חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדון לבת מצווה - מי עושה את הבחירה בעצם?

מאת: Party4Uבר ובת מצווה24/08/2011663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מועדון לבת מצווה זאת הייתה הבחירה שלי

היי, שמי ליהי  קצת לפני אירוע הבת מצווה שלי התלבטתי הכין לחגוג הכי בסטייל ושיק כמו שאנחנו בני הנוער אוהבים לחגוג. לאחר  חיפושים נרחבים הגעתי לחברת פארטי פור יו רשת מועדוני בת מצווה/ בר מצווה ובחירתי הייתה מועדון המימד החמישי.

הוריי שהתרגשו עד מאוד לקראת האירוע של הבת הגדולה שלהם, לרגע לא חשבו שיש טרנד כובש היום בחגיגות הבת מצווה, והסכימו כי הכי טוב לחגוג וליהנות באירוע באופן שונה ואחר ממה שהכרנו עד היום. כמובן שהוריי התרשמו מאוד בדיוק כפי שאני התרשמתי.

רגע לפני שאתם מתכננים את אירוע הבת מצווה שלכם אני ממליצה לכם בחום לבחור באחד המועדונים הכי נחשקים ולוהטים בהם ניתן לחגוג אחלה אירוע וכזה שיהפוך את האירוע שלכם לשיחת המחר.

מה היה בתוך מועדון לבת מצווה ?

ראשית, אווירת מועדון לבת מצווה הופכת כול אירוע למסיבה אחת גדולה . חוויית המועדונים כבר בגילנו הצעיר מעניקה לנו  חופש מוחלט ואווירת מועדונים רק בלי הסלקטור בעל השרירים.

נכנסתי אל מועדון לבת מצווה מלווה בלימוזינה לבנה יחד עם ארבעת חברותיי הטובות והיפות. בתוך האולם חיכו לי כול המוזמנים סבא וסבתא משני הצדדים, אבא ואימא, כול החברים, המשפחה הקרובה והמכרים מקרוב ומרחוק.

בר הממתקים ומפלי השוקולד הפציצו את החברה מביה"ס בדיוק כמו שהם אוהבים. התאורה הייתה מהממת ומתחלפת בהתאם לקצב הריקודים שהדיג'יי הכין, שירים כמו שכולנו אוהבים ועפים עליהם חבל על הזמן. פינות ישיבה VIP  והזדמנות לבקר במספר הקומות המצויות ב מועדון לבת מצווה - מועדון המימד החמישי שם גם אפשר היה לרקוד ובעיקר ליהנות מהאווירה המגניבה.

חייבת להודות

איזה מזל יש לי שנולדתי דווקא בעשור בו יש אנשים מקצוענים שחושבים ביצירתיות כיצד לחגוג אירוע חשוב זה ב מועדון בת מצווה . זכיתי להגשים חלום. לחגוג כמו במסיבה ולא כמו בעוד אירוע כמו שכולם רגילים ומכירים, שטוף אטרקציות, חסכון בהוצאות גבוהות ועוד במרכז תל אביב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: