חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת מערכות סולאריות

מאת: יערה דניאלשימור לקוחות20/07/20113584 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הידעתם שמדי שנה נמדדות בישראל למעלה מ- 1,615 שעות קרינת שמש בממוצע, שאפילו לא כוללות את כל שעות השמש אלא רק את שעות קרינת השיא? מסתבר שלא מעט בעלי קרקעות ומבנים חקלאיים ותעשייתיים מודעים היטב לנתון הזה, ולכן החליטו לנצל אותו כדי להרוויח לא מעט כסף. כיום יותר ויותר בעלי קרקעות ובניינים, במיוחד בקיבוצים ובמושבים, מקימים על השטח הפנוי שלהם מערכות סולאריות, שמאפשרות להם להפיק חשמל מאנרגיית השמש וגם לקבל על כך כסף מחברת החשמל. רוצים גם אתם להיות חלק מהמהפכה הירוקה? כל הפרטים במאמר הבא.

מערכות סולאריות – איך הן עובדות?

מערכות סולאריות מפיקות אנרגיה סולארית בתאים פוטו-וולטאיים, הממירים את האור של קרני השמש לטובת אנרגיה חשמלית, כל זאת ללא פליטת מזהמים. לאור שעות הקרינה המרובות והמשאב הטבעי שבו התברכה ישראל, החליטה רשות החשמל להוציא הסדר תעריפי למתקני ייצור חשמל סולאריים (ע"ע מערכות סולאריות), המחייב את חברת החשמל לקנות את החשמל המופק במתקנים הסולאריים בתעריפים גבוהים. קהל היעד להסדר זה הוא כל מי שבבעלותו גג מתאים על מבנה ברישיון או קרקע מתאימה, עם מונה חשמל תקין, אשר מוכן להתקשרות של 20 שנה עם חברת החשמל.

מערכות סולאריות – השקעה שמחזירה עצמה

פרט ליתרון האקולוגי המובהק שהמערכות הסולאריות מציעות, מה שבאמת קוסם בהן הוא האפשרות לגרוף רווחים גבוהים עם מינימום מאמץ ותוך זמן קצר יחסית. ההערכות הן שהתקנת מערכת סולארית מניבה לבעליה תשואה שנתית הנעה בין 9% ל- 13%, עם מינימום הוצאות אחזקה (כל שדרוש הוא ניקוי תקופתי של הפנלים הסולאריים) ואפשרות להחזיר את ההשקעה תוך פחות מ- 10 שנים.

טיפים חשובים בדרך להתקנת מערכת סולארית

אם גם אתם בעלי קרקעות או מבנים המעוניינים להצטרף למהפכה הירוקה ולהתקין מערכות סולאריות, שימו לב לכללים הבאים:

· בדקו היטב את חוסנה הכלכלי של החברה היזמית שעימה אתם מתקשרים כדי להקים את המערכות הסולאריות. חברה זו צריכה לסייע לכם בהשגת ההון המינימלי (כמיליוני שקלים) הדרוש לקבלת מימון בנקאי, ולכן יש לבדוק את הניסיון שלה בעבודה מול רשות החשמל כדי לקבל רישיון ומול רשויות התכנון שצריכות להעניק לכם היתר בנייה.

· בחוזה ההתקשרות עם החברה היזמית מומלץ להוסיף סעיפי מילוט, שיאפשרו לכם להשתחרר מהחוזה אם תגלו שהחברה אינה מקדמת את הפרויקט ואינה עומדת בהתחייבויותיה.

· יש לקחת בחשבון גם פיתוח עתידי של מבנים תעשייתיים ומסחריים. בעת עריכת החוזה עליכם להכניס מנגנונים ברורים שיאפשרו לכם לבנות על הגג בעתיד, לכשתרצו בכך.

לסיכום, אף על פי שבמדינת ישראל עדיין אין מסלול תכנוני ברור ומהיר להקמת מערכות סולאריות, כדאיות ההשקעה בהן הפכה אותן לנפוצות יותר מאי פעם. לכשמדינת ישראל תסיר את החסמים הבירוקרטיים ותקל על חברות יזמיות לפעול בחופשיות רבה יותר, אנו נהיה עדים ליותר ויותר מערכות סולאריות המנצלות את אנרגיית השמש, הזמינה עבורנו בשפע, לטובת איכות הסביבה והפקת רווחים נאים לבעליהן.

 

הכנסו לקריאה נוספת בנושא מערכות סולאריות: http://www.solarit.co.il/products-7-[מערכות_סולאריות].aspx

 



תגיות המאמר: מערכות סולאריות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111358 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111778 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111699 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231581 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21869 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201180 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20925 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191431 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica