים ובריא!

רוצים לדעת יותר על בר מצווה? דיג'יי כבר מצאתם?

לאחר שהאבסתם את המוזמנים, ניתן להעסיק אותם, ויש שפע של שיטות להשיג זאת. איך מתחילים? לא באמת ניתן להעלות נושא כמו חתונה מוצלחת ואפילו לא לדבר על דיג'י. לא חושבים להשכיר דיג'י מקצועי? עם אחד כזה ניתן לשמח ולהקפיץ את כל המוזמנים במשך כל הלילה... המשימה היחידה שנותרה לכם היא לבחור מראש סגנון מוסיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת שאר העבודה התקליטן יבצע בשבילכם.

עם האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה טובהיהיה ממש פשוט… לטיפים ומידע שכדאי לדעת - קראו עוד לכל המאמרים, לשמחה הגדולה שלכם.שיעבור בשלום!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121664 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121777 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121377 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121976 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121458 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121715 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121583 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214035 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204618 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204660 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201464 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201452 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201494 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201631 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica