חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפלקסולוגיה

מאת: אליהו גיגירפואה משלימה23/09/2011898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רפלקסולוגיה.

בין התחומים הרבים של הרפואה המשלימה או מה שמכונה "הרפואה האלטנטיבית" בין הרפואה הסינית הפופולרית לריקי המסתורי קים תחום פחות מוכר שזה תחום של רפלקסולוגיה. מדובר בשטה טיפולית עתיקה יומין אבל הצורה שנהוגה היום לרוב נחשפה בשנת 1913 ושכללה יותר מאוחר בשנות ה30 אבל מקור השיטה היתה עוד בעולם העתיק לפי ממצאים נמצאו ציורי קיר עוד מתקופה הפרעונים שחיו במצריים שקיבלו טיפולי רפלקסולוגיה כי אם אנחנו לא יודעים האם אותם טיפולי רפלקסולוגיה שקיבלו הפרעונים היו טיפולים רפואים או בגדר מסאג' לצורך הנאה. טיפולי רפלקסולוגיה היו ועדין מקובלים גם בחברה ההודית. הרפלקסולוגים טוענים ומאמנים שבכף הרגל של האדם משורטט מפה שכוללת  את כל האברים בגוף, וניתן לאבחן לפי אותה מפה את כל הפרופיל הבריאותי של המטופל. עוד לפי טענה של המומחים הטיפולי רפלקסולוגיה קייימית אצל האדם זרימה של אנרגיה וכשאותה אנרגיה מסיבה כל שהיא מפסיקה לזרום כהלכה אז מתפתחות מחלות או סיבוכי בריאות. הפעולה שמבצע המטפל רפלקסולוגיה זה להזרים את אותה אנרגיה על מנת שהגוף יתקן את הנזק שנגרם כתוצאה של קטיעת אותה אנרגיה. וכך יחזור לאיזון מירבי. הטיפול רפלקסולוגיה נעשה ע"י עיסוי ולחיצה על נקודות מסוימות בכפת הרגליים עד הברכיים, וכך מחודשת זרימת האנרגיה או שנוצר תגובת שרשרת רצויה. המדענים בעצמם חלוקים על היעילות של הרפלקסולוגיה יש שטוענים שאין בה ממש ויש כאלה שתומכים בה. בכל מקרה יש לקחת בחשבון ולא לשכוח שכל תחום הרפואה האלטרנטיבית אינו מושתת על שום מחקרים רפואים אלא מעדויות, תאוריות, ניסוי וטעיה וכדומה. ראוי לציין שעל מיטת הטיפולים של רפלקסולוגיה קיימת אוירה נעימה ורגועה וכל העיסוי הוא דבר מרגיע, מענג, ומפנק ביותר.

קפלקסולוגיה מטפלת ביעילות למי שיש לו בעיות רפואית כאבים וכשרפואה הקלסית מראה שהכול תקין ובמיוחד במקרים של עיפות כרונית, מתח נפשי ופיזי, כאבי ראש, קוצר נשימה, בעיות עיכול, כאבים שמקורם אינו מזיהום או פציעה או דלקת, הפרעות הורמונליות, ותופעות מחזור חודשי.

רפלקסולוגיה לא מתאימה לאנשים הבאים:

מי שעבר התקף לב בתקופה באחרונה, חווה פציעה וכל שכן אחרי ניתוח והניתוח עדיין לא החלים לגמרי, למי שיש לו זיהום, החלת סרטן פעיל, ולמי שיש לו מחלות עור בכפות הרגליים.

 



תגיות המאמר: רפלקסולוגיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליהו גיגי

מאת: אליהו גיגיקידום אתרים15/05/13771 צפיות
אחד הדרכים היעילות ביותר על מנת לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש, זה להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים. ישנם המון דרכים איך לעשות את זה כמו לדוגמה לפתוח בלוגים באותו הנושא של האתר שלך ולהוציא משם קישור, ניתן לפתוח אתרים לוויינים שכל מטרתם היא לעזור לאתר שלך להתקדם בגוגל. כמובן יש גם את אתרי המאמרים הרבים הפזורים ברשת שהם בשמחה מוכנים לקבל ממכם מאמר מעניין, והתמורה שהם נותנים לכם זה את הזכות להוציא ממנו קישור

מאת: אליהו גיגיאימון עסקי24/08/12927 צפיות
עסק זה דבר שכולם רוצים אבל רק אחוז מסוים מהציבור באמת מקים. לדעתי זה בצדק שרוב האנשים שרוצים עסק לא מקימים אותו. אבל מי שרוצה בכול זאת רוצה להקים עסק אני מביא לכאן כמה כללים על מנת למנוע עגמת נפש.

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א12/06/121000 צפיות
מהם הטעויות הכי נפוצות שאנשים עושים כשהם סוחרים בשוק ההון. ולמה הם עושים פעם אחר פעם את אותם הטעויות?

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א22/04/121121 צפיות
רבים הם אנשים שמשקיעים בבורסה, אבל הם אינם יודעים איך לבחור את המניות הנכונות. בחירת מניות לפי ניתוח כלכלי נכון יגדיל את הסיכוי שלכם להרוויח לאורך זמן.

מאת: אליהו גיגיבריאות הנפש16/11/11940 צפיות
דיכאון הוא אבי אבות כל המחלות, ולמעשה הוא גורם מספר אחת להתפתחות של הפרעות נפשיות ואף להתפתחות מחלות גופניות רבות. לא כל מי שמרגיש רע אם עצמו הוא סובל מדיכאון ולמעשה כמעט כולם יש להם מידי פעם לפעם תחושה רעה. אבל זה לא אומר שמדובר מדיכאון. לעומת זאת ישנם גם סימנים ברורים להופעת דיכאון שיש לטפל בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213897 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201541 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201454 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201346 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191637 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181640 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica