חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות מקצועיות לבית חכם

מאת: gal engineersבית חכם31/12/20151049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עצות מקצועיות לבית חכם

תכנון בית חכם כולל יעוץ ליווי מתחילת האפיון ובחירת  ספקי ציוד בית חכם ומערכות נלוות  ועד לחיבור חשמל  לבית. כשמתכננים מערכת בית חכם נדרשת עבודת יועץ חשמל הכוללת תכנית חשמל  מסודרת, פיקוח הנדסי מקצועי ויעוץ בלתי תלוי.

תכנון חשמל חכם לווילות ולדירות מקיף את כלל מערכות חשמל לבית תחת קורה אחת: פיקוד בית חכם, מולטימדיה, תאורה, הזנות שקעים, מתח נמוך תקשורת ואזעקה, מערכת חירום, לוח חשמל.

תכנון ע"י יועץ חשמל  כולל תכנון הארקות, חישובי עומסים זרמי קצר, חישובים של זרמים ומתחים לצרכנים חלוקת הספק, הגנות, בטיחות ועוד...

יועץ חשמל מתכנן את בקרי חשמל חכם, מנפיק אישורים לחברת החשמל- לחיבור הזמני ולקבוע , לבזק, לטלוויזיה ולכבלים, מביא לשילוב המערכות בבית, מתריסים וחימום רצפתי ועד מעלון וגנרטור חירום. מתכנן תשתיות וצנרת חשמל שיאפשרו שינויים ותוספות בעתיד ובכך דואג  לבטיחות ונוחות חיי הדיירים.

חברות השירות השונות וספקי ציוד מערכת בית חכם הם אלו אשר מוכרות בקרים לבתים חכמים, מתכנתות ומגדירות תרחישים. יש לקוחות הנוטים לחשוב ששרות זה כולל תכנון חשמלי של בית חכם אך התכנון החשמלי נעשה ע"י מהנדס חשמל שבחרתם שיעבוד בתאום עם האדריכל וחברת "בית חכם". ללקוחות בתים חכמים דרישות מיוחדות, יועץ חשמל  לבית צריך לחשוב על הלקוח ועל צרכיו המגוונים, להסתמך על ניסיון רב והכרת המוצרים הקיימים בשוק.

כשם שהאדריכל ולא קבלן השלד מתכנן את הבית, כך לא חשמלאי  או המתכנת של חברת בית חכם מתכנן את מערכות החשמל לבית .בהעדר תכנון מנוסה של משרד תכנון חשמל, התשתיות בבית עשויות לאכזב .

משרד תכנון חשמל מנוסה מביא לחיסכון בעלויות ההתקנה ובנוסף מאפשר השוואה בין החשמלאים וספקי הציודים ועוזר ללקוח להצליח בבניית הבית בנוחות וביטחון. תכנון חשמל חכם ע"י יועץ חשמל מומחה מביא. לתועלת והנאה למשתמשי בית חכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Gal-engineers

תכנון ויעוץ חשמל מתקדם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gal engineers

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151353 צפיות
בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, הסטיגמה של בית חכם ויקר, התייחסה בעיקר למבנה עלויות היסטורי של המערכת, טכנולוגיה לא מפותחת והתייהרות של חברים.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151208 צפיות
בית חכם הינו מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל . מערכת ניהול חכמה המבצעת שליטה מסודרת על תצרוכת חשמל בבית ולכן זו מערכת חשובה וחסכונית ולא מערכת בזבזנית.

מאת: gal engineersבית חכם31/12/151136 צפיות
חשמל חכם מאפשר שליטה ובקרה מלאה כמעט על כל הפעילויות החשמליות בבית, כאשר תנאי הכרחי לכך הוא שכל מערכות החשמל, תהינה מקושרות האחת עם השנייה. כך, באמצעות לחיצה על מתג אחד באמצעי הבקרה יוכלו דיירי הבית ליהנות מהטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר ובד בבד, גם לחסוך בחשמל.

מאת: gal engineersבית חכם28/12/15898 צפיות
בית חכם הינו למעשה מערכת שליטה חכמה בתצרוכת החשמל, מה שלמעשה משנה את הצורה בה מנוהל משק האנרגיה הביתי. בית חכם, הינו תהליך של שליטה על מכלול המכשירים הטכנולוגיים והחשמליים בבית בצורה ידידותית ופשוטה.

מאת: gal engineersבית חכם18/04/12985 צפיות
בעבר, החשמל החכם נחשב היה לכזה הקיים בביתם של העשירים והמיוחסים בלבד. כיום, מיתוס היוקר נופץ, והושרשה ההבנה כי כמו כל מערכת או ציוד שאנו רוכשים במשך השנים,

מאת: gal engineersייעוץ עסקי22/08/11991 צפיות
אנרגיה סולארית הינה אנרגיה מתחדשת, ירוקה, אשר מופקת מקרינת השמש במשך כל ימות השנה. קרינת השמש מומרת לאנרגיה סולארית על ידי תאים פוטו-ולטאים אשר עשויים ממוליכים למחצה (סיליקונים בדרך כלל).

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181698 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181561 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181494 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181659 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171633 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica