חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כל כך חשוב שיהיה לכם ביטוח רכב

מאת: דור גוליקביטוח רכב11/09/2011842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם רוכשים רכב משומש או חדש

הדבר הראשון שאתם עושים אחרי שרכשתם רכב חדש או מיד שנייה הוא ביטוח רכב . לא משנה אם זו מכונית "טרנטה" ב15,000 ₪ או מרצדס מהניילון ב500,000 ₪. קטנוע עירוני בסכום פעוט או הרלי דייוידסון ב200,000 ₪ כולם אמורים להיות מבוטחים. המינימום הנדרש מבחינת החוק הוא שיהיה ברשותכם ביטוח חובה . אם זאת רצוי שתעשו גם ביטוח צד ג וברוב המקרים גם כדאי מאוד שיהיה לכם ביטוח מקיף שיכסה אתכם בכל צרה שלא תבוא מנזק כספי ועד כיסוי ההוצאות הכרוכות בנזק גופני. במאמר זה מפורטות כל הסיבות שבגללן חובה שיהיה לכם ביטוח

ביטוח רכב הוא חלק מקבוצת ביטוחים שנקראים אלמנטרים

בעולם הביטוח אחד התחומים הכי רחבים נקרא ביטוח אלמנטרי הוא כולל את כל הביטוחים שמגינים על הרכוש שלכם גם ביטוח דירה הוא כזה כשמדובר על ביטוח משכנתא החלק שבו שמגן על הדירה שלכם מפני נזקים פיזיים שונים הוא גם ביטוח אלמנטרי מאוד נפוץ וחיוני.

ביטוח חובה כשמו כן הוא

ביטוח חובה הוא תקנה במדינת ישראל – מבחינת תקנות משרד התחבורה, ביטוח חובה בר תוקף הוא המינימום הנדרש מבעל רכב מכל סוג שהוא: מכונית, קטנוע או אופנוע. המשטרה עוקפת את התקנה ונותנת קנסות לבעלי רכבים שנתפסים ללא ביטוח בר תוקף.

החשיבות של ביטוח צד שלישי

אם אין ברשותכם ביטוח צד ג אתם חשופים לתביעות אישיות ע"י צד שלישי - אם פגעתם בהולך רגל מכונית אחרת או רוכב קטנוע, אתם בצרה גדולה. אם תוכח אשמתכם כל הנזק הכספי יהיה עליכם. וכשמדובר בתאונות, הסכומים יכולים להגיע בקלות למאות אלפי שקלים ואף יותר. תוספת העלות הכספית של ביטוח צד ג מעבר לעלות הכספית של ביטוח חובה היא קטנה יחסית ורצוי מאוד לעשות אותה.

ביטוח מקיף כדי שלא יהיו לכם הפתעות ממש לא נעימות

כשמדובר על ביטוח לרכב, עיקר ההוצאה היא על מרכיב הביטוח המקיף. זה החלק שנותן לכם הגנה על הרכב עצמו אם בשעה שהוא נפגע בתאונה או בשעה שגונבים אותו. ככל שהרכב יותר יקר כך עוגמת הנפש תהיה יותר גדולה. אתם קמים בבוקר יורדים לחניה ואין רכב, נכנסו בכם אבל זה באשמתכם, התהפכתם בגלל כתם שמן על הכביש. יכולות לצערכם להיות לא מעט סיבות שבגללן תצטרכו להפעיל את הביטוח המקיף שלכם. וכשזה יקרה לכם תרצו שיהיה לכם ביטוח מקיף ממש איכותי אחרת ללא ביטוח מקיף לא תפוצו אחרי שרכבכם ניזוק בתאונה – החלקתם על כתם שמן, חניתם בצורה לא מאוד מוצלחת, לא עלינו הייתם מעורבים בתאונה בה אתם הייתם האשמים בכל המצבים שצויינו אם אין לכם ביטוח מקיף כל הנזק הכספי הנלווה יהיה על חשבונכם.

לא תוכלו להעביר את המכונית, קטנוע או אופנוע טסט אם לא תוכיחו כי ברשותכם לכל הפחות ביטוח חובה בר תוקף – כאשר אתם ניגשים לטסט השנתי, ביטוח רכב בר תוקף הוא אחד הדברים אותם אתם מתבקשים להציג. בלעדיו אסור לבעל המכון להעביר אתכם את הטסט.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב, ביטוח דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דור גוליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דור גוליק

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12885 צפיות
היתרון הגדול של סוכן הביטוח שלכם מולכם הוא בידע המקצועי שהוא צובר. הסוכן של היום הוא גם איש מכירות אבל קודם כול יועץ פיננסי איכותי. הוא לא יכול להתמודד עם המוצרים הפיננסים שקיימים כיום מבלי שתהיה לו הבנה מעמיקה אמיתית.

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני07/08/12953 צפיות
מנהלי הקרן תוך שימת לב לעובדה כי מקצועני קרנות פנסיה עולים הרבה כסף. רווחיות יציבה לאורך שנים של חברת ההשקעות שעומדת מאחורי קרן הפנסיה הספציפית. כמות משמעותית של עמיתים

מאת: דור גוליקביטוח דירה04/03/12964 צפיות
סוכן הביטוח שלכם הוא האיש שמולו אתם בעצם פועלים. מעין מתווך בין חברת הביטוח לבינכם. האיש שמצד אחד צריך לספק את הצרכים שלכם ומצד שני צריך לעבוד מול חברת הביטוח. מבחינתכם אתם רוצים שסוכן הביטוח יספק לכם את

מאת: דור גוליקביטוח בריאות08/02/121061 צפיות
ישנם ביטוחים משלימים שרובכם משלמים עבורם. מה הם בעצם תפקידם? כשמדובר על ביטוחים משלימים הם הופכים את החיים שלכם מול קופות החולים להרבה יותר נוחים. לדוגמא בכל מה שקשור לתשלומים בתוך הקופה עצמה, אם יש לכם ביטוח משלים בר תוקף כמובן אתם תהיו זכאים להרבה יותר שירותים ובנגישות יותר גדולה. מצד שני ביטוחים רפואיים משלימים לא נותנים לכם באמת כיסו

מאת: דור גוליקביטוח פנסיוני05/02/121129 צפיות
כשמדובר על צרכנות פיננסית, בעצם מתכוונים לסל שלם של פתרונות עבורכם. החל מהמושג פתרונות לפרישה דרך קרנות השתלמות, קופות גמל, השקעות שונות במוצרים פיננסים שונים. בקיצור סל גדול ש פתרונות שבמהותם אלו חסכונות לטווחים שונים. חלק קצרים וחלק ארוכים בכול מקרה ניהול נכון של הצרכנות הפיננסית שלכם ימקסם את התשואות שלכם אל מול עבודה נכונה גם בהיבטים מיסויים שונים. בקיצור ולעניין אתם צריכים יועץ מקצוען שיש לו הבנה מעמיקה בהרבה מאוד נושאים

מאת: דור גוליקפנסיה11/01/121204 צפיות
איכותם המקצועית של כל הגורמים המעורבים בניהול הקרן –ניהול של קרן פנסיה מערב שתי דספלינות. האחת ניהול השקעות והשנייה ניהול של מוצר ביטוחי. חשוב שאת קרן הפנסיה שבה אתם עמיתים ינהלו האנשים המקצועיים ביותר.

מאת: דור גוליקביטוח דירה30/12/111029 צפיות
הנושא שליו נדבר במאמר קצר זה נקרא ביטוחים אלמנטרים. בתחום הביטוח ישנם שני תחומים עיקריים. הראשון תחום נזקי הגוף, בהם אתם עוסקים בכול מה שקשור בפגיעה אנושית. התחום השני עוסק בכול מה שקשור עם פגיעה ברכוש. התחום הזה נקרא ביטוחים אלמנטרים והינה שלושה מהביטוחים העיקריים שמרכיבים אותו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171743 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164131 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163373 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163097 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163078 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143618 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147859 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica