חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר עצמאי בבורסה

מאת: פיננסיםמסחר יומי14/10/20101388 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי עדיין סוחר בבורסה באמצעות הבנק? השאלה הזו מעסיקה אותי בשבוע האחרון.

מסחר בבורסה או מסחר עצמאי הינה כל פעולה בניירות ערך לדוגמה קניה או מכירה של מנייה של טבע, אורמת או בנק הפועלים. בעבר הלא רחוק ניתן היה לסחור רק באמצעות העברת פקודה לפקיד הבנק ולכן המסחר נעשה דרך הבנק הו מנוהל חשבון העו"ש.

מאז שהמסחר בבורסה הפך לממוחשב גם הסוחר העצמאי יכול באמצעות מערכת מסחר אינטרנטית להעביר פקודות מסחר און ליין. כל פועלה בניירות ערך מבוצעת דרך חבר בורסה אשר מהווה כמתווך בין הסוחר הפרטי לבורסה לניירות ערך בתל אביב. המעבר לסביבת עבודה ממוחשבת הכניסה לשוק המצומצם של מסחר בבורסה חברי בורסה נוספים אשר מציעים שירותי מסחר לקהל הפרטי. אלו הם בתי ההשקעות הפרטיים אשר מציעים עמלות מסחר אטרקטיביות ומערכות באמצעות מערכות מסחר מתקדמות.

הבנקים מצד שני עדיין לא התרגלו לתחרות הבנקים גובים מעלות גבוהות עבור ביצוע פעולה ניירות ערך ובנוסף גובים עמלה רבעונית מיוחדת בשם "דמי שמירת ניירות ערך" עמלה זה הינה אחוז מהשווי הכולל של תיק ההשקעות. בתי ההשקעות וויתרו על עמלה זו.

אז מי עדיין מבצע מסחר בבורסה באמצעות הבנק?
השבוע פתחתי חשבון עו"ש חדש בסניף בנק דיסקונט ליד מקום מגורי, התהליך והשירות היה נהדר בסוף הציע לי הפקיד לנהל את תיק ניירות הערך בבנק והציג לי את העמלות שהם גובים, סירבתי בנימוס ויצאתי מהבנק. ההצעה של הבנק הייתה יקרה ביותר מכפול מאשר בית ההשקעות באמצעות אני סוחר בבורסה. אז האם אר אני יודע את זה? כנראה ישי לקוחות שבוים של הבנקים אשר מבחינתם כל פעולה פיננסית תבוצע רק בסניף הבנק, אפילו החלפת מטבע זר. ויש כאלה שעדיין לא יודעים מאחר ורק לאחרונה התחיל פרסום חוצות בתחום של מסחר בבורסה. כאשר סיפרתי לחבר את מחשבותיי, פתאום אני הרגשתי טיפש, הוא סוחר באמצעות בית השקעות אחר ב 30% יותר זול ממני.

עבור מסחר בבורסה צריך לערוך סקר מחירים, לא להתבייש ולהתמקח. העמלות גבוהות צריך לקבל מסחר הצעות מבתי השקעות שונים ולערוך השווה. ניתן לערוך השוואה באמצעות אתרי אינטרנט אשר מציעים לקבל 4 הצעות עבור מסחר בבורסה בתהליך פשוט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר פיננסים הנו פורטל מגוון להצעות מחיר להלוואות ומשכנתאות, בתי השקעות וייעוץ פיננסי, מארבע חברות מקצועיות ומהימנות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיננסים

מאת: פיננסיםמשכנתא16/05/121081 צפיות
רוב האנשים נאנחים למשמע הביטוי משכנתה ורכישת דירה, אבל לא ניתן להתחמק מהנושא, ככלות הכל, כולנו רוצים להגשים את החלום, וללא נטילת משכנתאות מגוף פיננסי כלשהו, סביר להניח שלא נוכל לעשות זאת. במאמר הבא נסביר על ריבית משכנתאות, כיצד ניתן ומדוע חשוב כל כך לחשבן, טרם בחירת משכתנה כזו או אחרת.

מאת: פיננסיםבורסת ת"א20/03/121373 צפיות
מי שמחפש יציבות כלכלית, כתוספת מן הצד, או כעיסוק עיקרי, ייתכן ויפנה להשקעה בבורסה. ככל שנושא המסחר בבורסה נשמע מפתה, הוא טומן בחובו גם סיכון פיננסי. במאמר הבא נסביר אודות השקעה ומסחר בבורסה, למתעניינים שבינינו.

מאת: פיננסיםהלוואות09/08/111157 צפיות
בשל הריביות המשתנות ותנאי ההלוואה בכלל, מומלץ לערוך השוואה מקיפה, שבסופה תבחרו להלוות מהמקום שתנאיו יתאימו לכם ולצרכיכם.

מאת: פיננסיםשוק ההון07/08/111336 צפיות
ישראל זו מדינה קטנה ומשום כך מגוון החברות הנסחרות בבורסה הישראלית הינו קטן. חלק מבתי ההשקעות והבנקים מאפשרים ללקוחותיהם לערוך מסחר במניות בחו"ל. אין זה דורש לעזוב את הארץ, אין זה דורש לדעת שפות רבות, כל שצריך הוא לפנות לחבר בורסה שיבצע את המסחר עבורכם.

מאת: פיננסיםהשקעות10/10/101218 צפיות
במאמר זה נסביר מהם בתי השקעות, כיצד מנהלים תיק השקעות בפועל ומהם הקריטריונים שעליכם לבחון בטרם תחליטו היכן להשקיע את כספיכם. אם צברתם סכום כסף מסויים בעקבות חסכון משכורת, ירושה, זכייה לא צפויה וכדומה – כדאי לכם לשקול היטב את האופציות העומדות בפניכם להפקת רווחים עתידיים.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101323 צפיות
הלוואה לרכב היא מימון רכב הניתן ע"י הבנק למטרה ספציפית – רכישת רכב חדש. ההבדל בין הלוואה לרכב והלוואה רגילה הוא שבהלוואה לרכב אנו ממשכנים למעשה את הרכב לטובת הבנק.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101254 צפיות
במאמר זה נסביר מהן הלוואות חוץ בנקאיות, מה ההבדל בין הלוואות אלו להלוואות בנקאיות רגילות ולמי הן מתאימות במיוחד. הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות כספיות הניתנות ע"י גופים פיננסיים שאינם בנקים – ומכאן שמם – הלוואות חוץ בנקאיות.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161646 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161455 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161489 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152465 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151659 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141782 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141642 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica