חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר במניות בחול

מאת: פיננסיםשוק ההון07/08/20111335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראל זו מדינה קטנה ומשום כך מגוון החברות הנסחרות בבורסה הישראלית הינו קטן. חלק מבתי ההשקעות והבנקים מאפשרים ללקוחותיהם לערוך מסחר במניות בחו"ל. אין זה דורש לעזוב את הארץ, אין זה דורש לדעת שפות רבות, כל שצריך הוא לפנות לחבר בורסה שיבצע את המסחר עבורכם.

למה כדאי לבצע מסחר במניות בחו"ל?
ישנם מספר יתרונות בביצוע מסחר במניות בחו"ל. היתרון הראשון הוא המגוון הרב של החברות הנסחרות בבורסאות העולם. גוגל, אדובי, מיקרוסופט וחברות גדולות נוספות. משום שחברות אלו אינן ישראליות לא ניתן לסחור במניותיהן. מסחר במניות בחו"ל מאפשר לרכוש מניות של החברות הגדולות והחזקות ביותר בעולם.

נוסף על כך, פיזור ההשקעה בין מספר רב יותר של בורסאות, מקנה יציבות וביטחון כללי, זאת משום שלא כל הביצים מונחים בסל אחד, ולכן הסיכון להפסיק את הכספים המושקעים הינו קטן יותר מאשר להשקיע בבורסה אחת בלבד.

באילו בורסאות בחו"ל ניתן לסחור מהארץ?
הבורסאות המרכזיות בהן ניתן לסחור הן בורסת לונדון – מסחר בפוטסי, בורסאות ניו יורק – מסחר בנסדאק ומסחר בדאו ג'ונס, בורסת פרנקפורט – מסחר בדאקס, בורסת הונג קונג – מסחר בהאנג סאנג, בורסת פריז – מסחר בקאק, בורסת טוקיו – מסחר בניקיי ומסחר בבורסה של סאו פאולו – מסחר בבווספה. ישנן בורסאות נוספות בהן ניתן לסחור, אך אלו הבורסאות הפופולאריות כיום.

תהליך מסחר במניות בחו"ל
כיצד מתחילי את המסחר במניות בחו"ל? ראשית פונים אל חבר בורסה. מסחר באופציות באמצעות חבר בורסה יכול להיות בבנק או ברוקר של בית השקעות. חברי הבורסה מתווכים בין הסוחרים לבין מוקדי המסחר. במידה ונבחרה מניה שהסוחר מעוניין לרכוש או למכור, הוא מעביר את המידע לחבר הבורסה, שפועל על פי בקשותיו של הסוחר. על תיווך זה נדרשת עמלת תיווך. עלות העמלה משתנה ממקום למקום. עלות העמלה בבנקים הינה גבוהה יותר מעלות העמלה בבתי השקעות, אך גם בין בתי ההשקעות ישנן עלויות שונות לתיווך עבור מסחר במניות בחו"ל.

השוואה
בכדי לבחור בגוף הפיננסי אשר יעניק לסוחרים את התמורה הגבוהה והנוחה ביותר, נדרשת לעשות השוואה מקיפה ולברר עליות עמלות ותנאים נלווים כאשר מתחילים מסחר במניה בחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר פיננסים הנו פורטל מגוון להצעות מחיר להלוואות ומשכנתאות, בתי השקעות וייעוץ פיננסי, מארבע חברות מקצועיות ומהימנות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיננסים

מאת: פיננסיםמשכנתא16/05/121081 צפיות
רוב האנשים נאנחים למשמע הביטוי משכנתה ורכישת דירה, אבל לא ניתן להתחמק מהנושא, ככלות הכל, כולנו רוצים להגשים את החלום, וללא נטילת משכנתאות מגוף פיננסי כלשהו, סביר להניח שלא נוכל לעשות זאת. במאמר הבא נסביר על ריבית משכנתאות, כיצד ניתן ומדוע חשוב כל כך לחשבן, טרם בחירת משכתנה כזו או אחרת.

מאת: פיננסיםבורסת ת"א20/03/121373 צפיות
מי שמחפש יציבות כלכלית, כתוספת מן הצד, או כעיסוק עיקרי, ייתכן ויפנה להשקעה בבורסה. ככל שנושא המסחר בבורסה נשמע מפתה, הוא טומן בחובו גם סיכון פיננסי. במאמר הבא נסביר אודות השקעה ומסחר בבורסה, למתעניינים שבינינו.

מאת: פיננסיםהלוואות09/08/111157 צפיות
בשל הריביות המשתנות ותנאי ההלוואה בכלל, מומלץ לערוך השוואה מקיפה, שבסופה תבחרו להלוות מהמקום שתנאיו יתאימו לכם ולצרכיכם.

מאת: פיננסיםמסחר יומי14/10/101388 צפיות
מסחר בבורסה או מסחר עצמאי הינה כל פעולה בניירות ערך לדוגמה קניה או מכירה של מנייה של טבע, אורמת או בנק הפועלים. בעבר הלא רחוק ניתן היה לסחור רק באמצעות העברת פקודה לפקיד הבנק ולכן המסחר נעשה דרך הבנק הו מנוהל חשבון העו"ש.

מאת: פיננסיםהשקעות10/10/101218 צפיות
במאמר זה נסביר מהם בתי השקעות, כיצד מנהלים תיק השקעות בפועל ומהם הקריטריונים שעליכם לבחון בטרם תחליטו היכן להשקיע את כספיכם. אם צברתם סכום כסף מסויים בעקבות חסכון משכורת, ירושה, זכייה לא צפויה וכדומה – כדאי לכם לשקול היטב את האופציות העומדות בפניכם להפקת רווחים עתידיים.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101322 צפיות
הלוואה לרכב היא מימון רכב הניתן ע"י הבנק למטרה ספציפית – רכישת רכב חדש. ההבדל בין הלוואה לרכב והלוואה רגילה הוא שבהלוואה לרכב אנו ממשכנים למעשה את הרכב לטובת הבנק.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101254 צפיות
במאמר זה נסביר מהן הלוואות חוץ בנקאיות, מה ההבדל בין הלוואות אלו להלוואות בנקאיות רגילות ולמי הן מתאימות במיוחד. הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות כספיות הניתנות ע"י גופים פיננסיים שאינם בנקים – ומכאן שמם – הלוואות חוץ בנקאיות.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213999 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910464 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica