חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנים מצפים לביאת גואל – שנזכה במהרה!

מאת: לי דקלאומנות - כללי08/08/2011995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצפים לביאת גואל – שנזכה במהרה!

כולנו מצפים ליום הזה שכבר יבנה בו בית המקדש!! כולנו מצפים ומיחילם ליום הגדול והנורא מכל – יום גאולת העם הזה, יום השם הגדול והנורא!
אף אחד מאיתנו לא יודע מתי הוא יהיה - היום הזה, אף אחד לא יודע מה יקרה בו, אף אחד לא יודע מה יעשה בו, איך יבוא המשיח, מי הוא יהיה, איך בדיוק יתרחש כל התהליך, מה יהיה עם כולנו בני עם ישראל,

הכנות לביאת גואל
כחלק מההכנות שלנו ליום הזה – אנו משתדלים כמובן להיות בני אדם טובים יותר, יהודיים יותר, אך מעבר לכך, אנו שומעים לא אחת על יהודים שנפשם וערת בתשוקה ליום הגאולה, משתוקקים כבר שיבוא המשיח ונוכל לעבוד את השם בבית הבחירה, אותם אנשים ממש מתאמנים בעשייה של ממש לקראת השלמת משימתם הקדושה בבוא יום השם הגדול והנורא,

בעלי מקצוע משתלמים בתחומם – על מנת לזכות להשתתף בבנין בית המקדש

ישנם בעלי מקצוע בתחום הצורפות, בתחום הקידוחים, בתחום הבניה, בתחום התפירה – ובכל תחום הקשור למלאכת עבודת השם בבית המקדש, אנישם אלה מתאמנים לקראת היום בו יידרשו לעצב לבית המקדש את מייטב יצורותיהם, אם זה בהבאת זהב מחוטב כפי רצון התורה ואם זה בבניית הבית עצמו ואם זה בעבודת ניסור הבטון שירכיב את עבודות בית המקדש,

כל אותם האנשים עוסקים במלאכות אלה גם בימנו אנו בתור תכשיטנים או בתור בנאים או בתור מנסרים ותופרים הם משתלמים בעבודתם – כדי שתהייה מושלמת ברמת גימורים דייקנית וקפדנית ביום בו ייקראו לתת חלקם בבית המקדש – בית השם, בנתיים כל יום שעובר רק משביח אנשים טובים אלה, משביח אותם עצמם ומשביח את מעשה ידיהם - כל יצירה שיוצאת מתחם לידם – היא יצירת מופת וזאת משום שהינם מתאמנים באמת, בכל ליבם על יצרותיהם – שתהיינה מושלמות.

מצפים לגאולה וזוכים

יהודים יקרים אלה  התופרים, המעצבים והעוסקים בניסור בטון מתכוננים בכל האמת שבליבם ליום גאולת העם הזה וכל יום שעובר והמשיח עוד לא בא בו מעציב את ליבם מחד ומגביר את תשוקתם לגאולה מאידך – וכתוב שמי שמתאבל על ירושלים – זוכה ורואה בבניינה, יהודים טובים אלה וודאי יזכו לדבר, מה איתנו?! האם גם אנחנו מתאבלים כראוי על הבית שלנו שחרב?! האם גם אנחנו נזכה להיות מהעומדים ראשונה בקבלת פני משיח צדקינו?! – הלוואי ונזכה!!

 



תגיות המאמר: ניסור בטון, קידוחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשורות טובות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי דקל

מאת: לי דקלתעשייה07/09/14935 צפיות
התקופה שאנו חיים בה כיום, ללא ספק תיזכר בהיסטוריה בתור תקופת המהפך הדיגיטלי. זוהי תקופה שבה אנשים רבים בעולם עוברים להשתמש בכלים ובמכשירים דיגיטליים...

מאת: לי דקלבניין ואחזקה - כללי17/01/13989 צפיות
רצפת פרקט כמו כל רצפה אחרת דורשת התקנה מקצועית ונכונה, אפשר להתקין אותה כמעט בכל מקום בבית, ואם התהליך נעשה נכון – אזי היא מחזיקה יפה ומאריכה ימים רבים עם תחזוק נכון.

מאת: לי דקלדיאטה ותזונה20/08/121092 צפיות
כשאנו שומעים את המילה הדברות או הדברה ישר עוברות במוחנו אסוסיאציות לא חיוביות, ישר אנו רואים בדמיוננו תיקנים, ג'וקים מסוגים שונים ושאר מרעין בשין, אך זה ממש לא כך! על כך תקראו בכתבה שלפניכם

מאת: לי דקלבית חכם05/02/121173 צפיות
הימצאותם של דודי שמש בחיינו נראית – לנו כל כך ברורה ומובנת מאליה – ממש כמו שמובן לנו שהמים זורמים בברזים – ולכאורה כך זה היה מאז ומעולם – ואין חדש תחת השמש ואשר על כן, במדיה וישנה תקלה ודודי השמש אינם פועלים כפי שחשבנו שהם אמורים לפעול – אזי סבלנותנו פוקעת מיד ברגע בו מתגלית התקלה.

מאת: לי דקלתחבורה ורכב - כללי05/01/121294 צפיות
המלגזה, היא כלי שימושי עד מאד אך כאמור, בשל היותה קטנה יחסית והשימוש המאסיבי שנעשה בה – דורש מבעליה לתחזק אותה באופן קבוע. המלגזה באה בכמה גרסאות הפעלה שונות אשר כולן באות במטרה להקל על המפעילים שלה

מאת: לי דקלמדעי החברה - כללי18/12/111475 צפיות
בישראל של שנות האלפיים המתקדמות אין כמעט דבר אשר נפשך חשקה בו שאינו בר השגה – גם אם ישנם כמה דברים יקרים יותר, אם יש לך קצת כסף ורצון מספיק בשביל להשיג את מה שאתה רואה – זה כבר מספיק בשביל להגשים חלומות.

מאת: לי דקלחברה ומדינה - כללי13/12/111288 צפיות
אף פעם זה לא נעים לבוא להתארח אצל מישהו בלא להביא לו איזו מתנה – שי קטן, זה לא נעים לבוא אפילו לארוחה אחת בלא להביא משהו שמביע את הערכתך על הטרחה וההשקעה אשר כרוכים באירוח שלך.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223298 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223589 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223326 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205184 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205223 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206159 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192340 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica