חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב קטלוג ומטרתו בעולם המסחרי

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/20111455 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי קטלוגים
ישנם סוגים שונים של קטלוגים אשר חלקם אף לא נקראים בשם קטלוג אלא בשמות כגון: חוברת תדמיתית, ברושור, ברושור תדמיתי או קטלוג מוצר- קטלוג זה מיועד להצגת ופריסת מוצרי החברה, קטלוג שיווקי-קטלוג המדבר ועוסק בשירותי החברה או העסק. קטלוג און ליין- קטלוג בפורמט חדש אשר אותו אני מציעה כשירות, מדובר בעיצוב קטלוג ויצירת קישורים ואינטראקטיבים בין הקטלוג לצופה, קטלוג און ליין - מועלה לרשת משמעות הדבר כי הלקוח יכול דרך מסך המחשב שלו לראות ולדפדף בדפים, ללחוץ על כפתור מסויים שמשוייך לנושא כלשהו ולחיצה זו תוביל אותו לנושא המבוקש. ישנו גם ברושור תדמית - מדובר בקטלוג בפורמט שונה בד"כ קטן יותר ויותר תמציתי ויצירתי שמטרתו לספק אינפורמציה ללקוחות הפוטינציאליים בצורה יצירתית וסוחפת. ישנו גם קטלוג הנקרא חוברת מוצרים.

קהלי היעד עבור בניית קטלוג
כל הקטלוגים הללו בשמם והגדרתם השונים משתייכים לתחומים שונים ונישות שונות. קהל היעד מגוון החל מתחום התעשייה, תחום החשמל, בנייה, חומרי חשמל, חומרי בניין, מוצרי תעשייה שונים, תחום האופנה-הנעלה, ביגוד, תכשיטים, תחום היבוא ושיווק על כל ענפיו, תחום הריהוט, תאורה, תחום הרפואה, תחום האוכל - לדוגמא חברות מתעשיית המזון ועוד. הפריסה הרחבה הזו על מגוון תחומים מאפשרת למעצב קטלוג להיחשף לשפות שונות של עיצוב של רעיונות והחשוב מכל יצירתיות. התרשם מעבודותינו ב- grafficted

נחיצות הקטלוג בקידום ושיווק עסק חדש כישן
הקטלוג הוא כלי אינפורמטיבי המספק פרטים אודות מוצר כזה או אחר, אנו משתמשים בקטלוג כאפיק פרסומי לכל דבר, אנחנו מתאימים לאחר מחקר מעמיק את הקטלוג לשוק המטרה על ידי חיפוש והגדרת קהל יעד מתאים למוצר או שירות שאנו מספקים. לקהל היעד שהגדרנו נפנה ע"י התמקדות במסרים שיווקיים רלוונטיים. המסרים יתורגמו לקונספט אשר ילווה וישמש אותנו לאורך כל תהליך המיצוב של החברה/ העסק וכל זאת בכדי לחדד, להבהיר וליצור תפישה ברורה של המוצר בעיני הלקוח.

זה הזמן שלך לפנות אלינו לעיצוב קטלוג מייצג לעסקך grafficted

הקטלוג כמקדם מכירות
הקטלוג משקף את צורך הצרכנים, שם את המוצר וסגולותיו לאורך הקטלוג בצורות שונות  ומגוונות, בעצם נוצרת חוויה שמכירה את הדימויים סביב המוצר ללקוח. אצל לקוח המטרה שלנו נוצרת איזושהי הזדהות או גילום של צורך למוצר מה שמוביל לפעולה, זכרו  מצב שבו הלקוח שוקל לפעול ולרכוש את המוצר שלנו הוא מצב פוטנציאלי המשמש כמנוף ופתח אמיתי לקדם את המכירות, באם השגנו בסופו של תהליך זה פנייה אידאלית זו מן לקוח, הקטלוג ענה על תפקידו כפלטפורמה לעידוד לקוחות לרכוש את המוצר/שירות של בעל העסק, הקטלוג שלנו מילא את תפקידו כמקדם מכירות.

עיצוב קטלוג בהשראת עונות השנה
כפי שאנו מחליפים בגדים כל עונה ומתאימים את מלבושנו לפי מזג האוויר כך גם ננהג בתהליך עיצוב קטלוג, הקטלוג כמייצג וככלי הפורש את מיטב מוצרינו שליקטנו בקפידה, יחד עם עונות השנה מתחלף ומתחדש, מדובר בתהליך חשוב שמחד, מצד הלקוח - נוצרת התחדשות ועניין מחודש במוצרים שלו, בעל העסק יוצר עניין מעודכן ומחודש בפני קהל הלקוחות שלו ובעצם תהליך הוצאת והפקת הקטלוג בכל עונה מחדש או פעם בשנה, (תלוי בתחום) בעל העסק יוצר תחרות בריאה בשוק היעד ואטרקטיביות המאפשרת ללקוחותיו הקיימים והפוטנציאלים להבחין בעוצמת מוצריו וייחודם.

מצד המעצב הגראפי, מדובר בתהליך עיצוב של התחדשות, איסוף ונשימת הצבעים המתאימים לעונה, בשנה הנוכחית. על המעצב לאסוף את התמונות המתאימות החומרים התואמים ולשלבם במחשבות מתמידות סביב רעיון שייצג את אווירת העונה ומושא הקטלוג כשמכאן נותר ליצור עיצוב המעורר עניין והתאמה לעונה החדשה עם שפה גראפית והחלטות עיצוביות שעוטפות את הקטלוג מתחילתו עד סופו החל מעיצוב לוגו לקטלוג, עיצוב גריד, עיצוב פורזס, תוכן עניינים, ועד ההחלטה על פורמט עיצובי שונה לקטלוג. אין ספק שמדובר בתהליך המלווה בהתרגשות, סקרנות וכמיהה לראות מה מצפה לנו הלאה, ובנימה זו אציג בפניכם את הקטלוגים האחרונים שעוצבו על ידי grafficted החל מהלוגו ועד לכריכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חגית אמיתי

מאת: חגית אמיתיעיצוב08/03/121274 צפיות
במאמר זה התמקדתי באספקטים והצעדים הדרושים ללקוח לקחת את חידוש הלוגו של העסק שלו כפרוייקט חשוב וכהזדמנות למנף את העסק שלו ולקדמו! במאמר הצגתי את ההתלבטויותיו של הלקוח, הסיבות לשיפור לוגו קיים, במה צעד זה כרוך ומהם השלבים מצד המעצב של חידוש הלוגו ומיתוג העסק מחדש. מאת: חגית אמיתי ♥ www.grafficted.com ♥ מתמחה בעיצוב לדפוס ולאינטרנט: ♥ עיצוב לוגו ♥ עיצוב תדמית ♥מיתוג עסקים ♥עיצוב אתרים ♥ עיצוב לרשתות חברתיות ♥ עיצוב קטלוגים ♥ עיצוב סרטוני תדמית ♥ עיצוב מצגות ועוד...

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי09/11/111683 צפיות
טוב, אז לא פעם ולא פעמיים בוודאי נתקלתם במושגים: לוגו, תדמית, מיתוג. מה זה מה? ומה זה מי? ולמי לפנות שייעשה את העבודה?

מאת: חגית אמיתיייעוץ עסקי06/08/111376 צפיות
מצגת היא פרוייקט עיצובי לכל דבר, מצגת לעיתים לא נתפסת כמוצר עיצובי לכל דבר וחבל שכך משום שההפך הוא הנכון. מצגת היא לפני הכל פרוייקט מעוצב וכך יש להתייחס אליו במאמר זה תוכלו למצוא דרכים חדשות להתייחס למצגת שלכם תגלו שיטות וסודות על תהליך עיצוב ובניית מצגת מוצלחת. grafficted - גרפיקטד- עיצוב ממכר

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/111360 צפיות
למצגת יש תפקיד חשוב, ישנם אנשים התופסים את עיצוב המצגת כדבר שניתן להתמודד עימו ללא עזרה מקצועית, או הכשרה. זוהי מחשבה מוטעית. מכיוון שמעבר לבניית המצגת בפאור פוינט כפי שכולנו יודעים, ישנם חוקים ודרכים לבנייה ועיצוב מצגת שאנשים שלא קיבלו הכשרה לעיצוב - לא יודעים. אף אם מדובר במצגת פאור פוינט לכאורה בלבד, רצוי שתשקיעו ותקדישו: זמן,מחשבה ויצירתיות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213663 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162017 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica