חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי עורך דין לאזרח

לכל אזרח במדינה יש זכויות. הזכויות שלנו כאזרחי המדינה כוללות סיוע כספי מביטוח לאומי בעת מצוקה, זכות להליך משפטי הוגן, זכות לקניין, זכות לחופש תנועה וזכות למחסה. כאזרחי המדינה יש לנו גם חובות. החובות שלנו כאזרחי המדינה הן לשרת בצבא ושלם מיסים. אם אנחנו רוצים לקבל את הזכויות שלנו אז חשוב מאוד שגם נמלא את החובות שלנו. עורך דין טוב יעזור לנו לקבל את הזכויות המגיעות לנו לפי חוק.

עורך דין שיעזור לנו לשמור על זכויות האזרח שלנו יהיה עורך דין שמתמחה בזכויות האזרח. בעצם כל עורך דין מספק שירותים לאזרח. כל עורך דין אזרחי שהוא לא עבד ממשלה למעשה מספק שירותים לציבור הנרחב. עורך דין אזרחי יכול להיות עורך דין פלילי, עורך דין לדיני מס, עורך דין עסקי, עורך דין לענייני משפחה ויש עוד הרבה סוגים והתמחויות בדין אזרחי.

מתי ולמה אנחנו צריכים עורך דין כאזרחים

אנחנו כאזרחים צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין במגוון רחב של מצבים. אנחנו צריכים עורך דין בין השאר במצבים כגון:

1. כאשר תובעים אותנו תביעה אזרחית.

2. כאשר אנחנו רוצים לכתוב צוואה.

3. כאשר מגישים נגדנו תלונה במשטרה.

4. כאשר אנחנו רוצים לתבוע תביעה אזרחית.

5. כאשר אנחנו מתגרשים.

אם הגענו למצב שאנחנו צריכים להיעזר בעורך דין מומלץ מאוד שנקפיד על בחירת עורך דין שמתמחה בסוג הבעיה המשפטית שבגללה אנחנו פונים אליו. לא נשכור למשל עורך דין פלילי לטיפול בתיק משמרות שלנו על הילדים שלנו. עורך הדין יוכל לומר לנו מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לקדם את הסיכויים שלנו לזכות בתיק שלנו. חשוב לזכור שבסופו של דבר ההחלטה בתיק היא בידי בית המשפט והשופט ששומע את התיק שלנו.

לפנות לבית המשפט ולערב עורכי דין בבעיות פרטיות שלנו זה אף פעם לא עסק נעים. אף אחד לא אוהב לכבס את הכביסה שלו בחוץ. חשוב שנדע שעורך הדין מחויב לדיסקרטיות ולחיסיון שלנו כלקוחות שלו. כל מה שאנחנו מספרים לעורך דין יישאר ביננו ובינו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גוד רייטינג

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גוד רייטינג

מאת: גוד רייטינגחוק ומשפט - כללי19/08/11947 צפיות
כמעט כל אחד, בשלב זה או אחר, יזדקק לקבלת שירותי עורך דין. זה לא כל כך פשוט למצוא עורך דין טוב, הגון וישר, כיוון שבתחום זה, כמו כמעט בכל תחום, יש בלי מקצוע שאינם הגונים. ולכן הבאנו לפניכם שני הפרמטרים החשובים ביותר למציאת עורך דין הטוב ביותר עבורכם:

מאת: גוד רייטינגצילום31/07/111147 צפיות
בתי דפוס מתקדמים מאפשרים לכם להדפיס אלבום תמונות דיגיטאלי מבלי לצאת מהבית. אתם שולחים את התמונות ועורכים את האלבום באינטרנט ומקבלים אותו מודפס בדואר. על התהליך והחשיבות בבחירת בתי דפוס איכותיים- במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231635 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212075 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211932 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211586 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211261 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201807 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica