חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להרים את הראש מעל המסך ולהביט קדימה

מאת: אריאל פרידמןאימון אישי30/08/2011932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים רבים בוחרים להקים ולנהל עסק עצמאי מהבית. יש כאלו שעושים את זה מחוסר ברירה, לא מצאו עבודה אחרת, יש כאלו שעשו זאת מבחירה עצמאית. כל בעל עסק, כל עצמאי יודע שהיומיום שוחק. הצורך המתמשך והבלתי נגמר לעסוק בשיווק ומכירות, למצוא ולאתר לקוחות חדשים, לצאת לפגישות ולסגור עסקאות, ומנגד, "לספק את הסחורה", כלומר לתת ללקוחות הקיימים קבועים או מזדמנים את השירות הטוב ביותר. אבל מלבד לקוחות חדשים ולקוחות קיימים יש עוד הרבה מסביב, כל הדברים הכרוכים בניהול עסק: גביה, התעסקות מול הבנקים, מהנהלת חשבונות ספקים, עובדים פרילאנסרים ועוד ועוד.

העבודה לרוב מתחילה בשעת בוקר ולעולם לא נגמרת. השאלה היא מתי מצליחים להרים רגע את הראש? מתי אפשר לקחת הפסקה או מרחק ולחשוב בשקט מתי נבדוק את עצמנו ונשפר ונייעל את שיטות העבודה? והכי חשוב, מתי ואיך נתכנן את העתיד הרחוק, ולא רק את החודש הבא (במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב את שבוע הבא, או את מחר).

עבודה מהבית - עניינים אישיים ומשפחתיים

ניהול עסק באמצעות עבודה מהבית כרוך לא רק בהיבטים מקצועיים אלא גם אישיים ומשפחתיים שאנשים העובדים במקום עבודה מסודר לא נתקלים בהם:  לעיתים קרובות מי שעובד מהבית מתחבטים בשאלות כמו למשל - האחריות על הבית - אם אתם עובדים מהבית, אז אולי כבר תרחצו כלים, תעשו קניות, תסדרו את הסלון וגם תסדרו את העניינים בעיריה; איך לנהל את סדר היום כאשר הבית מתמלא בבני הבית; נושא המשמעת העצמית - איך לא להתיישב ולבלות את כל הבוקר מול העיתון או בשיחת רעים עם השכנה, איך לא לבקר יותר מידי פעמים את המקרר וכן הלאה.

אימון אישי

מיותר יהיה להרחיב מדוע כל מנהל, כל בעל עסק, כל עצמאי וכמעט כל אדם בעצם זקוק למאמן אישי. האימון האישי הגיע מעולם הספורט. לכל ספורטאי יש מאמן שתפקידו לשפר את הטכניקות, את היכולות. המאמן לרוב מכיר את התחום מכיוונים אחרים, תיאורטים ולעיתים קרובות גם מעשיים ובזכות ניסיון העבר ובעיקר ניסיון באימון מצליח לראות אצל המאומן מפרספקטיבה ובהתאמה, לכוון אותו לכדי שיפור ביכולת.

כמו בספורט, כך גם בחיים המקצועיים וגם בחיים האישיים, כל אחד אשר רוצה לשפר את הטכניקות שלו בתחום זה או אחר מומלץ לו לקחת מאמן אשר ילווה אותו בתהליך השיפור, ידריך אותו, ינחה אותו ויאפשר לו לעלות לא רק עוד מדרגה קדימה אלא ממש לפרוץ גבוה ולמעלה.

אימון לעובדים מהבית

כל מי שמתחיל לעבוד מהבית וזקוק ליצור לעצמו סדר, כל מי שעובד מהבית כבר שנה ומרגיש שהוא תקוע, כל מי שמנהל עסק עצמאי קטן ומרגיש שהוא יכול יותר, הרבה הרבה יותר, אבל אין לו צל של מושג איך לעשות את זה, וגם מי שמנהל עסק מצליח מהבית, אבל רוצה לקפוץ מדרגה, להרחיב את הפעילות, לפנות לשווקים חדשים, כל אלו זקוקים לשירות של אימון וליווי לעובדים מהבית.

איך זה עובד בדיוק

האימון לעובדים מהבית כולל ארבעה שלבים עיקריים: שלב הראשון הוא בניתוח המצב, בבדיקת הצרכים, וניסוח מטרות אישיות ומקצועיות. השלב השני הוא ניתוח לעומק של כל התהליכים. השלב השלישי הוא יצירת תוכניות עבודה לטווח הקצר, לטווח הבינוני ולטווח הארוך והשלב האחרון הוא יצירת מנגנוני בדיקה ותיקון טעויות. האימון מתבצע באמצעות 12 מפגשים בני שעתיים כל אחד.

אריאל פרידמן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל פרידמן מספק שירותי ייעוץ, ליווי ואימון לעסקים המבוססים על עבודה מהבית. אריאל פרידמן בעל ניסיון רב שנים הן בתחומי השיווק והמכירות, הן בניהול והן בליווי ואימון מנהלים בחברות גדולות ובחברות בינוניות וקטנות.

בשנים האחרונות פיתח אריאל פרידמן מתודולוגיה ייחודית לעסקים קטנים

אל אתר הבית של אריאל פרידמן - להרים את הראש מהמסך

אל הבלוג של אריאל פרידמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל פרידמן

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213689 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205317 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193120 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192952 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193038 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174146 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173552 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica