חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים פרחים?

מאת: MashaBergerגינון12/09/2011644 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על צמחים - פה באפשרותכם לקרוא לעומק על כל הדרכים לשדרוג גינות, ולהנות מרעיונות חדשים בתחום של עיצוב גינות וגינון.

גינה מסודרת היא חלום של אנשים לא מעטים, ואפשר גם להבין מאיזו סיבה. כאשר יש גינה נעימה למראה היא עשויה לשמש אותנו בשביל רביצה על הדשא, בשביל אירוח וגם לשם התחביב האהוב - עבודת גינון. הקושי היחיד הוא הדרך הלא פשוטה להשגת המטרה... אתם מוכנים לזה?

השלב הראשון הוא הקמת הגינה - מחפשים פרחים תמונות?

התכנון של הגינה הפרטית, זהו חלק מאוד חשוב. הצורה שבה תקימו את הגינה שלכם, יש לה השפעה רבות על איכות הגינה. בגלל זה חשוב להיוועץ במומחים בנוגע אופן השימוש הנכון של מרחב הגינה שברשותכם, ולבצע בדיקה של סוג האדמה. שהרי בסופו של דבר לא כל העציצים מצליחים לגדול בכל סוגי האדמה, בגלל זה עדיף לדעת מראש עם מה אתם עובדים.

החלק הבא - עבודה קשה.

אתם יכולים לעשות זאת? מה לגבי דשא סינטטי? בלתי אפשרי לדבר על גינה של ממש בלי להזכיר את השעות הקשות של השתילה, הזריעה והנטיעה. קודם כל צריך לבחור פרחי בר ועצים גמדיים, ואחר-כך לנטוע ולשתול. העבודה תחת השמש היא לא תמיד נעימה, אבל התמורה שמחכה לכם שווה את כל הזמן ואת כל המאמץ שלכם!

כעת אפשר לשקול את הפרטים הקטנים יותר!

גינה ירוקה זה לא רק עניין של צמחייה או משתלה נס ציונה, יש, בין היתר, גם פסלי שיש, מזרקות ואפילו גופי תאורה. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו ניתן לבחור פרגולות לגינה ולהפוך את שטח הגינה למרשים באמת. כל הפרטים הקטנים יכולים לחולל הבדלים משמעותיים, וההפתעה תהיה רבה כאשר תגלו כמה הגינה תשתנה בעקבות נגיעות קטנות של עיצוב ודקורציה.

רוצים לדעת יותר על גינון וגננות? מחפשים טיפים חשובים בשביל חובבי גינון? רצוי להיעזר באינטרנט. צאו לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת MashaBerger

מאת: MashaBergerגינון12/09/11662 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ויש אפשרות להבין מדוע. כאשר קיימת גינה יפה היא עשויה לשמש לשם רביצה על הדשא, לשם אירוח וגם בשביל התחביב האהוב - עבודת גינון.

מאת: MashaBergerאירועים וחתונות – כללי11/09/11713 צפיות
אפילו אם נמצאו כמה ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על מקום מסוים, חשוב לדבר בעצמכם עם נציגי המקום ושתגיעו למתחם לתת "אוקיי" משלכם. אחרי הכל החגיגה היא שלכם וצריך לוודא שתצאו מבסוטים.

מאת: MashaBergerגינון11/09/11659 צפיות
כאן אתם יכולים לקרוא לעומק על כל הדרכים המצוינות לשדרוג ושיפור גינתכם, וגם לשמוע רעיונות בתחום גינון וגננות.

מאת: MashaBergerבר ובת מצווה11/09/11762 צפיות
אירוע קטן ומעורר קנאה. קיימים מקרים בהם יתחשק לנו לציין שמחה מסויימת, ומצד שני לא יכולים להשקיע יותר מדיי.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191985 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191787 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182265 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811300 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181687 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183850 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174208 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica