חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידוש לוגו - תהליך שיפור לוגו ומיתוג מחדש

מאת: חגית אמיתיעיצוב08/03/20121273 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלקוח שצריך לחדש
מה מביא את הלקוח/ה האמיץ שלנו לחדש את הלוגו היקר שלו אותו לוגו שמלווה אותו שנים?
אולי זה העובדה שהוא הכין אותו לבד בצייר? אולי כי הבן דוד היקר שלו גרפיקאי שיודע פוטושופ, הכין אותו עבורו? אני חושבת שכל הסיבות לעיל ועוד.. בעיקר וללא ציניות יש לנו נטייה להתחייב ולצרוך דברים שנראים לנו קריטיים עבור העסק שלנו- מלבד ללכת על מה שכל כך ברור שהוא- הוא ה- הדבר שבאמת יכול לבדל אותנו בשוק הרווי והקטן בישראל ולקדם את העסק שלנו כייחודי ובעל ערך.

הזמן טס...
יחד עם כל הסיבות לעיל הלקוח דוחה את בניית הלוגו- או פנייה למעצב מקצועי שיעצב לוגו ויימתג את העסק. אומנם הוא- יודע שצריך לחדש ולהתחדש אך הזמן טס ותמיד זה נראה זניח ופחות חשוב...
אז מתי תגיד כן?
אני חושבת שברגע שאכן עושים את הצעד- ומקבלים תוצאות ובעיקר פידבקים מחממים וחיובים ו- ואז...רק אז... מבינים שלחדש לוגו זה חובה ולא רשות! זהו הצעד החכם ביותר והתהליך שבונה את השם שלך והעסק שלך כעסק מושקע, רציני ששוה לקנות בו או להתעניין בו. לוגו ותדמית כוללת יוצרת מודעות גוברת שמשדרת רצינות ומקצועיות מצידך ומצד העסק שלך- כפי שאת אתה משקיעים בעסק שלכם כך הלקוח ישקיע בכם- לפחות מניסיוני ולדעתי האישית.
החלטתי ללכת על זה
אז זהו! החלטתם אתם פונים אליי לעיצוב לוגו, לעיצוב ומיתוג העסק שלכם כולל עיצוב ניירת אתר ועיצוב ברשתות החברתיות! אבל רגע ...

במה כרוך תהליך חידוש לוגו?

  1. בעיקר בנכונות מצד הלקוח, ברגע שהחלטתם שאתם יוצרים קשר אתם צריכים לוודא מספר דברים: שאתם יודעים מה אתם רוצים- הכוונה פה היא מה אתם רוצים ואיך אתם רוצים שייתפסו אתכם?מהם הערכים שאתם רוצים לשדר? כשתגישו את כרטיס הביקור שלכם- מה אתם מצפים שיקרה? כשתמסרו את כתובת האתר או תפנו אליו לקוחות פוטנצייאלים- מה אתם מצפים שייראו ומה הצעד שאתם רוצים שיעשו?
  2. לעיתים מצב הלוגו הקיים הוא ממש לא טוב- ואין ברירה אלא להניח לו- לשכוח אותו ובעיקר לאחסן אותו בבויידעם!! האם אתם מוכנים לכך?
  3. לעיתים זה בדיוק הפוך - אין ברירה אלא לחדש את הלוגו אך להישאר במקום שהוא מוכר וזכיר ללקוחות שלכם שמכירים אתכם כבר 10-15 שנה. העניין הוא שאתם צריכים לדעת (לא חייבים) מה הכיוון לפחות שאליו אתם מכוונים.
  4. תהליך חידוש לוגו- כרוך בנכונות ובזמינות אל מול המעצב ורק מסיבה אחת- לזרז תהליכים וליצור תהליך מקוצר עם תוצאות טובות וממוקדות- ולא למרוח את זה.


מהם השלבים לשיפור לוגו? מזווית המעצב- התהליך לחידוש או שיפור לוגו:

  • מחקר והבנת התחום והעסק של הלקוח שפנה אליי לעיצוב לוגו
  • איסוף חומרים ישנים -בעיקר בחינת הלוגו הישן
  • התחשבות ברצונות הלקוח- ושימוש או: בצבעוניות זהה, או בחלק מהצבעוניות, אולי ולעיתים שימוש בפונט זהה ללוגו הישן (חלק מהדברים שיוצרים אחידות וזהות מוכרת).
  • איסוף חומרים טקסטואלים וויזואליים הקשורים לתחום
  • החלטה על קונספט מסויים
  • והתחלת עיצוב סקיצות ידניות (כן!! יש דבר כזה- עיפרון דף וגם...מחק)
  • מעבר למחשב
  • בניית סקאלה צבעונית חדשה
  • החלטה על פונטים מתאימים שמדברים בשפה של התחום ותואמים לקונספט
  • החלטה וניסיונות ותהייה ועשייה עיצובית של סמל שילווה את הלוגו
  • במידה ואין סמל בלוגו ומדובר בלוגו-טיפוגרפי בלבד-  לוגוטייפ - אז מחקר וניסיונות טיפוגפיים.
  • חיבור כל החלקים ללוגו שלם- יצירת מס' אופציות של לוגו ובסוף אריזה של כל הלוגיים ושליחת סבב עיצובי ראשון ללקוח.
  • החלטה על כיוון מסויים או שילוב בין האופציות או יציאה לסבב אחרון נוסף. (לרוב שם כבר יש הצלחה או התבשלות לכיוון שאיתו ובו ניתן להתמקד)
  • ליטוש הסקיצות והגשה סופית של לוגו!!
  • המשך לשאר עיצוב התדמית - עיצוב נייר לוגו, עיצוב מעטפה, עיצוב חתימה למייל, עיצוב תבניות וורד, עיצוב חתימה למייל.

אזזזז מה? מה ה...המחיר ל- חידוש לוגו?
אז לפני שנדבר על מחיר... חשוב להבין שהתהליך של חידוש לוגו כולל בתוכו פירוק כל המוכר לך וחיבור לדברים הנכונים במוכר לך, ואז יצירה מחדש של משהו משופר בהרבה יותר מהלוגו המקורי. מדובר בתהליך שלוקח זמן, שמבשיל והתהליך כולו מורכב לא פחות ואף יותר מבניית לוגו חדש ללא חידוש לוגו קיים. לכן המחיר הינו מחיר זהה לבניית תדמית כוללת.

מה המחיר של עיצוב לוגו במידה ואני רוצה עיצוב לוגו בלבד? בלי עיצוב תדמית כוללת כרגע?
אז זהו שבניתי בדיוק עבורכם חבילה חדשה, ייחודית פופלארית מאוד!! לאחר פניות רבות לעיצוב לוגו בלבד חבילה זו נולדה. היא כוללת בתוכנ חבילה סטנדרטית ופרקטית וכוללת בונוס מיוחד!!

זהו!! כאן זה המקום וזהו הזמן וזו ההזדמנות שלכם!
אתה אמיץ? אכפת לך מהעסק שלך? אני יודעת שיש לך גם ככה המון הוצאות, אך זכור ישנה חשיבות לקביעת סדר עדיפויות וחידוש לוגו או עיצוב לוגו חדש הם תהליכים בעלי השקעה בטוחה  בעיקר לטווח ארוך בבידול העסק שלך.

זהו רגע האמת - זה מה שתעשה עכשיו:
פנה אלינו -עוד היום להצעת מחיר, או צפה בחבילת התדמית שבנינו בייחוד עבורך!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חגית אמיתי

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי09/11/111682 צפיות
טוב, אז לא פעם ולא פעמיים בוודאי נתקלתם במושגים: לוגו, תדמית, מיתוג. מה זה מה? ומה זה מי? ולמי לפנות שייעשה את העבודה?

מאת: חגית אמיתיייעוץ עסקי06/08/111376 צפיות
מצגת היא פרוייקט עיצובי לכל דבר, מצגת לעיתים לא נתפסת כמוצר עיצובי לכל דבר וחבל שכך משום שההפך הוא הנכון. מצגת היא לפני הכל פרוייקט מעוצב וכך יש להתייחס אליו במאמר זה תוכלו למצוא דרכים חדשות להתייחס למצגת שלכם תגלו שיטות וסודות על תהליך עיצוב ובניית מצגת מוצלחת. grafficted - גרפיקטד- עיצוב ממכר

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/111455 צפיות
מהו קטלוג למי ולמה זה טוב? קטלוג מגיע מן המילה קיטלוג - מיון וחלוקה למחלקות ונושאים. קטלוג הוא קיבוץ של נושאים יחד בתחומים שונים, הקטלוג משמש כמאגר מידע, הקטלוג מיועד לפרסום קידום ושיווק המוצרים, הוא מציג נתונים אודות מוצר או שירות ומרכז ידע חשוב עליהם מעין מפרט מדוייק שלהם. ישנם קטלוגים שמיועדים להזמנת המוצר המתואר בקטלוג, מעין מידע אודות הפריטים ונתונים טכניים.

מאת: חגית אמיתיעיצוב גרפי14/05/111360 צפיות
למצגת יש תפקיד חשוב, ישנם אנשים התופסים את עיצוב המצגת כדבר שניתן להתמודד עימו ללא עזרה מקצועית, או הכשרה. זוהי מחשבה מוטעית. מכיוון שמעבר לבניית המצגת בפאור פוינט כפי שכולנו יודעים, ישנם חוקים ודרכים לבנייה ועיצוב מצגת שאנשים שלא קיבלו הכשרה לעיצוב - לא יודעים. אף אם מדובר במצגת פאור פוינט לכאורה בלבד, רצוי שתשקיעו ותקדישו: זמן,מחשבה ויצירתיות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172607 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica