חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להלבין את השיניים

מאת: עלי חטוקאיבריאות השן08/08/2011859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיניים לבנים זה משהו שכמעט כולם רוצים. כיום התזונה שלנו כוללת מוצריםשיכולים להכתים את השיניים ולגרום לצהיבות בשיניים..כיום ישנים אלפי מוצריםלהלבנת השיניים. האם כולם אפקטיביים ? האם אחדים יותר מהאחרים ? האם חלקבכלל לא עובדים ? איך לדעת?

משחת שיניים :

כיום יש המון סוגי משחות שיניים בעולם הטוענים כי הם מלבינים אתהשיניים, האומנם ? כיום רוב משחות השיניים הסטנדרטיות אינן יכולות "להלבין"את השיניים מעבר לכמות מסוימת כיוון שאותו משחה לא נשארת מספיק זמן כדישהרכיבים שבתוכה יוכלו לעבוד על הלבנת השיניים והברקתם. אפילו המשחותשמחילות מי-חמצן וכימיקלים אחרים שאמורים לעזור לא יעשו את העבודה. כיוםכדי שנקבל שיניים לבנות ממשחות שיניים צריך להימנע מהמשחות "המלבינות"ולשלם יותר כסף על משחות מיוחדות בעלות השליטה על הטרטר(tartar control)ועם תגית הADA.

ערכות ביתיות להלבנת שיניים :

כיום ערכות ביתיות להלבנת שיניים תופסות תאוצה בעולם ומחליפות את משחותהשיניים בבתים. מחיר של ערכה כזאת יכולה להתחיל ב 25$ לערכות הפשוטות עד ל100$ לערכות המתקדמות. הערכות הללו בדרך כלל כוללות מי-חמצן בנוסח ג'ל אוכמשחה שיש לשים על השיניים בעזרת רצועות או תבניות פלסטיק קטנות. הם יכוליםלהיות יותר יעלים ממשחות רגילות אך לא בהיפרש ניכר ויכולות להלבין רקבגוונים לבדים אחדים.

הערכות המתקדמות ניתן לקבל מרופא כמרשם והם הרבה יותר אפקטיביותמהפשוטות ויכולות להלבין עד 2-3 גוונים יותר לבנים מהערכות הפשוטות. אומנםהשינוי מורגש אך רוב האנשים עדיין אינם מרוצים מההלבנה הזאת.

כיום הדרך הכי מורגשת ושכי מרוצים ממנה היא הלבנה דרך טיפול ברופאהשיניים, אומנם אותו טיפול יקר יותר מאותן ערכות ולפעמים גם מועדפות עלאותן ערכות או משחות שמוגבלות באפקטיביות שלהן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר בריאות וטיפול החיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עלי חטוקאי

מאת: עלי חטוקאירפואה23/08/11892 צפיות
כאב גב הוא אחד הכאבים השני הכי שכיח אשר כל יחיד חווה בחייו אחרי כאב ראש. אי הנוחות אותו מביא הכאב לאדם מספיק כדי לשתק את האדם מפעולותיו הבסיסיות ביום יום, כגון – הפסד ימי עבודה, תנועה חופשית ואפילו יגרום לצורך לבדיקה רפואית בעניין.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי14/08/11967 צפיות
אין אחד שרוצה קמטים על פניו מוקדם מדי. להתחיל לטפח את עור הפנים יכול להישמע כמו נטל, אך הפנים שלכם שווים את כל הזמן שתשקיעו על טיפוחו ולייפות אותו. כי זה בעצם הזהות הייחודית שלכם.

מאת: עלי חטוקאינשירת שיער09/08/111260 צפיות
נשירת שיער היא בעיה שכיחה אצל אנשים כיום, גם לגברים וגם לנשים. למרות שנחשבת בעיה מתמידה, יש לנשירת שיער דרכים ותרופות שמצליחות להחזיר את צמיחת השיער באזורים שיש בהם נשירת שיער

מאת: עלי חטוקאיבריאות השן09/08/11999 צפיות
אם ניקוי והלבנת שיניים הייתה בקטע רפואה בלבד, לא היו בעולם מספיק רופאים כדי להספיק את הביקוש של מיליוני איש בעולם להלבנת שיניים,

מאת: עלי חטוקאידיאטה ותזונה08/08/111057 צפיות
תעשיית בריאות העור והיופי יש אלפי מוצרים של כדורים, משחות וקרמים שטובים מעור ונותנים לו גוון יפה ועוזרים לבריאות האור והם מוצרים מעולים, אך הדבר הכי חשוב כדי לשמור על העור בריא או תזונה נכונה.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/11978 צפיות
פציעה במקום עבודה מתחלקת לשני חלקים. פציעות שנגרמות לאחר זמן ממשוך ופציעות שנגרמות בפתאומיות מחפץ שנופל וכדומה, אותם פציעות פתאומיות קשה למנוע.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/111026 צפיות
ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, מערכות ההגנה של גוף האדם מתחילות להיחלש. השרירים והעצמות נהיות חלשות יותר ויכולות להתנגד לכאבים ולמכות פחות ככל שמזקנים יותר. עצם הזקנה הינה סיבה גדולה לכאבי גב כרוניים

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171501 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica