חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אימון אישי - לרכוש מקצוע מבוקש ולהתקדם מבחינה אישית

רבים מבקשים להתקדם בתחומי החיים השונים, ולשם כך מתחילים בתהליך של אימון אישי, המסייע בצורה פרקטית וממוקדת לגלות את החוזקות. מקורו של תחום האימון הוא בעולם הספורט המקצועי בארצות הברית, בו מאמנים הצליחו לסייע לקבוצות וליחידים לטפס מתחתית הדירוג אל פודיום המנצחים. באמצעות עידוד, הנעה, דרישה ליישומיות גבוהה והצעת חלופות, המאמנים הציבו דרישות ברורות לשחקנים, התעלמו מהרגלים ודפוסים ישנים ופיתחו חדשים במקומם, וטיפחו ספורטאים מצליחים.

כיום נעשה שימוש בכלי של אימון אישי ואימון קבוצתי למגוון רחב של מטרות, החל מאימון אישי בזוגיות, עבור באימון אישי כלכלי, וכלה באימון אישי למנהלים ואנשי עסקים. אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי אימון אישי בכל המסלולים, ובכלל זה פרטים על המקומות השונים בהם ניתן להצטרף לתהליך. חשוב להבדיל בין השתתפות באימון אישי על מנת להתקדם מבחינה אישית, ובין לימודי אימון אישי המיועדים לשם קידום מקצועי ורכישת מקצוע ופרנסה.

תהליך האימון הוא בדרך כלל בפורמט של שיחות פנים מול פנים, בהן המאומן, יחד עם המאמן, יוצרים רשימה של המטרות העיקריות בחיים ושל היעדים המרכזיים אותם מעוניינים להשיג. לאחר מכן נערך תהליך של זיקוק המטרות והתמקדות במספר מוקדים עיקריים אותם מעוניינים לקדם, בהתאם לרצונות ולצרכים הפרטניים של כל מתאמן. לאורך תהליך האימון המתאמן מפתח כלים מעשיים ופרקטיים לשינוי עצמי בחיים, ומשום כך גם לאחר סיום התהליך הפורמאלי עם המאמן ניתן להמשיך ולהביא לשיפור.

להבדיל מתהליך של ייעוץ, בתהליך של אימון אישי התשובות לשאלות נמצאות אצל המתאמן, ואילו תפקידו של המאמן הוא לסייע למציאה עצמאית של דרכי הפעולה המתאימות ביותר לאדם הספציפי. דרך פעולה זו נשענת על ההנחה כי היעדים כמו גם אפיקי הפעולה הרצויים משתנים בין אדם לאדם, ועל כן רק האדם עצמו יכול לדעת מה מתאים לו ביותר. גישה זו הינה אופטימית בעיקרה, ומעצימה את המתאמן כך שלא ירגיש תקוע, חסר אונים, או בעל מזל רע, כי אם בעל שליטה בחייו.

לימודי אימון אישי מוצעים כיום במגוון רחב של מקומות, אך התחום איננו מפוקח על ידי גורמים ממשלתיים. בשל כך, חשוב לוודא כי מוסד הלימודים מציע הכשרה מקיפה ונרחבת, ובכלל זה הקניית מיומנויות מעשיות להתמודדות עם מצבי משבר וקושי רגשי. משך הלימודים הוא על פי רוב חצי שנה, ונוסף על כך ישנה תקופת התנסות מעשית של חצי שנה נוספת. לאחר סיום הלימודים הבוגרים זכאים לתעודת סיום מטעם מוסד הלימודים, המאפשרת להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר לימודי ייעוץ לימודים כולל מידע עדכני על מאות מסלולי לימוד, ומספק ייעוץ לימודים אובייקטיבי ללא תשלום וללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לימודי ייעוץ לימודים

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםלימודים אקדמאיים19/09/111328 צפיות
רבים מבקשים ללמוד לימודים אקדמאיים, אולם מגלים כי אינם עומדים בחלק או בכל תנאי הקבלה. אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי מכינה 30+, המאפשרת להשלים בגרויות ולהתכונן לפסיכומטרי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםחברה ומדינה - כללי08/09/111267 צפיות
המדינה היא למעשה מכלול של גופים, אשר יחדיו מרכיבים את המנהל הציבורי ואחראים על תפקודה התקין. לימודי מדיניות ציבורית מקנים את הידע הדרוש על מנת להכיר גופים אלו, וכן מיומנויות מתקדמות המאפשרות להשתלב במגוון רחב של מקומות תעסוקה ולהנהיג את סדר היום הציבורי.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםתזונה25/08/111452 צפיות
מדעי התזונה הוא תחום מרתק ודינאמי, אשר עוסק בקשר בין התזונה לבין הבריאות הגופנית והנפשית. לימודי מדעי התזונה מעניקים ידע תיאורטי מתקדם לצד מיומנויות פרקטיות מתקדמות, ומאפשרים להשתלב במגוון רחב במיוחד של אפשרויות תעסוקה.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםרפואה סינית15/08/111460 צפיות
דיקור סיני הינה שיטת טיפול אפקטיבית במיוחד, אשר כל אדם יכול להשתמש בה. לימודי אקופנקטורה מוצעים במגוון רחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ, ומאפשרים לכל אדם לרכוש את הידע הנחוץ על מנת לטפל בעצמו ובסביבתו.

ראיית חשבון הוא מקצוע מבוקש ויוקרתי, אשר מתאים במיוחד למגזר החרדי בשל צורת החשיבה הייחודית הנדרשת מהעוסקים. לימודי חשבונאות למגזר הדתי מקנים מקצוע מאתגר, הפותח אפשרויות תעסוקה מתגמלות.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםשוק ההון24/07/111257 צפיות
כולם רוצים להשקיע בשוק ההון, בשל האפשרויות הרבות לרווחים מהירים. עם זאת, על מנת להימנע מהפסדים מיותרים, אתר לימודי מספק את כל המידע על לימודי שוק ההון במגוון מסלולים.

מאת: לימודי ייעוץ לימודיםהריון ולידה14/07/111164 צפיות
הנקה היא תהליך טבעי, אולם לא תמיד הכול על מי מנוחות. לימודי מדריכות הנקה מעניקים מיומנויות פרקטיות לצד ידע תיאורטי, ומסייעים להדריך את האם הטרייה כיצד להניק את התינוק בצורה הטובה ביותר.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica