חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינה מעוצבת היטב

מאת: MashaBergerגינון11/09/2011655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים להעמיק את הידע שלכם בתחום הגינון? כאן אתם יכולים לקרוא לעומק על כל הדרכים המצוינות לשדרוג ושיפור גינתכם, וגם לשמוע רעיונות בתחום גינון וגננות.

גינה מעוצבת זהו חלום של אנשים לא מעטים, וזה אפשרי גם להבין לליבם. כאשר קיימת גינה בבית היא עשויה לשמש לשם שנת צהריים, לשם אירוח קרובי משפחה וגם לשם התחביב הפופולארי - עבודה בגינה. הבעיה היחידה היא הדרך הארוכה להשגת הגינה המושלמת... רוצים להתחיל?

החלק הראשון הוא הקמת גינה - מחפשים צמחים?

שלב התכנון של הגינה הפרטית, זהו מהלך חשוב מאוד. הצורה שבה תתכננו מלכתחילה את הגינה, תשפיע הרבה על תוחלת החיים של הגינה. לפיכך, רצוי מאוד לבקש יעוץ ממומחים לגבי ניצול נכון של המרחב שעומד לרשותכם, ולבדוק באופן מקצועי את סוג האדמה. אחרי הכל, לא כל הפרחים משתלבים בכל סוג של אדמה, מסיבה זו מן הראוי לדעת מול מה אתם מתמודדים.

השלב השני - עבודה מאומצת.

אתם מסוגלים לכך? מה עם דשא סינטטי? לא ניתן להזכיר גינה ביתית מושלמת מבלי לציין את השעות הקשות של השתילה, הזריעה והנטיעה. קודם כל צריך לבחור עציצים ועצי פרי, ואחרי זה להתחיל בשתילה ובנטיעה. העבודה מהסוג הזה היא לא תמיד כיף גדול, ברם התמורה הגדולה שווה כל דקה וכל טיפת מאמץ!

עתה יש אפשרות להתחיל לחשוב על הפרטים הקטנים!

גינה מטופחת היא לא רק כמה עצים או משתלות במרכז, יש גם פסלונים מעוצבים לגינה, מזרקות נוי ואפילו גופי תאורה. זה השלב הכי מהנה כי עתה אתם יכולים למצוא שבשבת ולהפוך את שטח הגינה למרשים באמת. כל האלמנטים הקטנים מסוגלים לחולל שינויים רציניים, ואתם תופתעו לגלות כמה הגינה תשדרג בעקבות טאצ' של אסתטיקה ועיצוב.

צריכים עוד מידע על גננות? חייבים עצות מקצועיות בשביל גננים חובבנים? בהחלט כדאי לחפש פוסטים מקצועיים. שיהיה בהצלחה!
 



תגיות המאמר: צמחים, משתלות במרכז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MashaBerger

מאת: MashaBergerגינון12/09/11641 צפיות
הכל על צמחים - פה באפשרותכם לקרוא לעומק על כל הדרכים לשדרוג גינות, ולהנות מרעיונות חדשים בתחום של עיצוב גינות וגינון.

מאת: MashaBergerגינון12/09/11658 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ויש אפשרות להבין מדוע. כאשר קיימת גינה יפה היא עשויה לשמש לשם רביצה על הדשא, לשם אירוח וגם בשביל התחביב האהוב - עבודת גינון.

מאת: MashaBergerאירועים וחתונות – כללי11/09/11709 צפיות
אפילו אם נמצאו כמה ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על מקום מסוים, חשוב לדבר בעצמכם עם נציגי המקום ושתגיעו למתחם לתת "אוקיי" משלכם. אחרי הכל החגיגה היא שלכם וצריך לוודא שתצאו מבסוטים.

מאת: MashaBergerבר ובת מצווה11/09/11759 צפיות
אירוע קטן ומעורר קנאה. קיימים מקרים בהם יתחשק לנו לציין שמחה מסויימת, ומצד שני לא יכולים להשקיע יותר מדיי.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182253 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811211 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174196 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica