חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי דיקור סיני - כלי פרקטי לטיפול עצמי

הרפואה הסינית היא שם כולל למגוון רחב של שיטות טיפול, ודיקור סיני היא אחת העתיקות והנפוצות שבהן. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם קיימת מערכת של תעלות אנרגיה, הנקראות מרדיאנים, אשר לאורכן נקודות מרכזיות. השימוש בדיקור סיני החל לפני אלפי שנים, ובמונגוליה נמצאו מחטי דיקור עשויות מאבן בנות 5,000 שנים. גם באירופה נמצאים סימנים של שימוש בדיקור סיני, עם גילויה של מומיה בעלת קעקועים בגוף התואמים את נקודות המרידיאנים של דיקור סיני.

באמצעות דיקור סיני ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות, ובכלל זה פריצת דיסק, כאבי מחזור, בעיות פריון, שפעת, ועוד. אתר לימודי מספק את כל המידע על היתרונות של דיקור סיני, אך חשוב להדגיש כי הדבר החשוב מכול הוא נכונות המטופל לפעול למען הצלחת הטיפול. באמצעות שינוי אורח החיים, הקפדה על תזונה בריאה הכוללת פירות וירקות, הקשבה לאני העצמי, שמירה על אורח חיים רגוע ושינה מסודרת, ניתן לחזור לאיזון אנרגטי ולהחיש את הצלחת הטיפול.

לימודי דיקור סיני מוצעים במגוון רחב של מכללות לרפואה משלימה, לעתים כחלק מלימודי רפואה סינית, ולעתים בצורה נפרדת. יש לזכור שדיקור סיני היא שיטת טיפול אחת מני רבות, ועל כן מומלץ למי שמעוניין לעסוק בתחום להרחיב את ידיעותיו ככל האפשר בעולם הרפואה ההוליסטית. בנוסף, דיקור סיני מבוסס על הפילוסופיה הסינית, אשר שונה מאוד מהפילוסופיה המערבית, הן מבחינה תרבותית והן מבחינת אופן ההתייחסות לבעיות רפואיות. משום כך, חשוב להכיר לא רק את נקודות הדיקור השונות ואת הדרך המעשית לטפל בהן, אלא גם את ההיגיון העומד בבסיס השיטה.

משך הלימודים של קורס דיקור סיני משתנה במידה ניכרת בהתאם לרמת המומחיות אליה מבקשים להגיע, אך בדרך כלל הוא כולל 250 שעות. בעת חיפוש לימודים, מומלץ לבדוק כי הלימודים כוללים תרגול מעשי, ולא רק חומר תיאורטי. גורמים נוספים שכדאי לבדוק בעת בחירת מוסד הלימודים המבוקש הם שעות הלימוד ומקום המפגש, כמות הסטודנטים בכיתה, מידת הניסיון והמקצועיות של צוות המרצים גם בהוראה וגם בטיפול, וכמובן את גובה שכר הלימוד ואפשרויות התעסוקה לאחר סיום הלימודים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר לימודי ייעוץ לימודים כולל מידע עדכני על מאות מסלולי לימוד, ומספק ייעוץ לימודים אובייקטיבי ללא תשלום וללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי ייעוץ לימודים

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםלימודים אקדמאיים19/09/111328 צפיות
רבים מבקשים ללמוד לימודים אקדמאיים, אולם מגלים כי אינם עומדים בחלק או בכל תנאי הקבלה. אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי מכינה 30+, המאפשרת להשלים בגרויות ולהתכונן לפסיכומטרי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםחברה ומדינה - כללי08/09/111268 צפיות
המדינה היא למעשה מכלול של גופים, אשר יחדיו מרכיבים את המנהל הציבורי ואחראים על תפקודה התקין. לימודי מדיניות ציבורית מקנים את הידע הדרוש על מנת להכיר גופים אלו, וכן מיומנויות מתקדמות המאפשרות להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה ולהנהיג את סדר היום הציבורי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםאימון אישי01/09/111197 צפיות
אימון אישי זוכה לפופולאריות ניכרת בשנים האחרונות, וזאת בשל היתרונות הרבים שלו. לימודי אימון אישי מקנים כלים מקצועיים מתקדמים, ומאפשרים להתפתח מבחינה אישית, להתקדם מבחינה תעסוקתית, ולהשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה מאתגרים.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםתזונה25/08/111452 צפיות
מדעי התזונה הוא תחום מרתק ודינאמי, אשר עוסק בקשר בין התזונה לבין הבריאות הגופנית והנפשית. לימודי מדעי התזונה מעניקים ידע תיאורטי מתקדם לצד מיומנויות פרקטיות מתקדמות, ומאפשרים להשתלב במגוון רחב במיוחד של אפשרויות תעסוקה.

ראיית חשבון הוא מקצוע מבוקש ויוקרתי, אשר מתאים במיוחד למגזר החרדי בשל צורת החשיבה הייחודית הנדרשת מהעוסקים. לימודי חשבונאות למגזר הדתי מקנים מקצוע מאתגר, הפותח אפשרויות תעסוקה מתגמלות.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםשוק ההון24/07/111257 צפיות
כולם רוצים להשקיע בשוק ההון, בשל האפשרויות הרבות לרווחים מהירים. עם זאת, על מנת להימנע מהפסדים מיותרים, אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי שוק ההון במגוון מסלולים.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםהריון ולידה14/07/111164 צפיות
הנקה היא תהליך טבעי, אולם לא תמיד הכול על מי מנוחות. לימודי מדריכות הנקה מעניקים מיומנויות פרקטיות לצד ידע תיאורטי, ומסייעים להדריך את האם הטרייה כיצד להניק את התינוק בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא רפואה סינית

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/03/222710 צפיות
דיקור סיני לכאבי גב מתבצעים בקליניקה באמצעות מחטים דקות מאוד, חד פעמיות וסטריליות. אלו הן מחטים שמיוצרות במיוחד בעבור דיקור סיני. את המחטים מציבים בנקודות הדיקור שתואמות את המצב הרפואי והנפשי.

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית28/01/222968 צפיות
על מנת לקבל את הטיפול המדויק ביותר נחוץ מטפל עם ניסיון ספציפי בטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. חפשו מטפל מנוסה שמציע המלצות עדכניות ואותנטיות

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית22/12/213016 צפיות
מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל ספק את היעילות של הרפואה הסינית עם דגש על דיקור סיני. טיפולי דיקור סיני להרזיה אינם מלווים בכאב או תופעות לוואי

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית17/10/213213 צפיות
רוצים לדעת איך מתבצע טיפול דיקור סיני לפוריות?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית24/08/213408 צפיות
איך בוחרים מטפל דיקור סיני בראשון לציון?

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית11/07/213662 צפיות
טיפולי דיקור סיני חשוב לבצע באמצעות מטפל מנוסה ומוסמך. עליכם לבחור נכון את המטפל ולא למהר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מקצועיות של מטפל תבוא לידי ביטוי בתוצאות טובות יותר

מאת: רפאל רוזנסקירפואה סינית18/05/213706 צפיות
הרפואה הסינית ממליצה על שילוב של טיפולי דיקור סיני למחלת כרוהן יחד עם שינויים תזונתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica