חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנרגיה סולארית וחשיבותה

מאת: gal engineersייעוץ עסקי22/08/2011990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנרגיה סולארית הינה אנרגיה מתחדשת, ירוקה, אשר מופקת מקרינת השמש במשך כל ימות השנה.

קרינת השמש מומרת לאנרגיה סולארית על ידי תאים פוטו-ולטאים אשר עשויים ממוליכים למחצה (סיליקונים בדרך כלל).

התא הסולארי הינו ההתקן הפוטוולטאי הבסיסי שהוא אבן הבניין של פאנלים סולאריים.

תאסולארי אחד מייצר כ-0.5 וולט, לכן כאשר מחברים 36 תאים יחדיו הם ייצרו 12וולט, שזהו מספיק מתח כדי להטעין מצברים ולהפעיל משאבות ומנועים.

פאנליםסולאריים של 72 תאים הם הסטנדרט למערכות סולאריות מחוברות רשת, פאנלים אלהבעלי מתח נומינלי של כ-24 וולט ומתח תפעולי של כ-30 וולט. ניתן לחבר יחדיופאנלים סולאריים כדי להשיג כל תצורת כוח או הספק שרוצים. מערכות סולאריות מייצרות זרם חלופין במתח גבוהה של עד כ-1000 וולט, שזהו מתח אשר לא מתאיםכלל לשימוש ביתי, לכן מערכות סולאריות ביתיות כוללות ממיר מתח ל-220 וולטבזרם ישר. מערכות סולאריות בדרך כלל מייצרות כ-1 קילו וואט ל-10 מטר מרובעשטח פנים של פאנלים סולארים.

בארץ ישראל, ישנם שלושה קטגוריות למערכות סולאריות:

מערכותסולאריות ביתיות - שהספקם נע בין 4 קילו וואט ל-15 קילו וואט, כאשר עד 4קילו וואט המערכת הינה פטורה ממס, מערכות סולאריות מסחריות - שהספקם נע בין15 קילו וואט ל-50 קילו וואט, ומערכות סולאריות בינוניות שהספקם נע בין 50קילו וואט ל-630 קילו וואט.

התקנת מערכת סולארית על גג הנכס שלך, לא רק הופכת את הגג שלך לגג מניב שמסוגל לייצר לך הכנסותחודשיות גבוהות, אלה הוא גם בנוסף שומר על איכות הסביבה וכדור הארץ בעזרתיצור חשמל על ידי אנרגיה סולארית ובכך הוא יעזור להפחית את התלות ביצור חשמל באמצעים מתכלים ומזהמים. תמוך באנרגיה ירוקה, שמור על העולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gal-engineers

תכנון ויעוץ חשמל מתקדם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gal engineers

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151352 צפיות
בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, הסטיגמה של בית חכם ויקר, התייחסה בעיקר למבנה עלויות היסטורי של המערכת, טכנולוגיה לא מפותחת והתייהרות של חברים.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151208 צפיות
בית חכם הינו מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל . מערכת ניהול חכמה המבצעת שליטה מסודרת על תצרוכת חשמל בבית ולכן זו מערכת חשובה וחסכונית ולא מערכת בזבזנית.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151135 צפיות
חשמל חכם מאפשר שליטה ובקרה מלאה כמעט על כל הפעילויות החשמליות בבית, כאשר תנאי הכרחי לכך הוא שכל מערכות החשמל, תהינה מקושרות האחת עם השנייה. כך, באמצעות לחיצה על מתג אחד באמצעי הבקרה יוכלו דיירי הבית ליהנות מהטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר ובד בבד, גם לחסוך בחשמל.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151049 צפיות
יועץ חשמל מתכנן את בקרי חשמל חכם, מנפיק אישורים לחברת החשמל- לחיבור הזמני ולקבוע , לבזק, לטלוויזיה ולכבלים, מביא לשילוב המערכות בבית, מתריסים וחימום רצפתי ועד מעלון וגנרטור חירום. מתכנן תשתיות וצנרת חשמל שיאפשרו שינויים ותוספות בעתיד ובכך דואג לבטיחות ונוחות חיי הדיירים.

מאת: gal engineersבית חכם28/12/15898 צפיות
בית חכם הינו למעשה מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל, מה שלמעשה משנה את הצורה בה מנוהל משק האנרגיה הביתי. בית חכם, הינו תהליך של שליטה על מכלול המכשירים הטכנולוגיים והחשמליים בבית בצורה ידידותית ופשוטה.

מאת: gal engineersבית חכם18/04/12985 צפיות
בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים והמיוחסים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, והושרשה ההבנה כי כמו כל מערכת או ציוד שאנו רוכשים במשך השנים,

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222215 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211215 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211032 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica