חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים

מאת: ronyotמו"מ17/11/20118659 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בלתי ניתן למצוא עסק (מסוג של מסעדה, קייטרינג, אולם אירועים, פאב, מועדון וכדומה) שאין בו מטבח תעשייתי. כמו כן, כל בעל עסק שברשותו מטבח תעשייתי מחויב על פי חוק לבצע כל תקופה ניקוי של מערכת נידוף עשן. ניקוי מסוג ניקוי מנדפים וארובות חייב להתבצע על פי התקן האמריקאי (NFPA 96) וגם על פי התקן האמריקאי 1001/6.

ניקוי זה כולל ניקוי וטיפול במערכות הסינון, ניקוי יסודי של הארובות וכמובן של המנדפים. ניקוי מנדפים, ניקוי ארובות וטיפול במערכת הסינון חייבים להתבצע לפחות פעם בשנה. כאמור, במידה ומדובר במטבח שעובד מסביב לשעון יש לערוך את הניקוי הנ"ל בתדירות גבוהה יותר, כמו לדוגמא: פעם בחצי שנה, פעם בשלושה חודשים ולעיתים אפילו פעם בחודש.

ניקוי מנדפים – מדוע זה כה הכרחי?

כולנו כבר יודעים שבכל מטבח תעשייתי, מעל אזורי הבישול, טיגון ואפייה יש מנדפים. מטרתם של המנדפים הללו היא להצליח לשאוב את העשן או את האדים שעולים בזמן הבישול. חשוב להבין – אדי בישול מכילים בתוכם שומן רב ועם הזמן מצטברים הם בארובות ובמנדפים. שומן זה יכול להידלק בזמן שריפה או לחילופין במידה ויש להבות גדולות עלול גיץ אחד בודד לחולל שריפה ענקית במידה והוא יבוא במגע עם השמן שנוצר במנדפים ובארובות.

חשוב מאוד לזכור שניקוי כמו ניקוי ארובות וכמובן גם ניקוי ארובות הכרחיים גם מבחינה בריאותית וזה על מנת למנוע מהשמן שמצטבר בארובות ובעיקר במנדפים להתחמם ולאחר מכן לטפטף על רצפת המטבח, משטח העבודה ולעיתים אפילו על האוכל עצמו. כמו כן, טיפול וניקוי של הארובות, מנדפים ומערכת הסינון של המקום יכולה להועיל ולצמצם באופן משמעותי את הריחות הלא נעימים שיוצאים לפעמים מהמטבח ועלולים להפריע לתושבי הסביבה.

בכל מערכות הסינון שקיימות בשוק יש פילטרים (ובשמם השני – מסננים) אשר אמורים לסנן את האוויר שנפלט החוצה. חובה להחליף את הפילטרים הללו אחת לתקופה, חשוב לזכור שהכול תלוי בפעילות המטבח ובסוג העבודה שנעשית בו.

ניקוי של מנדפים – מי מבצע ניקוי זה?

חשוב מאוד שהחברה אשר תבצע את עבודת ניקוי המנדפים תהיה קודם כל חברה מוסמכת ומקצועית. מעבר לכך, יש לוודא שלחברה זו יש את כל האישורים הנדרשים לבצע את העבודה על פי התקנים האמריקאים והישראלים הנדרשים על פי חוק. יש לבצע סקר שוק, לבדוק מספר חברות ואפילו לחפש אחר המלצות של לקוחות קודמים. בעדר המלצות תמיד ניתנת האפשרות להיכנס לאינטרנט ולחפש אחר המלצות כאלו.

כמו כן, בסיום העבודה של חברת ניקוי המנדפים תצטרך החברה להנפיק ללקוח אישור של ביצוע הניקוי עבור חברות ביטוח, כיבוי האש וכמובן גם עבור החברה לאיכות הסביבה. אין לזלזל בניקוי של ארובות ומנדפים מכיוון שניקוי איכותי ומקצועי שלהם יכול לא רק למנוע מצבים של ריחות לא נעימים אלא גם מצבים שעלולים לסכן את עובדי המקום ואת אורחיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311980 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134433 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122325 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotכלכלה17/11/126379 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122521 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122415 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאמרים נוספים בנושא מו"מ

מאת: בנימין קלינגרמו"מ16/11/222296 צפיות
דירת מגורים בראי העליון שדחה את עתירת רשות המסים פה אחד-פסיקה זו מחזירה עשרות אלפי דירות מגורים בישראל להיכנס לגדר דירת מגורים, על פי הפרשנות של החוק במשך עשרות בשנים, לפיה מבחן העל בחוק מיסוי מקרקעין הוא מבחן השימוש, ולא קיומה של תב״ע מתאימה או רישום בטאבו. העליון (14.11.2022), גם הפעם, אישר את החלטת ועדת הערר ודחה את ערעור המדינה בעניין שטיין (ע״א 1073/20): הסוגייה המרכזית שנדונה האם דירת מגורים המשמשת למגורים, ואולם אין לה היתר מתאים כחוק לשימוש למגורים, חרף שימוש בה למגורים ובידיעת העירייה, האם בעת מכירתה ניתן לקבל בגינה פטור ממס שבח או חישוב לינארי מיטיב במסגרת סעיף 48א(ב2) לחוק?

מאת: רונן הללמו"מ08/08/129333 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן ברכישה והשכרה של עסקים, מספר על מלכודות של מו"מ טלפוני ונותן עשרה כללים לשליטה במשא ומתן טלפוני

מאת: רונן הללמו"מ24/03/128690 צפיות
אלי יצחק, מומחה לניהול משא ומתן, משיק שירות חדש לייעוץ, הכוונה וניהול מו"מ בתחום הנדל"ן

מאת: קופירייטינג פלוסמו"מ03/10/118609 צפיות
תרגום טקסט הינו שירות הניתן על ידי חברות שונות בארץ ,אשר כשמו כן הוא- עוזר לנו בתחום תרגום טקסט. חברות שונות מציעות שירות תרגום טקסט ממגוון שפות לתרגום לעברית

מאת: אייל גלמו"מ20/08/118607 צפיות
עסק ללא צליל המתנה הכולל קריינות מקצועית, מוסיקה ממתגת, לצערי נתפס באוזני הלקוח כעסק פחות רציני ומכובד. אנחנו בעולם בו השירות הפך לכלי שיווקי. אסור להתעלם מכך. הלקוח יודע שמגיע לו שירות טוב, וכצרכן לרוב הולך לקנות בחברה/ עסק שמעניקה לו הרגשה טובה, וזאת באמצעות השרות הטוב, וכוח האדם המסור.

מאת: zafil mamanמו"מ07/04/1110873 צפיות
סקס ישראלי - מה זה התשוקה לסקס בחיי הפורנו באתרים השונים ? החדשנות ברשת הביאה עמה נגישות חדשה מיוחדת במינה בכל המתייחס לתכנים פורנוגרפים

מאת: בלב יהודי מו"מ18/03/118921 צפיות
ידוע לכל כי הקשר הראשוני עם לקוח הוא הזמן המכריע והוא שיקבע לרוב עד כמה תקדם עסקה או יחסים מול לקוחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica