חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית מצגת ב10- שלבים בלבד!

מאת: חגית אמיתיייעוץ עסקי06/08/20111374 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

1. אסוף חומרים רלוונטים לתדמית החברה עבורה אתה מעצב את המצגת, גרפיקה כגון: לוגו, צבעים מובילים הנגזרים מן התדמית של החברה, שפה גראפית מוכרת, תמונות שמזוהות עם התדמית, במידה ואין את כל אלו - צור שפה גרפית אחידה שמדברת עם הקונספט של החברה.

2. החלט על גישה- גישה עיצובית שתוביל אותך לאורך כל המצגת: זכור עקביות בעיצוב יוצרת זיהוי וזרימה של העיצוב.

3. השתמש בערכי עיצוב מובילים: הירראכיה, צבעוניות, קומפוזיציה, הרמוניה וניקיון גרפי, ויישם אותם לכל אורך המצגת: בעיצוב הכותרות, בסידור התמונות או גרפיקה.

4. מיקוד בתוכן - הצג לא יותר מ- 3 פתרונות לכל בעיה שאתה מציג- תמיד שמור על נקודת מבט ברורה ואחידה. מבחינה עיצובית: אל תעמיס- עומס יתר במצגת מעייף את העין של הצופה ומסיט את עניינו וריכוזו מהמצגת. היה ענייני ותמציתי גם בעיצוב וגם בתוכן.

5. יצירת גריד- חלק את שקופית המצגת ל-3 חלקים עיקריים: כותרת, תוכן מרכזי, רצפת השקופית.כל אלו חשובים מאוד - צור כותרת גדולה אך לא גדולה מידיי, השאר מקום לתוכן כי הוא העניין, ברצפת השקופית- מקם או את מס’ השקופית או גרפיקה שיוצרת מסגרת לדף.

6. קומפוזיציה- דאג לאורך כל המצגת לא להיות מונוטוני מידיי- בכדי לא ליצור שעמום וחוסר עניין, צור הפתעה עיצובית, שחק עם גדלים ועם פרופורציות הן של הגרפיקה והן של התמונות ו/או הטקסט בתוכן המצגת. צור הבדלים בין כותרת לתוכן וחשוב מאוד להתשמש בבולטים.

7. ניווט - הניווט יוצר הירארכיה - תמיד שהצופה יידע היכן הוא בזמן הווה ולהיכן פניו מועדות. צור ניווט ושלב זאת בעיצוב השקופית- דוגמא לערכי ניווט: חיצים: חץ קדימה , חץ אחורה, כפתורים: כפתורי נגן, הפסק, ציין כמה שקופיות נותרו וכמה עברנו עד כה לדוגמא: 30/35.

8. צור שקופית פתיחה ושקופית סגירה- המודה לצופים לעיתים אף יש צורך בביצוע חלוקה לתתי נושאים ובכדי להדגיש זאת יוצרים מסכי חציצה כלאמר שקופיות מעבר בין נושא לנושא- עיצוב השקופיות האלו בד"כ מכילות יותר גרפיקה, צבע מאשר טיפוגרפיה (תוכן).

9. לא ליצור עומס בעיצוב ו/או בתוכן - תמיד שמור על פוקוס והעבר את המסר שלך בצורה הברורה והמובנת ביותר! שמירה על מתווה זהיכול ליצור אמינות ותקשורתיות בינך לבין הצופה.

10. הדפס את המצגת לפני שאתה אורז אותה ויוצא לדרך- לרוב אם מבצעים את הפעולה הזו הרי שמגלים טעויות ואי דיוקים, לכן בצע הגהה, ואף העבר זאת לגורם נוסף שייבדוק וייתן את דעתו. ולבסוף סגור את המצגת למספר גרסאות ובמספר פורמטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חגית אמיתי

מאת: חגית אמיתיעיצוב08/03/121271 צפיות
במאמר זה התמקדתי באספקטים והצעדים הדרושים ללקוח לקחת את חידוש הלוגו של העסק שלו כפרוייקט חשוב וכהזדמנות למנף את העסק שלו ולקדמו! במאמר הצגתי את ההתלבטויותיו של הלקוח, הסיבות לשיפור לוגו קיים, במה צעד זה כרוך ומהם השלבים מצד המעצב של חידוש הלוגו ומיתוג העסק מחדש. מאת: חגית אמיתי ♥ www.grafficted.com ♥ מתמחה בעיצוב לדפוס ולאינטרנט: ♥ עיצוב לוגו ♥ עיצוב תדמית ♥מיתוג עסקים ♥עיצוב אתרים ♥ עיצוב לרשתות חברתיות ♥ עיצוב קטלוגים ♥ עיצוב סרטוני תדמית ♥ עיצוב מצגות ועוד...

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי09/11/111682 צפיות
טוב, אז לא פעם ולא פעמיים בוודאי נתקלתם במושגים: לוגו, תדמית, מיתוג. מה זה מה? ומה זה מי? ולמי לפנות שייעשה את העבודה?

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/111455 צפיות
מהו קטלוג למי ולמה זה טוב? קטלוג מגיע מן המילה קיטלוג - מיון וחלוקה למחלקות ונושאים. קטלוג הוא קיבוץ של נושאים יחד בתחומים שונים, הקטלוג משמש כמאגר מידע, הקטלוג מיועד לפרסום קידום ושיווק המוצרים, הוא מציג נתונים אודות מוצר או שירות ומרכז ידע חשוב עליהם מעין מפרט מדוייק שלהם. ישנם קטלוגים שמיועדים להזמנת המוצר המתואר בקטלוג, מעין מידע אודות הפריטים ונתונים טכניים.

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/111359 צפיות
למצגת יש תפקיד חשוב, ישנם אנשים התופסים את עיצוב המצגת כדבר שניתן להתמודד עימו ללא עזרה מקצועית, או הכשרה. זוהי מחשבה מוטעית. מכיוון שמעבר לבניית המצגת בפאור פוינט כפי שכולנו יודעים, ישנם חוקים ודרכים לבנייה ועיצוב מצגת שאנשים שלא קיבלו הכשרה לעיצוב - לא יודעים. אף אם מדובר במצגת פאור פוינט לכאורה בלבד, רצוי שתשקיעו ותקדישו: זמן,מחשבה ויצירתיות.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222231 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica