חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות מחשוב

מאת: אריק מילרמיחשוב ארגוני03/08/20111063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


האדם הפך להיות עבד של המחשב, התלות שנוצרה בין התפקוד שלנו, לבין תפקודן של מערכות המחשוב במשרד או בבית, בלתי מעורערת. עצרתם פעם לחשוב כמה זמן וכסף הקופסא הקטנה הזו חוסכת לכם או לעסק שלכם? ומה קורה אם הכל נמחק, אובד, או נהרס קליל? יש לכם דוקטור למחשבים בהישג יד? מישהו מטפל לכם המערכת המחשוב ונותן פתרונות און ליין? אם לא, כדאי שתקראו את המאמר הבא.



רובנו נוטים לסמוך על המחשבים שלנו בעיניים עצומות. לעתים מטעמי נוחות, לעתים מחוסר מקצוענות, לעתים כי התמזל מזלנו ולא נקלענו למצב של קריסת מערכות מחשוב ואבדן מידע קריטי. אבל זה יקרה לכולם, במוקדם או במאוחר, השאלה איך נערכים לכך. לפעמים מספיקה הפסקת חשמל קלה שתותיר אותנו פעורי פה ואובדי עצות,

בעקבותיה יחלו השאלות התהומיות: "האם יש גיבוי לחומר המסווג והחשוב הזה, או לא".

מעבר לאבדן המידע, שיחזור, אם ניתן בכלל, של הליכים שביצענו, קבצים שהופסקו וכיוצא בזה, עשויים לפגוע בקצב העבודה, לא רק שלנו, אלא של מחלקות שלמות, וכתוצאה מכך פגיעה בלקוחות, ובשורה התחתונה- פגיעה כלכלית שלעתים קשה מנשוא.


בחברות גדולות סביר כי יש איש מחשבים האמון וערוך לכל תקלה. עם זאת, בדרך כלל אותו אדם לא זמין ברגע הרצוי, חוק מרפי או חוסר במשאבי אנוש, ולכן כדאי להיערך בהתאם ולשכור את שירותיה של חברת שירותי מחשוב ותמיכה.

היתרון הוא שהחברות הללו מציעות שירות ותמיכה און ליין בכל רגע נתון, ובמידה ולא ניתן לפתור את התקלה באמצעות נציג טלפוני, או השתלטות על המחשב, ניתן לשלוח טכנאי מחשבים, אשר מגיע תוך זמן קצר, ממש כמו ביקור רופא.

יתרה מכך, חברות מעין אלו משקיעות במערכות המחשוב עוד מלכתחילה, על מנת להקדים תרופה למכה, ולמזער נזקים עתידיים.

 



תגיות המאמר: מחשוב, שירותי מחשוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים  מקצועיים בנושאי שונים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק מילר

מאת: אריק מילרקידום אתרים16/11/111055 צפיות
כל מי שעובד מול המחשב וגולש באינטרנט נתקל בבקשה המעצבנת, אך ההכרחית כל כך, של הcaptcha. לפעמים מבחן הcaptcha יכול להוציא אותנו מהכלים, ועל כן בחרתי לכתוב מאמר שלם המוקדש להמצאת המבחן הממוחשב המסורבל הזה.

מאת: אריק מילרקידום אתרים02/11/11932 צפיות
הישראלים, אולי יותר מכל, לא אוהבים להרגיש פריירים. לכן, כל איש עסקים ישראלי שואל את השאלה הבאה בתוך לא יותר מעשר דקות מרגע שמיעת ההצעה: "כמה זה יעלה לי?", ומיד למשמע התשובה הוא יחל להתמקח ולנסות להוריד במחיר. אבל יש דברים שעולים ביוקר, אחרת אין בהם ממש, כמו בקידום אתרים, ועל כך במאמר שלפניכם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים30/10/11920 צפיות
המטרה של כל בעל עסק במאה העשרים ואחת זהה: להצליח, ואם אפשר בגדול, תוך הגדלת התפוקה ומינימום הוצאות מיותרות, לשם הגדלת הרווחים. כדי להגדיל את שטח הפעילות של העסק, למתגו ולשווקו ברחבי הגלובליזציה נעזרים בעלי עסקים רבים בחברות של בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט.

מאת: אריק מילרדיאטה ותזונה26/10/111250 צפיות
אחת מהמחלות השכיחות ביותר של המאה העשרים ואחת הינה הקנדידה. במאמר הבא נציג את מאפייני המחלה, הרגלי התזונה שיש לאמץ לחולים בה, והשלכות של אי טיפול מבוקר וזיהוי מוקדם.

מאת: אריק מילרקידום אתרים18/10/11899 צפיות
מישהו תיאר את עבודתו כמקדם אתרים כשילוב של פיסות פאזל על לכדי קבלת תמונה שלמה. יהיה זה נכון להוסיף ולומר, כי עבודת הקידום עצמה, אף שהינה סיזיפית ודינמית בדרך כלל, היא כלי הכרחי לשיווק והצלחת האתר, והרי שזו הפיסה החשובה ביותר אולי, להשלמת תמונה מוצלחת.

מאת: אריק מילרקידום אתרים20/09/11972 צפיות
"the only way is up" היא ססמה לכל בעל עסק, קטן או גדול, חדש או קיים. כולם רוצים להצליח, אם אפשר- לחתור למקום הראשון, בכל תחום, כיוון שהצלחה מתבטאת, בשורה התחתונה, בכסף ובשגשוג כלכלי. והרי לשם כך התכנסנו כולם.

מאת: אריק מילרקניות 14/08/111065 צפיות
רוב האנשים היו שמחים לנצל את ההזדמנות, לעלות על מטוס ולגלות את אמריקה, אפילו רק בכדי להעביר מסמך בעל ערך, או חפץ חשוב. לעומתם, מעט מאוד אנשי עסקים, המבלים את מיטב זמנם היקר בין טיסה אחת לאחרת, וסובלים מהפרשי השעות, וחוסר השינה, יראו במטרה העילאית של ליווי או הבאת משלוח מחצו השני של העולם, מטרה נעלה או מהנה, לכל הפחות מטרד.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173388 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163492 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152264 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148105 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica