חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרזבים - שיטות בניה

מאת: ארון לאמב הול תאדשיפוצים19/09/2011803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בעולם קיימים מבנים רבים המשמשים למטרות שונות. ניתן לראות זאת בכל עיר ממוצעת – בניינים גבוהים, מבני ציבור עשויים אבן, בתים פרטיים, שכונות מצוקה, מבני תעשייה ועוד. לשם הקמת המבנים השונים נעשה שימוש ופיתוח שיטות בניה שונות. בתעשייה המבנים קיימות שיטות בניה מרובות, אך ניתן לחלק אותן לשני סוגים עיקריים – שיטות בניה קונבנציונליות, וכמובן שיטות בניה בלתי קונבנציונליות. נופח חשוב ששמים לב אליו במהלך הבניה הוא הייעוד של המבנה, ו'ידידותיות' שלו. פריטים שונים יכולים להפוך את הבית לשמיש ידידותי ויעיל, ובעל יכולת עמידות גבוהה, ופריטים חשובים כגון אלו הם מרזבים. מרזבים אחראים לניקוז הנוזלים מן המבנה, וכך יכולים למנוע חדירת מים והצפת המבנה.


שיטות בניה מקובלות


מקובל לסווג את שיטות בניה הרגילות לשני סיווגים עיקריים, אשר מהם מסתעפים הם לפרטיהם השונים, שיטות בניה ישנות וחדשות יותר. שיטות בניה הישנות יותר משתמשות בעץ או בלבנים, ויש להן יתרונות רבים, המקנים להן אחיזה אף כיום, אך יחד עם זאת קיימים גם חסרונות לשיטות אלו. בניה בעץ מאופיינת בשימוש בחומר זול יחסית, בעל נגישות רבה ופונקציונליות לא מבוטלת, אך יחד עם זאת עץ הוא חומר דליק יחסית, ואף חשוף לשכנות כגון ריקבון וחדירת טרמיטים ותולעי עץ. כמו כן, מכיוון שעץ הוא חומר קל יחסית, מבנה העשוי עץ עלול להינזק קשות מסערות ומרוחות חזקות.


בניה ייחודית


קיימים מספר סוגים של שיטות בניה ייחודיות, כגון בניה עיצובית, אקולוגית, סולרית ועוד. בניה אקולוגית יכולה להשתמש בחומרים כגון טיט, חומר ובוץ, כדי להפחית בעלויות, ליצור זיהום אויר מזערי, ליצור חיבור עם הסביבה, וכמובן להפיק הנאה מתהליך הבניה. שיטה נוספת היא בניה באמצעות חומרים מודרניים, חזקים ואקולוגיים, המאפשרים לשלב רמת בניה גבוהה יחד עם שמירה נאותה על הסביבה. כמו כן קיימות מערכות סולריות רבות הניתנות להרכבה על מבנים, ובכך להפיק חשמל עבור המבנה, ולחסוך באנרגיה באופן ניכר.


מרזבים


מבנים רבים משתמשים בשיטות מגוונות לניקוז, כגון שיפועים ופתחי ניקוז, אך את התוצאות הטובות ביותר ניתן להשיג ע'י מרזבים. מרזבים יכולים 'להתלבש' על מספר רב של מבנים, בהתקנה פשוטה יחסית ובעלויות שוות לכל נפש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים מומלצים:

אמבין - ארונות לאמבטיה

עו"ד ארביב פרץ - הוצאה לפועל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ארון לאמב הול תאד

מאת: ארון לאמב הול תאדאימון למערכות יחסים20/09/111160 צפיות
תכנון מסיבת בת מצווה מתחיל הרבה לפני האירוע עצמו. מסיבת בת מצווה, בדומה לכל אירוע גדול, זהו אירוע של פעם בחיים וכיוון שכך מדובר באירוע שהוא הפקה רצינית.

מאת: ארון לאמב הול תאדמחשבים נייחים20/09/118614 צפיות
מאז המצאת האינטרנט, יותר ויותר מערכות ותוכנות הופכות את התקנתן על המחשב למיותרת. כמעט כל תוכנה ניתן למצוא באינטרנט תוך שימוש בה ללא התקנתה הישירה על המחשב...

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111202 צפיות
העין שלנו רגילה לראות מטבחים ובהם ארונות מטבח ממינים שונים ומשונים, כשעליהם משטח שנראה לרוב חלק אינטגרלי ממערכת הארונות. פשוט כאילו ארונות מטבח נולדים עם הגג הזה עשוי השיש או כל חומר אחר.

מאת: ארון לאמב הול תאדשיפוצים20/09/111032 צפיות
בעבר, למטבח היה שימוש אחד עיקרי - חדר, או לפעמים אפילו סתם פינה קטנה בבית, שכל יעודו הוא הכנת מזון. הרהיטים והחפצים במטבח היו כולם ייעודיים לבישול ואפיה, בעוד שיופי ועיצוב היו אך ורק בשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי20/09/111080 צפיות
כל אחד צריך שיהיה לו בארנק שם או שניים של אינסטלטור טוב. מבין כל התיקונים שיכולים בעלי בית להזדקק להם, אינסטלציה הוא אחד התחומים המרכזיים.

מאת: ארון לאמב הול תאדבניין ואחזקה - כללי19/09/111074 צפיות
במטבח סגור יש אפשרות לפרטיות בעת הבישול במטבח, וניתן לסגור את המטבח בקלות מעיני האורחים כאשר הוא מבולגן. כאשר מתכננים עיצוב מטבחים בבית עם מטבח סגור, אין צורך להתאים בין המטבח לשאר חדרי הבית.

מאת: ארון לאמב הול תאדהפקות אירועים19/09/111195 צפיות
לפני שניגשים לבחור מקום לאירועים במרכז חשוב לבדוק מה הם הצרכים שלכם – כמה אנשים אתם מתכוונים להזמין ומה מסגרת התקציב. אחרי שהגדרתם ניגש לבדוק מקומות מתאימים, ניתן לבחור בין אולמות אירועים במרכז..

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica