חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית – רק מילים מצליחות למכור

מאת: קידום אתריםמיתוג01/09/20111229 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אתם מעצבים לבד את אתר האינטרנט ,האם אפשרי לבנות את אתר האינטרנט ללא עזרה ? וודאי שלא מומלץ!! כשאנו בונים או מעצבים אתר באינטרנט אנו פונים לעזרת בעלי מקצוע. אם כן מדוע שלא נשכור גם קופירייטינג מקצועי בתחום של כתיבה שיווקית?

אומנם, עיצוב אתר האינטרנט, הבנייה והאחסון הינם אלמנטים חשובים בהתקדמות אתר האינטרנט ,אך רק מילים משכנעות. כתיבה שיווקית זאת סוג של כתיבה המשכנעת את הלקוח ונותנת לו עידוד לקנות את המוצר. כתיבה שיווקית הינה הרבה יותר אפקטיבית מאשר מודעת פרסומת. המודעה היא רק פעם אחת, ואילו אתר ברשת הכתוב כהוגן הוא אתר שנראה בתדירות גבוהה ומשווק את המוצר בכל יום ובכל שעה.

כתיבה שיווקית – היאך ראוי לכתוב כותרת ראויה

  • * שורת הכותרת הינה הפרמטר העיקרי בכתיבה השיווקית. גולש האינטרנט הרגיל חסר סבלנות והוא תמיד ממהר. הוא אינו מעיין , אלא קורא בשטחיות ועובר מאתר לאתר. מחקרים רבים מוכיחים כי הגולש הממוצע שוהה באתר באופן ממוצע שלושים שניות. בזמן המועט הזה יש ללכוד את הגולש ולגרום לו להישאר באתר שלנו. זה ייעודה של הכותרת.* כתיבת כותרות היא קופירייטינג. כותרת טובה צריך לדעת לכתוב . זאת מלאכת מחשבת שצריך ללמוד אותה. רק כותב תוכן מוצלח ובעל ניסיון יכול למצוא כותרת אטרקטיבית, מושכת וממוקדת שתמשוך את תשומת לבו של הגולש, "תלכוד" אותו באתר שלכם ותגרום לו להתעניין באתר}.

כתיבת תוכן לאינטרנט – חמישה כללים שישכללו כל אתר אינטרנט

  • * כתיבה שיווקית נכתבת בצורה של פסקאות. כל פסקה עוסקת בשטח אחר. לכל פסקה רצוי לכתוב שורת כותרת מושכת שתמשוך את הגולש להוסיף לעיין.* סגנון הפירמידה זהו האופן לכתיבה שיווקית. בהתחלת המאמר חיוני להתייחס ליתרונות ולרכז את כל כוחות השכנוע. גולש האינטרנט ימשיך להתעניין באתר רק אלא אם ייתברר לו שיש כדאיות לקרוא את תוכן האתר. אם לא יהיה בידינו לסקרן אותו במשפט הראשון, הוא יעזוב מהר את אתר האינטרנט.* כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה המביאה לפעולה. על מנת לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלנו או את השירות שאנו מציעים לו, יש לדחוף אותו לעשות מעשה. חיוני להניע לפעולה כמה פעמים לאורך הכתבה. בסוף הכתבה נזמין את הלקוח לבצע את העסקה ונעשה שימוש בלשון של ציווי. על אף הפליאה שבדבר מצויים הרבה לקוחות שמחכים שנשכנע אותם להזמין את המוצר או את השירות.* לשון נכונה וללא טעויות הינה תנאי חשוב מאוד עבור כתיבת תוכן. מאמר שכתוב נכון וללא שגיאות מכבד את הקוראים.* כתיבת תכנים לאינטרנט או כתיבה שיווקית אלו מקצועות שחיוני ללמוד אותם. לא כל מי היודע לכתוב תוכן, יודע לכתוב באופן המתאים לכתיבה שיווקית . בשעה שאנחנו מקימים אתר ברשת, לא כדאי לקמץ, חיוני לשכור כותב תוכן מקצועי ואיכותי שיגרום להצלחתו של האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131217 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131063 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131097 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131097 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131121 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131151 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131436 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192738 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176201 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162601 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162699 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162193 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162121 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162013 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica