חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בת מצווה בדרך?

מאת: MashaBergerבר ובת מצווה11/09/2011762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בת מצווה בדרך? אירוע קטן ומעורר קנאה. קיימים מקרים בהם יתחשק לנו לציין שמחה מסויימת, ומצד שני לא יכולים להשקיע יותר מדיי. בדיוק בשביל זה קיימים מספר רב של מקומות אשר ישמחו לערוך חגיגות צנועות. במאמר שלפניכם נציין את כל מה שתחפצו לדעת על אירוע קטן, ותלמדו את כל התשובות לשאלות בעניין של בר מצווה בכפר סבא וכיו"ב.

אז מה זה בתכל'ס ארוע פרטי?

בארועים קטנים יחסית אין הרבה שיקולים כלכליים או תכנונים לוגיסטיים, ומצד שני עוד קיימת תחושת יום גדול והרמוניה, בסגנון של בת מצווה או ימי נישואין. תאמו את כמות האנשים שיגיעו ע"פ הגודל של האירוע וביחס לגודל האולם. רוב הסיכויים הם כי בארוע בריתה, האירוע יסתיים מוקדם, שלא כמו ארוע גדול, ואת הכסף שנחסך על האוכל, כמות מקומות ישיבה, עובדי הניקיון ועוד - אפשרי לבזבז על תוספות אחרות. יש לכם עוד שאלות בנושא בר מצווה ברעננה? בואו נמשיך.

אז כיצד מארגנים ארוע פרטי?

ראשית, רצוי לבצע הערה גסה של כמות המוזמנים, ועל פי החישוב הזה - נקבע את סדר גודל האירוע. חשוב שתקפידו להזמין אך ורק את מי שבוודאות יוכלו לבוא ושלא יבאסו אתכם. יש לזכור גם שמקום ענק יעביר דיסטנס בין מי שיגיע.

אחרי שקבעתם מספר בני משפחה וחברים, איספו רשמים מבני משפחה לגבי אולמות לחגוג בהם. אפילו אם הגיעו אליכם מספר שבחים מפה עד להודעה חדשה על אחד המקומות, עדיף עדיין לדבר עם מישהו מטעם המתחם ושתגיעו למקום להתרשמות בעצמכם. הלא זוהי המסיבה שלכם והמטרה היא שתצאו מבסוטים.

בחגיגה קטנה דרושה השקעה מיוחדת דווקא בפרטים היותר קטנים.

בגלל שסגרתם על ארוע קטן דל מוזמנים - סביר להניח שתצליחו להשביע את רצונם של רוב חבריכם ומשפחתכם: במיקום הגאוגרפי של האירוע, במוסיקת הרקע, במנות וכיוצא בזאת. מעבר לכך, מומלץ להעניק לנוכחים פינוקים מעניינים בצוּרת ממתקים מיוחדים, או מופע פולקלור. בנוסף ניתן להעמיד אירוע קונספט, בצוּרת חגיגת תה אנגלית, ולשלב בנושא את פס הקול, התלבושות והתפאורה למוטיב האירוע.

בשלב זה, כשיש לכם קצת יותר מידע בתחום ארועים אלה, ברור מאליו שלמסיבה אישית יש את האופציה להיות ארוע מאוד מהנה; הכל עניין של ביצוע וברמת ההיענות של הנוכחים. לעומת זאת, אם לא תקפידו לתכנן לפרטי פרטים - אתם והאורחים עלולים להשתעמם. לכן, תכננו היטב את כל פרט ופרט... ויאללה, לארוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MashaBerger

מאת: MashaBergerגינון12/09/11645 צפיות
הכל על צמחים - פה באפשרותכם לקרוא לעומק על כל הדרכים לשדרוג גינות, ולהנות מרעיונות חדשים בתחום של עיצוב גינות וגינון.

מאת: MashaBergerגינון12/09/11662 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ויש אפשרות להבין מדוע. כאשר קיימת גינה יפה היא עשויה לשמש לשם רביצה על הדשא, לשם אירוח וגם בשביל התחביב האהוב - עבודת גינון.

מאת: MashaBergerאירועים וחתונות – כללי11/09/11713 צפיות
אפילו אם נמצאו כמה ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על מקום מסוים, חשוב לדבר בעצמכם עם נציגי המקום ושתגיעו למתחם לתת "אוקיי" משלכם. אחרי הכל החגיגה היא שלכם וצריך לוודא שתצאו מבסוטים.

מאת: MashaBergerגינון11/09/11659 צפיות
כאן אתם יכולים לקרוא לעומק על כל הדרכים המצוינות לשדרוג ושיפור גינתכם, וגם לשמוע רעיונות בתחום גינון וגננות.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195886 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181637 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181336 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182074 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182715 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172333 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172674 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica