חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדוני בת מצווה - איך מתכננים אירוע?

מאת: Party4Uבר ובת מצווה29/08/2011689 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מועדוני בת מצווה בחירה נבונה לכל תקציב

בבואנו כהורים לתכנן את אירוע הבת מצווה של ילדתנו , אנו לוקחים בחשבון את הכול כולל הכול . משום שהתקציב לאירוע מסוג זה  מהווה את חלק הארי בהחלטות ובבחירות שלנו, הן בבחירת המקום והן בבחירת הקייטרינג וכול מה שנלווה לאירוע משפחתי כמו בת המצווה.

לא הייתם שמחים לגלות ולשמוע כי ישנה אפשרות  לתכנן אירוע עם תקציב שפוי  ובתוך כך גם להרוויח אחלה מקום מהודר ויוקרתי ובו ישולבו  שלל אטרקציות לבחירה ועוד הפתעות מרימות גבה?! ועוד ברשת מועדוני בת מצווה?! ברור, מי לא !

אז איך  מתכננים אירוע  של מועדוני בת מצווה ?

רשת מועדוני בת מצווה הם המקומות לחגוג היום  בת מצווה בתבונה תקציבית. ותשאלו למה?!

"לא כל חברות ההפקות ב מועדוני בת מצווה לוקחים עמלת תיווך בין הלקוחות לבין המועדון'' אומר אופיר חלאוני מנכ"ל Party4U - רשת מועדוני בת מצווה הגדולה בישראל.

וממשיך: ''בעיית התקציב ידועה לנו מראש, ולכן כדי לחסוך להורים את עמלת התיווך, שכרנו את כל 6 המועדונים שעומדים לרשותנו לתקופות ארוכות מה שמקנה לנו חיסכון משמעותי כשאנו שוכרים את המועדונים. את החיסכון הזה אנו מעבירים ללקוחות שלנו כדי שיוכלו למצות את מלוא התקציב על אטרקציות לשדרוג האירוע והוצאות נלוות (בוק, הסעות וכו')''- באמירה זו ניתן להבין את כול תמונת התקציב כפי שמסביר אופיר.

בואו להירשם ולהתרשם !

לפני שאתם מחטטים את רגליכם, ובוחרים את המועדון שלכם, בדקו אופציות, ותראו אם המחיר שאתם משלמים בעבור מה שאתם מקבלים הוא אכן מחירי השוק. במידה ולא, קבלו הסבר על המחיר הגבוה ואולי גם אתם תיווכחו לדעת שחלק מהתקציב הולך לחברת ההפקות. חוץ מהסברים מומלץ להתרשם מהמקום. מועדוני בת מצווה בעלי מראה מזמין וכזה שיכול לבלבל. תתחילו עם מועדון מנהטן קלאב ותקנחו עם מועדון עמנואל. אלו ושאר מועדוני בת מצווה נמצאים בלוקיישנים מרכזיים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: