חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לכם נכס להשכרה? אילנה דמאר מסבירה כיצד תוציאו ממנו את המירב

רכישת נכס והשכרתו במועד מאוחר יותר היא אחד האפיקים הרווחיים ביותר בשוק הנדל"ן הגלובלי. עם זאת, בטרם תציגו את דירתכם לדיירים הפוטנציאליים רצוי כי תשדרגו את מראהו של הנכס על מנת להפכו לאטרקטיבי יותר בעיני המשכירים. במאמר שלפניכם, מציגה אילנה דמארי, מספר טיפים שיסייעו לכם להוציא את המקסימום מהכנס שלכם ובסופו של תהליך – לקבל עבורו תגמול חודשי גבוה יותר.

  • התחילו עם הלובי וחדר המדרגות\שביל הכניסה לבית – עוד לפני שיחצו את מפתן דלתכם, יתרשמו אלו הבאים לחזות בנכס מחדר המדרגות והלובי של הבניין שלכם. אל תזניחו את המקומות הללו ועשו כמיטב יכולתכם על מנת לשדרג גם אותם – נקו את חדר המדרגות והוסיפו עציצי נוי שיעניקו גם לחדר המדרגות מראה של מקום שנעים לעבור בו.

  • ערכו שיפוץ יסודי – צינור מים שהתפוצץ, קיר סדוק שזקוק לאיחוי או שמא "סתם" ברז דולף? לכל אלה אין מקום בבואכם להראות את הדירה לרוכשים\משכירים עתידיים. אם החלטתם כי ברצונכם להשכיר את הנכס – שפצו אותו ותקנו את כל הדרוש תיקון. גם אם מדובר בהוצאה לא קטנה –  ראו בה כהשקעה לטווח ארוך משום שהשיפוץ שתעשו עכשיו עשוי להשתלם לכם עם השכרת הדירה במחיר גבוה יותר מזה שבו הייתם משכירים ללא השיפוץ.

  • צבע טרי – הקפידו לצבוע את הבית בצבעים טריים אשר יעניקו לבית מימד של רעננות חיונית. תוכלו לצבוע בלבן אך רצוי לגוון ולבחור בצבעים אחרים בעלי גוון בהיר. כך או כך אל תצבעו בצבעים בעלי גוון כהה על מנת לא לכפות על הדיירים הבאים בתור לצבוע מחדש – בהתאם להעדפותיהם האישיות.

  • שימו דגש על מרחב ותאורה – בזמן שתציגו את הדירה לשוכר פוטנציאלי זה או אחר רצוי כי תאפשרו לו לנוע בחופשיות בין החדרים השונים בבית (בכפוף לליווי שלכם כמובן). סלקו מדרכו כל מיני חפצים ומכשולים מיותרים שיכולים להפריע ולהסיח את דעתו מהדירה. בנוסף, אם דירתכם אינה מוארת דיה – במהלך השיפוץ שתערכו – בקשו להוסיף נקודות תאורה וזאת בכדי לשוות לדירה מראה אטרקטיבי ולא קודר שעשוי למשוך לדירתכם לא מעט זוגות צעירים.

  • אין כמו בבית – המפתח לסיומו המוצלח של תהליך חיפוש הדיירים אשר יחפצו בהשכרתו של הנכס שלכם – הוא איפוא ההרגשה האישית שלהם ברגע שיחצו את מפתן דלתכם. עליכם לגרום להם לחוש כמו בבית. לשם כך, מבחינה ויזואלית יכול להיות שנכון יהיה מבחינתכם להוסיף וילונות או שטיחים ואף לרכוש כמה עציצים דקורטיביים שיקשטו את הבית ויעניקו לו תחושה של אינטימיות.

לבסוף, אומרת אילנה דמארי, קבלו את המבקרים בחמימות ואדיבות – אחרי שתערכו להם סיור מודרך ברחבי הדירה – הכינו להם משהו לשתות ושבו איתם לשיחה מסביב לשולחן הסלון או חדר האוכל שלכם ודברו עמם בצורה נינוחה ושקטה. ענו כל השאלות שיש להם בסבלנות ובמידה ועולים חששות כלשהם – התייחסו גם אליהם בדבריכם. בסופו של יום הממשק האישי משחק תפקיד גדול מאוד בכל הנוגע לסיכוי שלכם להשכיר את הדירה ועליכם להיות מודעים לכך.

אילנה דמארי היא מומחית לנדל"ן, כלכלה ויועצת השקעות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילנה דמארי - נדל"ן, כלכלה וייעוץ להשקעות

לפרטים נוספים :

http://www.ilanadamari.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה דמארי

מאת: אילנה דמארייזמות עסקית24/11/11886 צפיות
המזרח הרחוק היה מאז ומתמיד ליעד מסתורי אך גם מבוקש עבור משקיעי הנדל"ן מישראל שעושים בשנים האחרונות את צעדיהם הראשונים בשוק הנדל"ן האסייתי. במאמר שלפניכם נעמוד על הדברים העיקריים שתצטרכו לדעת בטרם תשקיעו את מיטב כספכם בנכס זה או אחר באסיה.

מאת: אילנה דמאריבית חכם24/09/111031 צפיות
כולנו מכירים את הסצנה הקלסית בה אדם אמיד שנכנס לביתו מדליק את האור באמצעות מחיאת כף ולא באמצעות מפסק רגיל. תשאלו את עצמכם רגע מי מכם לא היה רוצה לעשות את אותו הדבר ממש? הגימיק המאוד פשוט הזה הוא רק חלק קטן מהאפשרויות שתוכלו ליישם אחרי שתתקינו בביתכם מערכת שליטה ממוחשבת ותהפכו אותו בנקל ל"בית חכם". במאמר שלפניכם נסביר מהו אותו "בית חכם" ונציג את היתרונות הטמונים במגורים ב"בית העתיד".

מאת: אילנה דמאריאקטואליה11/09/111083 צפיות
ההפחתה שחלה בשנים האחרונות במס החברות, עזרה לחברות לקצץ בעתודות כספי המסים ולהינות מרווחים חשבונאיים. במידה ואיומו של טרכטנברג יתממש והמס יעלה – החברות יידרשו למלא את העתודות בחזרה.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי27/08/11970 צפיות
מחאת הציבור המתמשכת כנגד יוקר המחיה ומחירי הדיור, כבר הביאה להקפאה מסויימת בשוק הנדל"ן בארץ. הממשלה ממנה ועדות לבדיקת הפתרונות האפשריים וכמספר המומחים כך גם מספר הגישות והפתרוננות המוצעים. צוות מומחי מיסוי שכינס כלכליסט, הציע מספר פתרונות אפשריים לשימוש במיסוי לצינון השוק.

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי14/08/111092 צפיות
החוב הממוצע של בעלי המשכנתאות בישראל לבנקים נאמד בכ-160 אלף, כך מעלים נתונים שמפרסם בנק ישראל. מהנתונים עולה עוד כי כל משק בית שני בישראל נוטל משכנתא.

מאת: אילנה דמאריניהול ידע08/08/111175 צפיות
בחירת הנכס היא לעולם לא מלאכה קלה משום שבמרבית המקרים תתלבטו בין מספר אפשרויות עד לרגע האחרון בו תצטרכו לקבל את ההחלטה. לאור העובדה כי רבים מכם תבלו חלק בלתי נפרד מזמנכם בנכס אותו תרכשו – בין אם מדובר בדירה או במשרד – הרי שרצוי כי הוא יתאים גם לאופי שלכם ולערכים אותם אתם מייצגים. בדיוק לסוגיה הזו הקדישה אילנה דמארי את המאמר שלפניכם

מאת: אילנה דמאריייעוץ עסקי24/07/111046 צפיות
כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים בחיים המקצועיים והאישיים שלנו – גם בנדל"ן, אומנות השיווק היא אבן היסוד של ההצלחה. בין אם מדובר בבנייני יוקרה, או בעוד בניין מגורים סטנדרטי הרי ששיווק אפקטיבי יכול לעשות את ההבדל בין הליך רכישה המתנהל בעצלתיים, לבאז עצום שיגרום ללקוחות להתדפק על דלתכם מסביב לשעון. במאמר שלפניכם נתמקד באחד האמצעים היעילים והנפוצים ביותר לשיווק נדל"ן – שיווק נדל"ן ברשת האינטרנט – המגדילה עשרות מונים את החשיפה הפוטנציאלית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica