חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על מה מתבססת ההנאה של מתבגרים בבר המצווה?

מאת: Party4Uבר ובת מצווה31/08/2011615 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מועדוני בר מצווה - זה מה שחתנים אוהבים

חלק נכבד מתכנון האירוע הוא בחירת המקום בו אתם מעוניינים לחגוג את הבר מצווה לבן שלכם שרק לפני זמן מה היה עוד ילד קטן. אנחנו כאן כדי לספק לכם ההורים מידע טרנדי על כך הדברים שחתני בר מצווה ממש אוהבים.

הטרנד המוביל היום בחגיגות הם מועדוני בר מצווה. תשאלו את הילד המתבגר היכן רוב חבריו חגגו, יכול להיות מאוד שהוא כבר מתכנן, או הזכיר לכם כי מועדוני בר מצווה הוא המקום בו הוא מעוניין לחגוג, בדיוק כמו שחבריו הרבים חגגו וחוגגים.

מועדוני בר מצווה - הילד נחשב למקובל יותר

ההנאה של מתבגרים מורכבת מפרמטרים שונים, שאולי לנו ההורים לעיתים קשה להבינם. בעבר אולמות אירועים היו המקומות הבלתי מעורערים לחגוג בהם כול אירוע. מאידך, כיום ילדי החטיבה החוגגים שנת בר מצווה , משוחחים ביניהם בין מסדרונות בית הספר ומעודכנים היכן הכי מגניב לחגוג. לילד שלך חשוב להיות שיחת היום, זה מקור הנאה גדול בשבילו.

הם מבינים כי מועדוני בר מצווה הם המקומות הכי לוהטים עבורם ועבור החברים.  הם נמצאים עכשיו בתחרות סמויה- היכן חוגגים הכי מגניב? מועדוני בר מצווה הינם מועדונים לכול דבר ועניין אשר עברו הסבה והותאמו למסיבות בר מצווה.

לחגוג היום בר מצווה ב מועדוני בר מצווה מעניקה גם לילד ולילדה החוגגים, מקובלות בחברה, מה שתורם לביטחון האישי שלהם.

אטרקציות לבר מצווה

מועדוני בר מצווה, ביניהם גם מועדון הדה וינצ'י, מציעים לא רק קייטרינג, דיג'יי , בוק והסעות אלא גם אטרקציות  לבר מצווה שיפעילו את החברים . מועדון זה הוא אחד מרשת מועדוני בר מצווה של חברת פארטי פור יו המציעה שלל אטרקציות מגוונות המוצעות בכול המועדונים כמו:

שולחנות ביליארד, פינג פונג, כדורגל, הוקי אוויר ועוד . עמדות סוני פליסטיישין, מולטימדיה ו- WII. חתני בר מצווה ממש משתגעים על האטרקציות מה שמעניק להם ביום זה להיות מרכז העניינים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: