חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדרת מיילים אוטומטיים - סוד הקסם למשווקים

תארו לכם את יאיר (שחקן פוקר נלהב) מבקר באתר שלכם. אתם מוכרים באתר ספר שמלמד איך לשפר את רמת המשחק, מציג טיפים לשחקני פוקר מתקדמים וכד. הוא מאד מעוניין במה שאתם מציעים לו באתר, אך עדיין לא מוכן לרכישה מיידית.
הוא עדיין מתאושש מחופשה ארוכה בה הוציא המון כספים ובקושי מתמודד עם התשלומים שמשך בכרטיס האשראי שלו למשחקי הפוקר באינטרנט.
הוא נכנס לדף ובו יש טופס המכיל שדות לרישום ומתבקש למלא את הפרטים שלו במידה והוא מעוניין לקבל מידע נוסף אודות הספר.
הוא מיד נלהב וממלא את הטופס, שם פרטי ,משפחה,כתובת דואל וכד.
תוך שניות ספורות מקבל מייל שנשלח אישית ליאיר הכולל סיכום ופירוט התועלת שברכישת הספר ומספר טיפים שיכולים לעזור. כל זאת מגיע באופן מיידי.

מספר ימים מאוחר יותר מקבל יאיר מייל נוסף שמנוסח כגון זה:

"היי יאיר,
אני משער שאתה עסוק, במיוחד בתקופת החגים, העוברת עלינו בימים אלו.
הרשה לי ליצור איתך קשר על מנת לידע אותך על המבצע המיוחד של הספר "איך לנצח בפוקר" שבו אתה מעוניין".

יאיר כבר כמעט שכח שהוא רצה לקנות את הספר הזה, המייל פתאום מזכיר לו שהוא באמת צריך לשפר את רמת המשחק שלו.
הוא רושם הערה "לקנות ספר" ביומן וממשיך לעיסוקיו היום יומיים.
מספר ימים מאוחר יותר, שוב מקבל יאיר מייל, בו מוזכר אודות המבצע הקרב לסיומו בצירוף טיפ עסיסי מבין שורות הספר.
יאיר מבין שלא נותר זמן רב, ומחליט מיד לרכוש את הספר שלכם "איך לנצח בפוקר".
כל מייל שנשלח ליאיר הוא אוטומטי, לא הייתם צריכים לחכות שירשם, לא הייתם צריכים למען את יאיר ברשימה ובטח שלא הייתם צריכים לשלוח לו מייל כל מספר ימים.
הדוגמא שלעיל ממחישה איך סדרה של מיילים אוטומטיים יכולה לשמש לכם ככלי שיווקי קסום (ללא כל יד אדם) לאתר האינטרנט או העסק שלכם.
עכשיו, קחו לעצמכם דקה וחשבו "איך הייתי משתמש/ת בסדרה של מיילים אוטומטיים באתר שלי".

לא. אני רציני. עצרו וחישבו. הדוגמא שכאן בקלות מראה כיצד להוסיף נתח חדש של הכנסות לאתר שלכם מכיוונים שלא צפיתם.

אבל אני לא מוכר שום דבר באינטרנט ?

טריק שיווק הקסם יכול לעבוד על כל עסק.

אתם לא צריכים למכור משהו רק באינטרנט בשביל שזה יעבוד.

לדוגמא:

בוא נדמה שיש לכם עסק, מספרה ועיצוב שיער. אתם שואפים להגיע לקהל של גברים צעירים המחפשים מודרניות ועיצובי שיער אטרקטיביים.
חלק מהשירותים שלכם זה לבנות לכל אחד עיצוב המתאים בדיוק לתווי הפנים ולקווים האישיים שלו.

באתר שלכם אתם בונים טופס פשוט, משהו כזה:
"גברים, עיצוב השיער שימשוך אליכם את כל הבחורות. קבלו הדגמת חינם במייל הבא."

לאחר שיאיר מילא את הטופס הוא מקבל מייל הכולל סיכום של טיפים קצרים אודות עיצוב שיער ותספורות המתאימות למאפייני שיער שונים ומגוונים.
במייל גם מוזכר שאתם מומחים בתחום ושהמספרה שלכם נותנת פתרון באופן קבוע ללקוחות ומקדמת את מהפיכת עיצובי השיער.
לאחר מספר ימים נוספים, מקבל יאיר מייל עם טיפ נוסף, הפעם מדובר על איך חפיפה בשמפו אחר יכולה להוביל לתוצאות שונות.
יאיר מתחיל להבין כמה אתם מומחים בתחום. אבל לא פחות חשוב, הוא מבין כמה הוא מעדיף פשוט לשלם למישהו אחר שיטפל לו בעניינים האלה.
אין לו הרבה זמן, עכשיו שהתחיל לנצח ולשבור את אתרי הפוקר. מיד מרים את הטלפון ומצלצל לקבוע תור למספרה.

מה עוד חשוב לי לדעת ?

חשוב שהתוכן של המייל האוטומטי יהיה שימושי.ניתן להוסיף קצת חומר שיווקיעל המוצר או העסק שלכם.
בדרך כלל חשוב להוסיף מידע וטיפים רלוונטיים על מנת לגרום ללקוחות לבסוף "לשלוף את הארנק".

צריכים לשאוף לפרסונליזציה (שדות אישיים מותאמים), מה שמבדל את "יאיר" וגורם לו להרגיש מיוחד, הדבר מגביר מאוד את אחוזי התגובה.

חשוב לעשות) טסט (ניסיון לפני ששולחים את המייל האוטומטי.
בדקו שהמייל לא נתפס באחד ממסנני הספאם, בדקו שהנמענים מקבלים את המיילים בסדר הנכון וכד'.


זהו, חמושים בידע חדש, אתם מסוגלים כעת לייצר תזרים חדש של הכנסות שיביא לרווחים נאים מאד בעקבותיו.
חברות אינטרנט ואתרים משתמשים באסטרטגיה הזאת ככלי הבסיס שלהם ליצירת לקוחות חדשים.
הם עושים זאת משום שזה עובד!

כבר החלטתם איך תנצלו את המייל האוטומטי בשביל העסק שלכם?

יוסי האפרתי,
אימייליון בע"מ
שיווק, חשיפה ודיוור אלקטרוני
http://www.emaillion.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי האפרתי
דואלי - דואר אלקטרוני ישראל
אימייליון אפיק לפרסום בע"מ.
טלפון נייד: 054-8051699
פקס מייל: 153-502-782614

קבוצת אימייליון/אפיק לפרסום

הרשמו עוד היום לסמינר השיווק של דואלי ובואו ללמוד עוד על שיווק וקידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי האפרתי

מאת: יוסי האפרתידיוור אלקטרוני12/09/101337 צפיות
סוגיית מסנני הספאם, המונעים הגעתו של דואר זבל לתיבת ה-inbox שלכם, מעסיקה לא רק את מפיצי הספאם למיניהם, אלא גם בעלי עסקים רבים - המנסים לשלוח דוא"ל לגיטימי ושגרתי ומוצאים עצמם עוסקים בבעיות עבירות, ברשימות שחורות, במיילים חוזרים ועוד. במאמרי זה אציג בפניכם מספר טיפים יעילים ומוכחים לאישור המיילים, להגברת עבירותם ולקבלה מיטבית שלהם ב-inbox של לקוחותיכם.

מאת: יוסי האפרתידיוור אלקטרוני31/05/101589 צפיות
בניית מאגר לקוחות והקפדה על שמירת קשר הם כלים שיווקיים יעילים ביותר לפיתוח העסק והצלחתו. ישנן דרכים רבות ומגוונות להביא אנשים להירשם לרשימת דיוור חוקית של העסק. ריכזנו למענכם רשימה של 29 הדרכים היעילות ביותר לאיסוף כתובות דוא"ל – לכם נותר לגזור, לשמור ולבצע!

מאת: יוסי האפרתיצדק חברתי28/07/091355 צפיות
מאות ניצולי שואה ומשפחות קורבנות שואה הפגינו היום נגד בנק לאומי, בעת התכנסותה של האסיפה השנתית הכללית של הבנק בדרישה להחזיר את כספם של אלפי נספי שואה המוחזקים בידו ע"פ נתוני החברה להשבת נכסים, בבנק לאומי מוחזקים כיום כ- 4,000 חשבונות של נספי שואה בהיקף של למעלה מ- 300 מיליון שקלים, זאת מתוך סך החשבונות המוחזקים בחמשת הבנקים המרכזיים בישראל בהיקף של למעלה מחצי מיליארד ש"ח.

מאת: יוסי האפרתיהודעות לעיתונות - כללי28/07/091352 צפיות
החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי שואה מגישה היום תביעת ענק על כ- 300 מיליון ש"ח כנגד בנק לאומי על החזקת נכסיהם של אלפי נספי שואה יו"ר החברה, מנחם אריאב: "התנהלותו של בנק לאומי מקוממת ומהווה הפרה בוטה של החוק. אנו מצפים מהנהלת הבנק לפעול להשבת רכוש הנספים ולסייע לנו לתקן עוול היסטורי של 65 שנה"

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142426 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138328 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132459 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132077 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132314 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132180 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132005 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica