חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חסרים לכם רעיונות על גימיקים לבר מצוה?

מאת: קשת לויבר ובת מצווה18/08/20111466 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אירוע פרטי - חגיגה לטעמכם האישי. לשמוח בקטן. כל כמה זמן נשמח לחגוג שמחה מסויימת, ומסיבה זו או אחרת, לא מעונייניםלהפיק אירוע גדול. לשם כךפתוחים כמה מקומות שמפיקים בקלות אירועים לא גדולים. בשורות הבאות תבינו את כל האינפורמציה שתרצו להבין לגבי ארוע קטן, ותקבלו כל מה שצריך לדעת על גימיקים לבר מצווה וכיוצא בזה.

אז מה זה בכלל חגיגה קטנה?

באירוע פרטי יחסית אין הרבה בזבוז מיותר של כסף והוצאות לוגיסטיות, ומצד שני ניתן עדיין להרגיש אוירה של שמחה וששון, בסטייל של בריתה או מסיבות רווקות. תכננו בקפידה את כמות האורחים ביחס אל כמה גדול יהיה האירוע ובהתאם לגודל המתחם. כנראה בארוע בריתה, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת ארוע השקה לדוגמה, וכל מה שחסכתם על שתייה מיוחדת, מספר השולחנות, אקסטרה מלצרים והשאר - ניתן לבזבז על דברים מעניינים אחרים. מחפשים עוד מידע על גימיקים לאירועים? נשמח לעזור.

אז כיצד נארגן חגיגה קטנה?

כצעד ראשוני, יש צורך לוודא את כמות האנשים שצפויים להגיע, ועל פי הנתון הזה - נחשב את גודל המסיבה. זכרו להזמין חברים שאתם בטוחים שיוכלו להגיע ושתשמחו שיבואו. התכוננו מראש לכך שגן אירועים עצום יעביר תחושה של ניכור בין אלה שיגיעו.

אחרי שסגרתם את הרשימה של מוזמנים, בדקו רפרנסים מחברים על גנים או אולמות מועדפים. אפילו אם יש רשימה ארוכה של פידבקים מפה עד להודעה חדשה על איזשהו מתחם, חשוב בכל זאת שתדברו עם מישהו מטעם המקום ולהגיע אל המתחם להתרשמות עצמית. הלא זאת המסיבה שלכם וחשוב שתצאו מרוצים.

כשמפיקים ארוע קטן יש לחפור יותר דווקא בפרטים הקטנים.

לאור העובדה שהחלטתם לקיים ארוע קטן בעל מעט נוכחים - קל יותר להשביע את רצונם של חלקו הגדול של מוזמניכם: בלוקיישן, ברשימת השירים, בתפריט וגורמים דומים. יחד עם זאת, מתאפשר לכם להעניק לאורחים צ'ופרים מגניבים כמו, נגיד ממתקים מיוחדים, או ביצוע ריקוד. אפשרי גם לקבוע ארוע מוטיב, כגון חגיגה בסגנון אייטיז, ולשלב את פס הקול, פריטי הלבוש ועיצוב המתחם לקונספט הארוע.

כרגע, כשאתם יודעים יותר בנושא אירועים קטנים, בטח כבר ברור לכם שלמסיבה אישית יש את האפשרות להיות אירוע מגניב; תלוי איך הכל מבוצע ובפתיחותם של האורחים. יחד עם זאת, אם תתעצלו לתכנן הכל עד הפרט האחרון - אולי תשתעממו. לכן, הקפידו על הדברים הכי קטנים... ויאללה, לארוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111380 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111507 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111394 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111504 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111380 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111387 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181627 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182705 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172667 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica