חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדבר הבא בעולם החשמל

מאת: gal engineersבית חכם18/04/2012984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים והמיוחסים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, והושרשה ההבנה כי כמו כל מערכת או ציוד שאנו רוכשים במשך השנים, הסטיגמה של בית חכם ויקר, התייחסה בעיקר למבנה עלויות היסטורי של המערכת, סיפורים בתקשורת , טכנולוגיה לא מפותחת והתייהרות של חברים.

מדוע חשוב לדון בנושא זה? הסיבה היא, שבחישוב פשוט של עלות מול תועלת ניתן לראות בבירור כי לטווח הארוך החיסכון בעלויות החשמל מכסות את ההשקעה ואף מובילות לרווח נקי של הלקוח. בנוסף על כך, מחיר הציוד של מערכת בית חכם ירד במהלך 3 השנים האחרונות ועומד כיום על כמחצית ממחירו ב-2008, מה שמעלה את אטרקטיביות החשמל החכם.

בית חכם הינו למעשה מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל, מה שלמעשה משנה את הצורה בה מנוהל משק האנרגיה הביתי. בית חכם, הינו תהליך של שליטה על מכלול המכשירים הטכנולוגיים והחשמליים בבית בצורה ידידותית ופשוטה. בשנים האחרונות, הטכנולוגיה ומוצריה השונים תופסים מקום נרחב בחיי היום יום שלנו עד למצב בו איננו שולטים בכל השינויים, העדכונים והמתגים המפוזרים אצלנו בבית ובמשרד. בית חכם אמור לעזור לנו להתגבר על מכשולים אלה ואף למצות עד תום את האפשרויות הטמונות בהן כגון מיצוי מקסימאלי של צריכת החשמל תוך חיסכון בעליותיו ועדכון בזמן אמת של נתוני המוצרים החשמליים, בכל זמן ובכל מקום.

האפשרות להיות מעודכן בכל הנתונים האלה כאשר אנו בחלק מסוים של הבית ולאו דווקא ליד מרכזיית האזעקה או אפילו דרך הסלולרי מהעבודה משנה את תפיסת הבטיחות והרגשת הביטחון בבית. הנוחות הנגזרת מהתקנת בית חכם מורגשת במספר מישורים. הדגש העיקרי הוא היכולת לשלוח במכשירים שונים מכל אזור בבית. כגון: מיזוג, מוסיקה, תאורה, קולנוע ביתי וכו'. כיום עלינו להגיע לאזורים שונים בבית כדי לכוון או להפעיל מכשירים אלה. לרובנו מוכר הסרבול של מערכת קולנוע ביתי שלא "מדברת" בשלט אחד. יש צורך להפעיל את הטלוויזיה, אח"כ את הרסיבר, DVD ואולי לקחת את השלט של הלווין כדי להעביר ערוצים (וכמובן שאם רוצים להנמיך חוזרים לשלט של הרסיבר וחוזר חלילה) פיקוד של בית חכם יאפשר לנו לעשות זאת ע"י שלט חכם אחד ואף להתאים את התאורה למצב סרט. לבסוף, שליטה ובקרה היא האפשרות לנהל את התפעול הביתי בצורה מוסדרת ומבוקרת. ניתן להתאים את כלל התפעול הביתי לאופן המחייה במרחב.

במובן זה "בית חכם" אינו מציג מוצר חדש אלא מאפשר לרכז את כלל הפעולות והבקרה עליהן לממשק אחד פשוט לתפעול והבנה.

 



תגיות המאמר: חשמל, בית, חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gal-engineers

תכנון ויעוץ חשמל מתקדם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gal engineers

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151352 צפיות
בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, הסטיגמה של בית חכם ויקר, התייחסה בעיקר למבנה עלויות היסטורי של המערכת, טכנולוגיה לא מפותחת והתייהרות של חברים.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151208 צפיות
בית חכם הינו מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל . מערכת ניהול חכמה המבצעת שליטה מסודרת על תצרוכת חשמל בבית ולכן זו מערכת חשובה וחסכונית ולא מערכת בזבזנית.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151135 צפיות
חשמל חכם מאפשר שליטה ובקרה מלאה כמעט על כל הפעילויות החשמליות בבית, כאשר תנאי הכרחי לכך הוא שכל מערכות החשמל, תהינה מקושרות האחת עם השנייה. כך, באמצעות לחיצה על מתג אחד באמצעי הבקרה יוכלו דיירי הבית ליהנות מהטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר ובד בבד, גם לחסוך בחשמל.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151049 צפיות
יועץ חשמל מתכנן את בקרי חשמל חכם, מנפיק אישורים לחברת החשמל- לחיבור הזמני ולקבוע , לבזק, לטלוויזיה ולכבלים, מביא לשילוב המערכות בבית, מתריסים וחימום רצפתי ועד מעלון וגנרטור חירום. מתכנן תשתיות וצנרת חשמל שיאפשרו שינויים ותוספות בעתיד ובכך דואג לבטיחות ונוחות חיי הדיירים.

מאת: gal engineersבית חכם28/12/15898 צפיות
בית חכם הינו למעשה מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל, מה שלמעשה משנה את הצורה בה מנוהל משק האנרגיה הביתי. בית חכם, הינו תהליך של שליטה על מכלול המכשירים הטכנולוגיים והחשמליים בבית בצורה ידידותית ופשוטה.

מאת: gal engineersייעוץ עסקי22/08/11990 צפיות
אנרגיה סולארית הינה אנרגיה מתחדשת, ירוקה, אשר מופקת מקרינת השמש במשך כל ימות השנה. קרינת השמש מומרת לאנרגיה סולארית על ידי תאים פוטו-ולטאים אשר עשויים ממוליכים למחצה (סיליקונים בדרך כלל).

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181654 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica