חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תעודת זהות

מאת: יוסי קרמר זהות31/08/20111684 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעודת זהות.
מהי תעודת זהות? תעודת הזהות זהו מסמך רשמי, מסמך המעיד שהאוחז בה חי במדינה מסוימת ובאופן חוקי, מספר הזהות ניתן ברגע רישום לידתנו.
בתעודת הזהות נמצאים כול הפרטים האישיים שלנו כמו, שם ושם משפחה, שמות הורינו, תאריך הלידה, מקום הלידה, הלאום, מין, תמונה, מספר זהות.
לתעודת הזהות מצורף ספח ובו הפרטים הבאים, כתובת מגורים, מצב אישי, אזרחות, שמות קודמים, שם בן/בת הזוג + מספר הזהות, פרטים אישיים על הילדים.
ברוב אם לא בכול המדינות בעולם, מחייבים על פי חוק שיהיה לאזרח תעודת זהות.
ישנן מדינות שמחייבות את האזרח לשאת את תעודת הזהות איתו, וישנן מדינות שהאזרח לא חייב לשאת אותה איתו.
אני לא יודע מי המציא את תעודת הזהות, ומתי החל כול התהליך הזה של הנפקת תעודות הזהות לאזרחי המדינות, שהתפשט לכל או לרוב מדינות העולם, אבל כמה דברים אני כן מבין מעצם ההמצאה של תעודת הזהות, שהעיקרי שבהם הוא שנשלל מאיתנו החופש.
הרצון של השולט לשלוט באזרח הנשלט.
הרצון של השולט לדעת כמה שיותר על האזרח הנשלט.
הרצון של השולט לפקח אחרי האזרח הנשלט.
הרצון של השולט להתאים את זהותו של האזרח לאידיאולוגיה ולטריטוריה המוכתבת והשולטת.
הרצון של השולט להגביל ולשלול את חירותו של האזרח הנשלט.
תינוק בא לעולם ועוד לפני שיש לו שם כבר יש לו מספר תעודת זהות.
לכן, אין באפשרותנו לבחור ולהחליט בעצמנו על עצמנו, אלא קובעים בעבורנו וזו שלילת החופש, החרות, והבחירה שלנו לקבוע לעצמנו ובעצמנו ומתוך הבנה את זהותנו.
אורח חיים שיש בו שולט ונשלט ולא משנה איך נקראת השיטה, יוצר מציאות שבה האזרחים, אם במודע או שלא במודע מרגישים רדופים.
אזרחים שמרגישים רדופים מתאימים את אורח החיים שלהם לשיטה, ולכן הם מתנהגים בהתאם לפחדים שבהם.
אנשים שמרגישים רדופים יבנו את אישיותם בהתאם, ולכן הם יהיו אגואיסטים, אינטרסנטים ומניפולטיביים.
מי שנולד במדינה מסוימת הוא אינו יכול לחיות במדינה אחרת, אלא אם כן הוא בעל תעודת זהות נוספת.
כתוצאה מכך נשלל החופש והחרות ממי שרוצה לבחור לעצמו היכן לחיות בעולם, מה שלא מאפשר אחדות.
מסקנה: תעודת הזהות היא מסמך, המשייכת ומבדילה אותנו לקבוצה מסוימת אחרת, השונה מקבוצות אחרות בעולם.
סיכום: שלב מתקדם יותר בהתפתחות האנושית יהיה, כאשר לא יהיה לנו את הצורך בתעודת זהות שמשקפת את נטילת החופש והחרות מהאזרח, לא יהיה את הצורך לשלוט באזרח, לא יהיה את הצורך לקטלג את האזרח ולשייך אותו לאידיאולוגיה כזו או אחרת, אבל בעיקר לא יהיה את הצורך בהפרדה לקבוצות, מצב שיוצר את הגזענות בעולם.
המסר במאמר: מי שמודע לזהותו האמיתית לא צריך תעודה לשם כך.
אבל עד שנגיע לרמת מודעות והתפתחות מתקדמת זו יש לשמור על החוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161039 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148950 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא זהות

מאת: דר' ירוןזהות02/01/149180 צפיות
מהם השלבים של יציאה מהארון? מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהארון? מה מקל על תהליך החשיפה מול המשפחה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132147 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאת: www.copy-writer.co.ilזהות12/06/132076 צפיות
קצת על מה שהקדמה עשתה לתודעה שלנו. קצת על ההתמכרות למסכים והרבה על הרצון לדעת את כל מה שלא בהכרח עושה אותנו יותר מאושרים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210851 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: מורן אופירזהות28/10/128350 צפיות
אך את רובן של הנערות והנשים מסבכות מחשבות אחרות, חששות מהלידה, הצירים, המחשבה שיווצר סיבוך וכמובן גם, פחדים רבים מההחלמה. בתור אישה שחותה על בשרה את השלב הזה יותר מפעם אחת, ההמלצה האיכותית שאני אתן לכן היא סה''כ להרהר ולחשוב אם איך מתמודדים עם כל חלק בעיתו, והחלק המהותי הינו ההכנה ללידה.

מאת: רונן רבינוביץ'זהות09/09/129116 צפיות
כיצד ניתן בעמוד אחד, להציג את תולדות עם ישראל, כולל מאורעות היסטוריים של ישראל והעולם, דמוגרפיה והגירה, אימפריות, תקופות, אישים, מנהיגים, ספרות ושפות?

מאת: יוסי קרמר זהות19/04/128780 צפיות
מיהו האינטרסנט? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica