חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן היכולות הרצויות בתוכנות CRM?

מאת: רוניCRM20/07/20091327 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

להלן רשימת התכונות והיכולות הנדרשות מתוכנת CRM / תוכנת תיעודארגוני. תכונות אלו אינן המינימום הנדרש אלא דרישות ממוצעות המקובלות כיום בעולם ה CRM.
על מנת לספק  מענה מיטבי לצרכים על תוכנת ה CRM לאפשר את היכולות הבאות (עצמאית או ע"י הפעלת תוכנות צד שלישי):

כללי:

  • שיתוף דוא"ל בין משתמשי המערכת
  • שיתוף מידע ארגוני בין משתמשים
  • יצוא נתונים לאתר אינטרנט
  • יבוא פעילויות מאתר אינטרנט (תלונות לקוח, בקשות ידע, רכישות מקוונות וכו')
  • איסוף "לידים" מאתר אינטרנט
  • יצירת סקרים אינטרנטיים לרשומות ואיסוף המידע בתוכנה (סקרי שביעות רצון, טופס עדכון פרטים וכו')
  • ניהול יומנים משותף לכל המשתמשים
  • ניהול יומן כלל ארגוני מצרפי
  • ניהול הרשאות מפורטות למשתמשים ולקשרים ביניהם (מי רואה את הפעילות / יומן / מסמכים / לקוחות של מי, מי חשוף למידע כספי וכו')
  • סנכרון יומנים מול מכשירי כף יד
  • הצגת מידע חיצוני ל CRM אודות הלקוח ע"י הפעלת תוכנות חיצוניות (כרטסת הנהח"ש למשל)

קסטומיזציה:

  • קביעת הפרמטרים בתוכנה ע"י המשתמש
  • קביעת הרשאות משתמשים ע"י מנהל מערכת
  • קביעת מונחים בתוכנה ע"י המשתמש
  • קביעת ספריות לשמירת מסמכים ע"פ הרשאות הרשת
  • ממשק רב שפתי

ניהול רשומות (לקוח / ליד / ספק / פרויקט וכו'):

  • ניהול רשומות ומיונם ע"פ מאפיינים - סטטוס / אנשי קשר / עדכון אחרון / ת.ז-ח.פ / ומאפיינים חופשיים
  • ניהול פעילויות ע"פ רשומה (לקוח / ליד / ספק וכו')
  • שיוך פעילות למשתמש / מחלקה
  • קישור רשומות  אחת לשניה או לקבוצות ע"פ קשרים נקודתיים

איסוף מידע ברשומות (לקוח /ליד / ספק / פרויקט / עובד וכו'):

  • כל מסמכי הלקוח מאוחדים - בכרטיס הלקוח
  • כל רכישות / מכירות הלקוח - מוצגים בכרטיס הלקוח
  • מאפייני לקוח שמעניינים את הארגון - מרוכזים בכל לקוח
  • שעות מושקעות בלקוח - נאספות ומתועדות בכרטיס הלקוח
  • כל הפעילויות שבוצעו בלקוח - נאספות ומנוהלות בכרטיס הלקוח
  • הקלטות שיחות מול הלקוח - קשורות לפעילות שבמסגרתן בוצעה ההקלטה
  • תיעוד שירות ע"פ מוצרי הלקוח
  • תיעוד דיוור ללקוח (דוא"ל / SMS / מכתבים / פקסים)
  • תיעוד פגישות עם הלקוח - במשולב עם היומנים המשותפים

ניהול דו"חות סביב המידע

  • מחולל דו"חות - שמירת דו"חות שהוכנו ע"י המשתמשים באופן לשימוש חוזר
  • הכנת והפקת דו"ח לקוחות ע"פ מאפיינים
  • הכנת והפקת דו"ח לקוחות ע"פ פעילויות
  • הדפסת "תיק" לקוח
  • הכנת והפקת דו"ח מכירות ע"פ מוצר / תאריכים / לקוחות / מאפיינים
  • הכנת והפקת תחזית מכירות ע"פ הצעות מחיר
  • הכנת והפקת דו"ח סטטיסטי ליעילות פעילויות (שירות לקוחות, מכירות וכו')
  • הכנת והפקת דו"חות סטטיסטיים כמותיים

דיוור לרשומה:

  • שילוב כל יכולות הדיוור בתוכנה (דוא"ל, מכתבים, פקסים, SMS, הודעות באתר)
  • דיוור פרסונלי לכל נמען גם אם משלוח הדיוור היה בקבוצה (כל אחד מקבל דיוור ממוען אליו אישית)
  • שליטה בהפצת SPAM
  • דיוור לקבוצת רשומות ע"פ חתכים (ע"פ מוצרים שרכשו, שירות שקיבלו, סטטוס רשומה, מגורים, משתמשים שטיפלו בלקוח וכו')
  • דיוור לקבוצת לקוחות ע"פ תאריכים (ימי הולדת, תארך פניה אחרון וכו')
  • דיוור לקבוצות רשומות ע"פ חתכים סטטיסטיים
  • דיוור חוזר לפניות מהאינטרנט

טלקומוניקציה

  • חיוג טלפוני ישיר מתוך רשומה
  • "הקפצת" רשומה למסך כששיחה טלפונית נכנסת למשתמש
  • יכולת משלוח פקסים מובנית (ביחידים ובתפוצה רחבה)
  • תיעוד שיחות אוטומטי
  • מעקב יעילות מענה לשיחות
  • משלוח תזכורות בדוא"ל / SMS לפגישה שנקבעה ביומן- אוטומטית
  • משלוח SMS ישירות מתוך הרשומה
  • משלוח SMS בקבוצות לרשומות נבחרות
  • תיעוד אוטו' של שילוח הSMS כפעילות

עזרה

  • HELP DESK ממוחשב דינמי לכל יכולות התוכנה
  • HELP DESK אנושי להדרכה ופתרון בעיות שימוש - און ליין
  • ספר הדרכה והפעלה

 



תגיות המאמר: CRM


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני

מאת: רוניCRM20/07/096354 צפיות
לאן הולכות תוכנות ה CRM בעולם? מהן המגמות ומהם החידושים הצפויים? כאשר באים לבחון את המגמות בתחום ניהול קשרי לקוחות בעולם מזהים מספר מגמות שחלקן סותרות אחת את השניה וחלקן משלימות. כל מגמה עולמית שמתחילה בתחום ה CRM למעשה מתחילה מצרכיו של לקוח כלשהוא ששכר בית תוכנה לכתיבת יישום ומשם בית התוכנה לקח את התוצר הלאה ל"מגמה" (בד"כ עם תוספת של "באזוורד" תואם) אי לכך להתייחס למגמות פרטניות אין כל טעם, הן משתנות בהתאם ללקוחות לסביבבה העיסקית והארגונית ובהתאם ליכולות השווק של בתי התוכנה הגדולים.

מאת: רוניCRM20/07/091759 צפיות
ישנם מספר שלבים העוזרים רבות בהטמעת תוכנת CRM בארגון, ומנטרלים התנגדויות ומכשלות בדרך. ארגונים רבים ניסו להטמיע תוכנת CRM ללא מעבר סדור על הלקחים מתהליכי הטמעה שעברו אחרים, ונכשלו. להלן שלושה טיפים המקילים על הטמעת תוכנת ה CRM בארגון:

מאת: רוניCRM20/07/091148 צפיות
הטמעת כלי עבודה חדש בכל מסגרת אירגונית היא תהליך קשה, הטמעת תוכנה בתור "כלי עבודה" קשה שבעתיים. נוסף על החרדות הטבעיות של אנשים משינויים בסביבת העבודה ונוהלי עבודה, עדיין אנשים רבים אינם משתלבים היטב בסביבת עבודה ממוחשבת והם טכנופובים ברמה כזו או אחרת. אנשים אלו נוטים לייחס ליכולת להפעיל תוכנה כישורים שהם מעבר ליכולתם ,אף אל פי שלא כך היא, וכיום מרבית התוכנות פשוטות להפעלה עד כי כמעט לא נדרש ידע מוקדם בסביבת מחשב.

מאת: רוניCRM20/07/091242 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/091172 צפיות
תוכנת ברק CRM משמשת לתיעוד כלל ארגוני ולניהול קשרי לקוחות. יכולותיה הגבוהות של "ברק CRM" בשילוב פשטות השימוש מאפשרים ללקוח לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספו.

מאת: רוניCRM20/07/091417 צפיות
תוכנת CRM היא כלי ניהול ארגוני ממוחשב, שבבסיסו אחראי על כל הפעילות השיווקית מכירתית ושירותית בארגון, ותיעוד המידע הארגוני. איסוף מידע אודות מכירות, שירות, לקוחות, מתחרים וכו' מאפשר לארגון: 1. לנהל את נושאי השיווק ביעילות גדולה יותר ומתוך מדדים ברורים (מהיכן הגיעו לקוחות, כמה מכירות בוצעו בהשוואה לכמות הלידים (יחס המרה) וכו')

מאת: רוניCRM20/07/091135 צפיות
"ברק קופות גמל" היא גירסה ייחודית לתוכנת "ברק CRM" שפותחה על ידינו ע"פ בקשת לקוחותינו בתחום ניהול עמיתים בקופות גמל. הגירסה פותחה (וממשיכה להתפתח) תוך שילוב הידע של לקוחותינו אלו, ותוך שימת לב לבקשותיהם וצורכיהם בניהול מספר רב של עמיתים, ומתן שירות אישי ומקיף לכל עמית.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132649 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132495 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310766 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132248 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132259 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132655 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132214 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica