חפש מאמרים:
שלום אורח
16.10.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו crm?

מאת: רוניCRM20/07/20091002 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
תוכנת CRM היא כלי ניהול ארגוני ממוחשב, שבבסיסו אחראי על כל הפעילות השיווקית מכירתית ושירותית בארגון, ותיעוד המידע הארגוני.

איסוף מידע אודות מכירות, שירות, לקוחות, מתחרים וכו' מאפשר לארגון:
1. לנהל את נושאי השיווק ביעילות גדולה יותר ומתוך מדדים ברורים (מהיכן הגיעו לקוחות, כמה מכירות בוצעו בהשוואה לכמות הלידים (יחס המרה) וכו')
2. לנהל את השווק והמכירות ואת אנשי המכירות ביעילות גדולה יותר בהיבטים של השקעות הארגון בהם
3. ניהול שירות לקוחות יעיל ומהיר המחזק את הקשר "לקוח-  מוצר- ארגון"
4. לתעד את כלל הפעילות הארגונית - מי ביקש ממי? מה הוא ביקש ממנו? האם בוצע בזמן? מהן הצעות המחיר שניתנו ללקוח ? אילו מיילים התקבלו ממנו ? וכו'

מהן דרישות המינימום מתוכנת ה CRM המאפשר זאת ?

1) ניהול לקוחות –

ניהול כללי של רשומות לקוחות/ ספקים/ עובדים/ שותפים וכו' והקשר ביניהם

מבט מקיף של 360 מעלות על פעולות הלקוחות ורכישותיהם ופעולות הארגון המקבילות

2) ניהול "לידים" -

מעקב אחרי לידים נכנסים

ניהול הלידים (הקצאה לאנשי מכירות לפי מדדים)

ניתוח מאפייני לידים נכנסים על מנת לזהות מגמות בשוק ולהערך / לפעול שיווקית/ מכירתית  בהתאם

העברת לידים לסטטוסים מתקדמים ובכך לעקוב אחרי התקדמות המכירה

ביקורת יחס המרה בין סטטוסים – כמה לידים הפכו ללקוחות במו"מ או לקוחות בפועל

3) ניהול יומנים ופעילויות –

ניהול יומנים משותפים על מנת ליעל את ניהול הזמן ע"י אנשי מכירות / שירות

רשימת משימות מוקצות לכל משתמש במערכת ומעקב ביצוע ועמידה בלוחות זמנים

מידור פעילויות בין משתמשים על מנת לשמור על סודיות מידע

ניהול פגישות מרובות משתתפים (מרובי לקוחות או משתמשי המערכת בארגון)

4) ניהול תיקי לקוח (מכירות ושירות) –

ניהול מצבי משבר מול לקוחות – דחיפות טיפול, הקצאת אנשי שירות

ניהול "פיקים" של עומסי עבודה על מח' השירות והמכירות -ויסות עומסי עבודה

ניהול זמן שירות (מעקב שעות)

ניהול מדדי שירות ללקוח ע"פ השקעה (זמן ואמצעים) מול הצלחה (מרוצות הלקוח)

5) ניהול מודיעין עיסקי-

ניהול הזדמנויות מכירה המתגלות בשוק כתוצאה משינויים החלים בו

מעקב אחרי מתחרים (הצעות המתחרים, תנאים שהציעו מול אנשי המכירות של הארגון וכו')

ניהול מצבי ביניים בקשר עם לקוח פוטנציאלי – זירוז מו"מ, שינוי תנאים ומחירים וכו'

העמקת מכירה ללקוח קיים ע"פ ניתוח המידע המצוי ב CRM ומעיד על צורך אצלו

6) ניהול מכירות –

ניהול אנשי מכירות מתוך מדדים ברורים – יחס המרה בין הזדמנויות מכירה שהוקצו להם לבין ה"סגירות"

שיפור ניהול הזמן של אנשי המכירות (לא לרוץ "פול גז בניוטרל" על ליד עם סיכוי סטטיסטי נמוך)

קיצור תהליכי מכירה בהתבסס על פי חיתוך סטטיסטי - מי לקוח רציני ומי פחות ע"פ מאפיינים

ועל פי היסטוריית המכירות הכללית

7) ניהול תקשורת ישירה מול הלקוחות–

הוצאת שיחות טלפון לקבוצות לקוחות

משלוח דוא"ל ללקוח בודד / קבוצות לקוחות

משלוחSMS ללקוח בודד / קבוצות לקוחות

משלוח פקסים ללקוח בודד / קבוצות לקוחות

הקפצת מסך לקוח בשיחה נכנסת לעמדה מכירות / שירות

שיתוף דוא"ל בין משתמשים שונים ע"י הפיכת הדוא"ל למשימה הנזרת ממנו לביצוע

הפצת ואיסוף סקרי שביעות רצון מול הלקוחות ואיסוף וניתוח המידע ע"פ לקוח / תקופה / כלל הלקוחות

8) שיווק -

ניהול קמפיינים שיווקים מבוססי ניתוחי מידע על מתעניינים  (ניתוח מאפייני לידים)

ניהול קמפיינים מבוססי מסקנות בחתך מכירות / מוצר / לקוח / תקופות

בחירת ערוצי שיווק ופרסום בהתבסס על מקורות הלידים ואיכותם (מכירות בפועל פר קמפיין/ ערוץ)

9) יכולות נוספות –

מרכז מידע כלל ארגוני – הפצת מידע בארגון אודות הארועים, מוצרים חדשים, נהלים וכו'

שיתוף מסמכים תחת הרשומות (לקוחות/ ספקים וכו') לצורך כתיבה משותפת של מס' משתמשים

מערכת ארכיון כללי מוגדרת ומסודרת לכלל המסמכים בארגון

 



תגיות המאמר: CRM


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני

מאת: רוניCRM20/07/09999 צפיות
לאן הולכות תוכנות ה CRM בעולם? מהן המגמות ומהם החידושים הצפויים? כאשר באים לבחון את המגמות בתחום ניהול קשרי לקוחות בעולם מזהים מספר מגמות שחלקן סותרות אחת את השניה וחלקן משלימות. כל מגמה עולמית שמתחילה בתחום ה CRM למעשה מתחילה מצרכיו של לקוח כלשהוא ששכר בית תוכנה לכתיבת יישום ומשם בית התוכנה לקח את התוצר הלאה ל"מגמה" (בד"כ עם תוספת של "באזוורד" תואם) אי לכך להתייחס למגמות פרטניות אין כל טעם, הן משתנות בהתאם ללקוחות לסביבבה העיסקית והארגונית ובהתאם ליכולות השווק של בתי התוכנה הגדולים.

מאת: רוניCRM20/07/091304 צפיות
ישנם מספר שלבים העוזרים רבות בהטמעת תוכנת CRM בארגון, ומנטרלים התנגדויות ומכשלות בדרך. ארגונים רבים ניסו להטמיע תוכנת CRM ללא מעבר סדור על הלקחים מתהליכי הטמעה שעברו אחרים, ונכשלו. להלן שלושה טיפים המקילים על הטמעת תוכנת ה CRM בארגון:

מאת: רוניCRM20/07/09774 צפיות
הטמעת כלי עבודה חדש בכל מסגרת אירגונית היא תהליך קשה, הטמעת תוכנה בתור "כלי עבודה" קשה שבעתיים. נוסף על החרדות הטבעיות של אנשים משינויים בסביבת העבודה ונוהלי עבודה, עדיין אנשים רבים אינם משתלבים היטב בסביבת עבודה ממוחשבת והם טכנופובים ברמה כזו או אחרת. אנשים אלו נוטים לייחס ליכולת להפעיל תוכנה כישורים שהם מעבר ליכולתם ,אף אל פי שלא כך היא, וכיום מרבית התוכנות פשוטות להפעלה עד כי כמעט לא נדרש ידע מוקדם בסביבת מחשב.

מאת: רוניCRM20/07/09932 צפיות
להלן רשימת התכונות והיכולות הנדרשות מתוכנת CRM / תוכנת תיעודארגוני. תכונות אלו אינן המינימום הנדרש אלא דרישות ממוצעות המקובלות כיום בעולם ה CRM.

מאת: רוניCRM20/07/09861 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/09773 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/09741 צפיות
"ברק קופות גמל" היא גירסה ייחודית לתוכנת "ברק CRM" שפותחה על ידינו ע"פ בקשת לקוחותינו בתחום ניהול עמיתים בקופות גמל. הגירסה פותחה (וממשיכה להתפתח) תוך שילוב הידע של לקוחותינו אלו, ותוך שימת לב לבקשותיהם וצורכיהם בניהול מספר רב של עמיתים, ומתן שירות אישי ומקיף לכל עמית.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131784 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131283 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/132804 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131273 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131216 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131493 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131270 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica