חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

5 שלבים לפני מתיחת פנים

5 שלבים לפני מתיחת פנים.

אחדהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר הוא מתיחת פנים, ניתוח זה הוא הליך המסייעלהסרת סימני הזדקנות כגון קמטים. הניתוח מסייע לאלה שמעוניינים להיראותרעננים וצעירים יותר. להלן 5 שלבים שכדאי לשקול לפני שעוברים תהליך שלמתיחת פנים.

1 - שיעורי בית

האם עשית את המחקר שלך על סוגי מתיחות הפנים ? האם אתה יודע מה בדיוק אתה רוצה ?

מתיחתפנים הינו תהליך ארוך ומשפיע בחיים. רצוי לדעת כל פרט ופרט על סוגיהניתוחים הקיימים, על הסיכונים, על הניתוח עצמו, על הפרוצדורה והכול כדילהבין האם באמת אתה מעוניין בזה, ושאתה מרגיש שאתה יודע הכול. תלמד את כלמה שקשור לנושא..

2 - התייעצות עם מטופלים והפנייה.

השלבהזה הוא השלב הכי חשוב שלצערנו רוב האנשים בוחרים לדלג. אחרי שכבר בחרתםאת המנתח ואת סוג הניתוח שהינכם רוצים לעבור. כדאי לשאול את המנתח אם מותרלהיפגש עם המטופלים שלו שעברו ניתוח דומה כדי לשאול לגבי חוות דעת ועלחוויית הניתוח שלהם. אתם יכולים לחשוב שזה אולי פולשני אבל זהו שלב הכרחיכיוון שכך תוכלו לדעת על שירות הרופא ודעות החולים עליו ממקור אמין. וגםבקשת הפניות אינו נדיר במצבים האלה. החלק הבעייתי זה לוודא שאכן אפשרלהיפגש עם המטופלים של אותו רופא או אפילו לשיחת טלפון. אנשים מתביישיםוחושבים שזה פולשי אבל אתה תהיה מופתע עד כמה מוכנים הלקוחות של אותו רופאלהיפגש איתך או לשוחח איתך דרך הטלפון במקרה של התייעצות.

3 - טיפול עצמי לפני הניתוח

זהמדהים כמה אנשים ממעיטים להתכונן לניתוח. זה בטוח שאתם לא שותים מים לפחות12 שעות לפני הניתוח וגם אוכל אפילו יותר מזה, אבל צריך לעשות יותר מזה.

- התעמלות על בסיס קבוע למשך חודש יעזור למערכת הלב וכלי הדם להתכונן לזמן ההחלמה הדרוש.

- להתחיל לאכול בריא

- לא לעשן לפחות למשך שבוע לפני הניתוח.

לעשותהכול כדי שהגוף שלך יהיה יותר בריא בזמן הניתוח. כי לגוף בריא יותר יהיהקל יותר בזמן ההחלמה ויהיה לו מערכת חיסון טובה יותר גם.

4 - טיפול עצמי אחרי הניתוח

לאחרהניתוח אתה צריך תמיכה. התמיכה הכי טובה היא שמישהו קרוב (בעל\אישה, בןמשפחה, חבר) שיישאר לצדך כדי לדאוג לך כל הזמן. לאחר הניתוח צריך לוודאשאתה אוכל, שאתה לא מתייבש, שיוודא שאתה לוקח את התרופות לפי המרשם כדי שלאתהיה בכאבים ולהקהל עליך ולהיות איתך לחברה. ככה אתה מגביל את הכמותתנועות הפיזיות שלך והגוף שלך נותן יותר כוח להחלמה מהירה וחלקה. וככה גםאתה נותן יותר זמן לגוף לרפא את עצמו מאשר לעסוק בעניינים אחרים שוליים.

5 - ניהול כאבים

לאחרכל סוג ניתוח, גם בניתוח הזה כל הכוח של הנפש והגוף צריך להתרכז בריפויהגוף ולא בכאבים שהגוף והנפש סובלים. קח את התרופות שנרשמו לך על ידי הרופאשלך, קח אותם בעקביות אך עדיין לפי המרשם! הרופא שלך יודע יותר על הגוףוכדאי לסמוך עליו ולשמור עליו על קשר לאחר הניתוח גם כן. זה עדיף מאשר לאלקחת את התרופות ושהכאב יהיה ביליתי נסבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר בריאות וטיפול החיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עלי חטוקאי

מאת: עלי חטוקאירפואה23/08/11892 צפיות
כאב גב הוא אחד הכאבים השני הכי שכיח אשר כל יחיד חווה בחייו אחרי כאב ראש. אי הנוחות אותו מביא הכאב לאדם מספיק כדי לשתק את האדם מפעולותיו הבסיסיות ביום יום, כגון – הפסד ימי עבודה, תנועה חופשית ואפילו יגרום לצורך לבדיקה רפואית בעניין.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי14/08/11967 צפיות
אין אחד שרוצה קמטים על פניו מוקדם מדי. להתחיל לטפח את עור הפנים יכול להישמע כמו נטל, אך הפנים שלכם שווים את כל הזמן שתשקיעו על טיפוחו ולייפות אותו. כי זה בעצם הזהות הייחודית שלכם.

מאת: עלי חטוקאינשירת שיער09/08/111260 צפיות
נשירת שיער היא בעיה שכיחה אצל אנשים כיום, גם לגברים וגם לנשים. למרות שנחשבת בעיה מתמידה, יש לנשירת שיער דרכים ותרופות שמצליחות להחזיר את צמיחת השיער באזורים שיש בהם נשירת שיער

מאת: עלי חטוקאיבריאות השן09/08/11999 צפיות
אם ניקוי והלבנת שיניים הייתה בקטע רפואה בלבד, לא היו בעולם מספיק רופאים כדי להספיק את הביקוש של מיליוני איש בעולם להלבנת שיניים,

מאת: עלי חטוקאידיאטה ותזונה08/08/111057 צפיות
תעשיית בריאות העור והיופי יש אלפי מוצרים של כדורים, משחות וקרמים שטובים מעור ונותנים לו גוון יפה ועוזרים לבריאות האור והם מוצרים מעולים, אך הדבר הכי חשוב כדי לשמור על העור בריא או תזונה נכונה.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/11978 צפיות
פציעה במקום עבודה מתחלקת לשני חלקים. פציעות שנגרמות לאחר זמן ממשוך ופציעות שנגרמות בפתאומיות מחפץ שנופל וכדומה, אותם פציעות פתאומיות קשה למנוע.

מאת: עלי חטוקאיבריאות ורפואה כללי08/08/111026 צפיות
ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, מערכות ההגנה של גוף האדם מתחילות להיחלש. השרירים והעצמות נהיות חלשות יותר ויכולות להתנגד לכאבים ולמכות פחות ככל שמזקנים יותר. עצם הזקנה הינה סיבה גדולה לכאבי גב כרוניים

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161779 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161617 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151779 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica