חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשיבות צליל ההמתנה לעסק? מה זה ג'ינגל? ולמה העסק שלי צריך את זה בכלל?!

מאת: אייל גלמו"מ20/08/20118608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראשית אומר, שעלות הפקת צליל המתנה עסקי וקריינות מקצועית היא לא גבוהה ומתאימה כמעט לכל כיס. צליל המתנה הוא חלק בלתי נפרד מהוצאות עבור השיווק שלך כעסק. "שלום וברוכים הבאים לרשת "קילכיף"! רשת" קילכיף" מתמחה מזה 10 שנים בייצוא וייבוא של חומרי____ ומובילה בתחומה. תודה על ההמתנה מיד נציג החברה יצפנה לשיחתכם". להלן דוגמא קצרה ומאד בסיסית. החשוב להבין מהדוגמא הזו - רהיטות השפה, קול רדיופוני ומזמין, מוסיקת רקע המתאימה ברוחה למהות העסק ותורמת למיתוגו, הוא המענה הראשוני שמברך את הלקוח ומסביר על העסק עד המענה האנושי.

אין ספק שברגע שהתקשרת לעסק עם צליל המתנה, אתה תרגיש עסק יותר מכובד, יותר מקצועי, וכמובן שהשירות ללקוחות חשובה לו. וכאשר הלקוח מתקשר לעסק ללא צליל המתנה, אין לו שום סנטימנטים ובתוך כמה צלצולים שלא מרימים יחליט לעבור לעסק הבא.

נושא שני ומאד מקובל ומכובד בתחום צלילי ההמתנה הוא הג'ינגל - שיר עסק קצבי קצר וקליט, שכל האינפורמציה שאתה רוצה להעביר ללקוח מושרת ע"י זמרים. לרוב קשה ללקוח להחלץ ממנו, ונושא אותו בתת המודע גם במשך היום. ניתן להשתמש  בג'ינגל גם כפתיח טלפוני ללקוחות מתקשרים וגם כתשדיר פרסומי בתחנות הרדיו.

בעל עסק יקר, ללקוחות שלך מגיע יותר! צליל המתנה הוא כלי שיווקי ושרותי כאחד וחייב להיות בכל עסק! היזהרו מחברות (אולפנים) בעלי מחירים זולים במיוחד. מחיר זול בתחום הזה מצביע רק על דבר אחד - טיב הקריין. ואיך שישמע הקריין/ית של העסק שלך כך ישמע העסק שלך. חשוב שלמפיק איתו אתה עובד יהיה יכולת וכלים למתג אותך, לכתוב לעסק שלך משפט שיווקי וייחודי, להתאים את המוסיקה לעיסוק וההתמחות שלך. למשל: אם אתה בעל ספא - חשוב להעביר ללקוח המתקשר אווירה נעימה שלווה ומזמינה. כפי שספא מרגיש כשנכנסים אליו. חשובה הגשת הקריינית (במקרה זה מתאימה קריינית) - הגשה נעימה, מזמינה, ושרותית מאד.

שרות צליל המתנה מומלץ בחום לכל עסק! מהקטן ועד העסקים המובילים בארץ ובעולם. צליל ההמתנה נותן ללקוח שלך להרגיש שהוא חשוב לך. והיום השרות מעל הכל.

בברכה, אייל גל - מגל הפקות 0547917152

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל גל

מאת: אייל גלבר ובת מצווה20/08/111015 צפיות
מתנה מקורית וסנטימנטלית העולה על כל מתנה חומרית אפשרית. מדובר שיר במתנה לכל אירוע ושמחה! כל אדם שחוגג יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה, מתחתן או מתחתנת, משתחררים מהצבא, או מתגייסים... לכל אירוע שכזה יש מתנה מיוחדת וייחודית!

מאת: אייל גלמוסיקה20/08/111334 צפיות
מה ההבדל בין הכותב, למלחין? בין המעבד למפיק המוסיקלי? ומה תפקידו של המפיק בפועל בכל זה? במאמר זה נלמד על משמעותם של האנשים החשובים בעולם המוסיקה. התפקידים השונים, מונחי המקצוע ועוד...

מאמרים נוספים בנושא מו"מ

מאת: בנימין קלינגרמו"מ16/11/222320 צפיות
דירת מגורים בראי העליון שדחה את עתירת רשות המסים פה אחד-פסיקה זו מחזירה עשרות אלפי דירות מגורים בישראל להיכנס לגדר דירת מגורים, על פי הפרשנות של החוק במשך עשרות בשנים, לפיה מבחן העל בחוק מיסוי מקרקעין הוא מבחן השימוש, ולא קיומה של תב״ע מתאימה או רישום בטאבו. העליון (14.11.2022), גם הפעם, אישר את החלטת ועדת הערר ודחה את ערעור המדינה בעניין שטיין (ע״א 1073/20): הסוגייה המרכזית שנדונה האם דירת מגורים המשמשת למגורים, ואולם אין לה היתר מתאים כחוק לשימוש למגורים, חרף שימוש בה למגורים ובידיעת העירייה, האם בעת מכירתה ניתן לקבל בגינה פטור ממס שבח או חישוב לינארי מיטיב במסגרת סעיף 48א(ב2) לחוק?

מאת: רונן הללמו"מ08/08/129336 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן ברכישה והשכרה של עסקים, מספר על מלכודות של מו"מ טלפוני ונותן עשרה כללים לשליטה במשא ומתן טלפוני

מאת: רונן הללמו"מ24/03/128690 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן, משיק שירות חדש לייעוץ, הכוונה וניהול מו"מ בתחום הנדל"ן

מאת: ronyotמו"מ17/11/118662 צפיות
בכל מערכות הסינון שקיימות בשוק יש פילטרים (ובשמם השני – מסננים) אשר אמורים לסנן את האוויר שנפלט החוצה. חובה להחליף את הפילטרים הללו אחת לתקופה, חשוב לזכור שהכול תלוי בפעילות המטבח ובסוג העבודה שנעשית בו.

מאת: קופירייטינג פלוסמו"מ03/10/118612 צפיות
תרגום טקסט הינו שירות הניתן על ידי חברות שונות בארץ ,אשר כשמו כן הוא- עוזר לנו בתחום תרגום טקסט. חברות שונות מציעות שירות תרגום טקסט ממגוון שפות לתרגום לעברית

מאת: zafil mamanמו"מ07/04/1110874 צפיות
סקס ישראלי - מה זה התשוקה לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? החדשנות ברשת הביאה עמה נגישות חדשה מיוחדת במינה בכל המתייחס לתכנים פורנוגרפים

מאת: בלב יהודי מו"מ18/03/118922 צפיות
ידוע לכל כי הקשר הראשוני עם לקוח הוא הזמן המכריע והוא שיקבע לרוב עד כמה תקדם עסקה או יחסים מול לקוחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica