חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואה לרכב - מימון לרכב

מאת: פיננסיםהלוואות09/08/20111156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת רכב הינה הוצאה לא קטנה, ולעיתים אין אפשרות להוציא סכום גדול בבת אחת. על כן חברות מימון לרכב ובנקים שונים נותנים הלוואות לצורך רכישת רכב. הלוואה לרכב הינה שכיחה מאוד. חברות מימון לרכב או הבנקים השונים נותנים סכום כסף עד תקרה מסויימת, תלוי בגורמים משתנים במאפייני הלווה וביכולתו להחזיר את ההלוואה. את הכסף המולווה ניתן להחזיר במשך תקופה ארוכה, בדומה לתשלומים. אם רוכשים לדוגמא רכב יד שנייה בשלושים אלף שקלים, ניתן לבקש הלוואה לרכב למשך שלוש שנים ובכל חודש להחזיר לבנק סכום שאינו עולה על 900 שקלים.

מה ההבדל בין הלוואה מהבנק לבין הלוואה מחברת מימון לרכב?
הלוואה מהבנק הינה נגישה ונוחה, נגשים לבנק ומבקשים הלוואה. לעיתים ידרשו בבנק לראות את גובה ההכנסה החודשית בכדי לדעת האם ביכותכם להחזיר את ההלוואה הזו. הריבית משתנה מבנק לבנק וכך גם תנאי ההלוואה, מספר חודשי ההלוואה וסכום תקרת ההלוואה. לעיתים בבנקים תידרשו בהתחמת ערב עבור הלוואה לרכב.

הלוואה לרכב דרך חברת מימון לרכב, אינה קשורה כלל לבנק אליו הינכם מקושרים. לרוב גובה הריבית יהיה נמוך יותר מאשר בבנקים ואת ההלוואה ניתן לקבל באופן ישיר דרך פניה טלפונית. בין חברות מימון לרכב נמצאות: מימון ישיר, כלל מימון וחברות מוכרות נוספות שאת שמותיהן ניתן לשמוע בתשדירי הרדיו ובפרסומות. חברת המימון מאפשרות מימון בתנאים נוחים. במידה ולא תוחזר ההלוואה בזמן חברת המימון תקח את הרכב כערבון.

מימון רכב באמצעות חברות אשראי
פרט לבנקים ולחברות מימון, גם חברות האשראי מאפשרות מתן הלוואה לצורך רכישות שונות. חברת האשראי מאפשרת הלוואה לרכב בסכומים קטנים אשר יכולים להיות כתוסף לכספי הרכישה אך לרוב לא תספיק למימון מלא של הרכב.

השוואה
בשל הריביות המשתנות ותנאי ההלוואה בכלל, מומלץ לערוך השוואה מקיפה, שבסופה תבחרו להלוות מהמקום שתנאיו יתאימו לכם ולצרכיכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר פיננסים הנו פורטל מגוון להצעות מחיר להלוואות ומשכנתאות, בתי השקעות וייעוץ פיננסי, מארבע חברות מקצועיות ומהימנות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיננסים

מאת: פיננסיםמשכנתא16/05/121080 צפיות
רוב האנשים נאנחים למשמע הביטוי משכנתה ורכישת דירה, אבל לא ניתן להתחמק מהנושא, ככלות הכל, כולנו רוצים להגשים את החלום, וללא נטילת משכנתאות מגוף פיננסי כלשהו, סביר להניח שלא נוכל לעשות זאת. במאמר הבא נסביר על ריבית משכנתאות, כיצד ניתן ומדוע חשוב כל כך לחשבן, טרם בחירת משכתנה כזו או אחרת.

מאת: פיננסיםבורסת ת"א20/03/121372 צפיות
מי שמחפש יציבות כלכלית, כתוספת מן הצד, או כעיסוק עיקרי, ייתכן ויפנה להשקעה בבורסה. ככל שנושא המסחר בבורסה נשמע מפתה, הוא טומן בחובו גם סיכון פיננסי. במאמר הבא נסביר אודות השקעה ומסחר בבורסה, למתעניינים שבינינו.

מאת: פיננסיםשוק ההון07/08/111334 צפיות
ישראל זו מדינה קטנה ומשום כך מגוון החברות הנסחרות בבורסה הישראלית הינו קטן. חלק מבתי ההשקעות והבנקים מאפשרים ללקוחותיהם לערוך מסחר במניות בחו"ל. אין זה דורש לעזוב את הארץ, אין זה דורש לדעת שפות רבות, כל שצריך הוא לפנות לחבר בורסה שיבצע את המסחר עבורכם.

מאת: פיננסיםמסחר יומי14/10/101388 צפיות
מסחר בבורסה או מסחר עצמאי הינה כל פעולה בניירות ערך לדוגמה קניה או מכירה של מנייה של טבע, אורמת או בנק הפועלים. בעבר הלא רחוק ניתן היה לסחור רק באמצעות העברת פקודה לפקיד הבנק ולכן המסחר נעשה דרך הבנק הו מנוהל חשבון העו"ש.

מאת: פיננסיםהשקעות10/10/101218 צפיות
במאמר זה נסביר מהם בתי השקעות, כיצד מנהלים תיק השקעות בפועל ומהם הקריטריונים שעליכם לבחון בטרם תחליטו היכן להשקיע את כספיכם. אם צברתם סכום כסף מסויים בעקבות חסכון משכורת, ירושה, זכייה לא צפויה וכדומה – כדאי לכם לשקול היטב את האופציות העומדות בפניכם להפקת רווחים עתידיים.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101321 צפיות
הלוואה לרכב היא מימון רכב הניתן ע"י הבנק למטרה ספציפית – רכישת רכב חדש. ההבדל בין הלוואה לרכב והלוואה רגילה הוא שבהלוואה לרכב אנו ממשכנים למעשה את הרכב לטובת הבנק.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101254 צפיות
במאמר זה נסביר מהן הלוואות חוץ בנקאיות, מה ההבדל בין הלוואות אלו להלוואות בנקאיות רגילות ולמי הן מתאימות במיוחד. הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות כספיות הניתנות ע"י גופים פיננסיים שאינם בנקים – ומכאן שמם – הלוואות חוץ בנקאיות.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211937 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202547 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161751 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161691 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161469 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161598 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161542 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica