חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוצאים לחופשה - מה לעשות עם הכלב?

מאת: נדב מרחביחיות מחמד16/09/20111562 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עונת החגים בפתח ורבים מאיתנו מתכננים את החופשה הבאה. ברוב המקרים, חיית המחמד שלנו נשארת ומקבלת חופשה מאיתנו. מה מומלץ לעשות לפני היציאה לחופשה? איך לבחור פנסיון לתקופת ההיעדרות שלנו?

כאשר אנו בחופשה, ישנן מספר אפשרויות לטיפול בכלב:

  • השארת הכלב בבית כאשר קרוב משפחה או חבר טוב משגיח על הכלב – זוהי האופציה הטובה ביותר מאחר והכלב נשאר בבית אליו הוא רגיל.

  • העברה לפנסיון – בחירת פנסיון צריכה להתבצע לאחר שקיבלתם תגובות חיוביות מאנשים שהשאירו בו את כלבם ולאחר ביקור במקום. בפנסיון טוב, כל הכלבים מחוסנים (וממכם יבקשו פנקס חיסונים מעודכן), יש השגחת וטרינר, הכלבים והשטח מטופלים כנגד פרעושים וכן לכלבים יש שטח סגור למשחק וטיול.

  • העברה לבית של חברים שאתם סומכים עליהם – אופציה טובה אם אתם סומכים על חברים שלכם לטיפול בחיית המחמד.

לכן, עוד לפני הנסיעה יש להחליט היכן ישאר הכלב ומומלץ לבקר במקום עם חיית המחמד כדי לבדוק את התגובה למקום החדש. כמו כן, מומלץ לבקר אצל הווטרינר ולוודא כי הכלב בריא, בוצע טיפול נגד פרעשוים וקרציות וכן מומלץ על חיסון שעלת המכלאות (שעלת היא מחלה מדבקת בין כלבים המועברת ע"י נשימה ומגע קרוב) לפחות שבוע לפני הכניסה לפנסיון. תמיד כדאי שתג שם יהיה מחובר לקולר.

עם החזרה מהחופשה, מומלץ לקבל מידע לגבי חיית המחמד מהמשגיחים בפנסיון ולדעת אם היא הרגישה בנוח והייתה בריאה. ביקור חוזר אצל הווטרינר מומלץ גם בזמן זה כדי לוודאכי לא נדבקה במחלה או פרעושים.

לגבי חתולים – הפתרון הטוב ביותר הוא להשאירם בבית ולבחור אדם קרוב שידאג להם בזמן היעדרותכם.

אם תהיו מוכנים בכל הטיפולים המונעים ובבחירת פנסיון מתאים גם אתם וגם חיית המחמד שלכם תהנו בחופשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר נדב מרחבי, רופא וטרינר. מרפאה וטרינרית נחלת יצחק, חפץ חיים 26, תל-אביב. 03-6094460 טלפון חירום 24 שעות ביממה 050-7955525  www.vettlv.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב מרחבי

מאת: נדב מרחביחיות מחמד06/09/111633 צפיות
חיסון המשושה חשוב ביותר בהגנה מפני מחלות מדבקות בכלבים. כאן תוכלו לקרוא על מועדי החיסון המומלצים ועל חשיבות חיסון המשושה.

מאת: נדב מרחביאימוץ בעלי חיים17/05/119235 צפיות
מאמר זה מוגש לכם כשיתוף פעולה בין מאלף הכלבים יואב גורן לבין הווטרינר ד"ר נדב מרחבי וכולל בתוכו טיפים לחינוך הגור ומידע רפואי קצר על הגור.

מאת: נדב מרחביאילוף בעלי חיים17/05/111907 צפיות
מאמר זה מוגש לכם כשיתוף פעולה בין מאלף הכלבים יואב גורן והווטרינר ד"ר נדב מרחבי. במאמר תמצאו מספר טיפים מועילים לחינוך הגור החדש, כולל מידע רפואי הקשור בחיסונים.

מאת: נדב מרחביבעלי חיים - כללי12/05/111712 צפיות
מאמר קצר זה יסכם עבורכם מספר בעיות בהן אתם עלולים להיתקל כאשר לקחתם חבר חדש הביתה. מטרת מאמר זה היא לידע אתכם כי חיית מחמד בריאה תגדיל משמעותית את הסיכוי כי האימוץ יהיה ארוך טווח וכיף אמיתי גם לכם וגם לבעל החיים.

מאת: נדב מרחביוטרינריה05/05/111667 צפיות
הקאות הן סימן נפוץ ביותר בכלבים מאחר והקאות עלולות להתריע על מגוון רחב של מחלות. במאמר הבא אציין את הגורמים להקאות וכיצד לטפל בכלב עם הקאות.

מאת: נדב מרחביוטרינריה05/05/111285 צפיות
עוויתות בחיות מחמד נגרמות ממגוון סיבות ועלולות להופיע גם בחיות צעירות וגם מבוגרות. במאמר הבא אציין את הסיבות להתקפים אלה בחיות מחמד וכיצד להתמודד עם המחלה.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810456 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176180 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162007 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163200 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167924 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica