חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בורסה, כך תקנה מניות טובות

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א22/04/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולמו של משקיע בורסה צריך לדעת מה לקנות.

כל משקיע בורסה מתחיל מתלבט איך לבחור את המניות הכי טובות שיש. זה אומנם נחשב לאומנות בפני עצמה, אבל כאן במאמר הזה אני אתן לכם מספר כללים שמצד אחד ימנעו מאתכם לעשות טעויות של מתחילים שבדרך כלל עושים פעילי בורסה שאין להם את הידע להשקיע נכון, ומצד שני ישאיר אתכם עם המניות שבאמת יתנו לכם רווח.

יחס בין שווי שוק להון עצמי.

אל מנת להרוויח אתם צריכים לקנות מניות זולות, כשאני מתכוון למילה "זולות" פרושו לקנות בפחות משווי ההוגן שלה. על מנת לאתר מניות כאלה אתם צריכים להכיר את הנוסחה הבאה. אם תחלקו את ההון העצמי בשווי שוק תקבלו מספר מסוים. אם המספר הוא 1 זה אומר שהמניה נסחרת בברסה בשווי ההוגן שלה, אבל אם המספר המתקבל הוא מעל ל 1 זה אומר שהמניה נסחרת ביוקר. במידה שהמניה נסחרת בפחות מ 1 זה אומר שהמניה אכן זולה. במידה שהמניה נסחרת ב 0.7 זה אומר שהמניה מתחילה להיות מעניינת לקניה.

מכפיל רוווח.

זה אחד האינדיקטורים החשובים ביותר כשקונים מניה בבורסה. מכפיל רווח זה נוסחה שאמרת כך: כמה שנים ניתן לכסות את כל שווי החברה באמצעות הרווח שלה. נניח שמכפיל הרווח של חברה מסוימת עומד על 8. זה אומר שצריך 8 שנים על מנת שהרווח יכסה את ערך החברה. זכור את הכלל הבא. ככל שמכפיל הרווח יהיה נמוך יותר זה אומר שהחברה רווחית יותר. כעקרון מכפיל רווח של 10 ומטה יהיה מעניין לקניה. כמובן מכפילים נמוכים יותר הם יותר טובים.

סקטור המניה.

שום סוחר בורסה נורמלי לא יקנה מניות סתם כך. מאחורי כל מניה יש סיפור משלה. תבדקו מאיזה סקטור המניה שייכת, ובאם אותו סקטור הוא לדעתכם יניב לכם רווחים בשנים הקרובות. תבדקו גם באיזה מדד המניה נסחרת. מניות שנסחרות במדד תל אביב 2, ותל אביב 100 נחשבות כמניות של חברות גדולות עם מחזורי מסחר מכובדים. לעומת זאת מניות שנסחרות במדד "היתר" פעמים רבות המחזור שלהם הוא נמוך במיוחד ולפעמים עומד אפילו על 0.

חפשו מיידע על התאגידים שנסחרים בבורסה.

אתם צריכים להבין שקנית מניות פרושה להיכנס לשוטפות עם תאגיד מסוים. אתם כן יכולים לחפש מיידע דרך האיתנות הכלכלית, ודרך האינטרנט. אתרים כמו גלובס, ופורטלים פיננסים אחרים כן יכולים להיות  עבורכם מקור מידע חיוני.

המאמר נכתב ע"י מנהל אתר בורסה למתחילים.

אין לראות במאמר זה שם יעוץ לביצוע עסקה בבורסה.

 



תגיות המאמר: בורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליהו גיגי

מאת: אליהו גיגיקידום אתרים15/05/13770 צפיות
אחד הדרכים היעילות ביותר על מנת לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש, זה להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים. ישנם המון דרכים איך לעשות את זה כמו לדוגמה לפתוח בלוגים באותו הנושא של האתר שלך ולהוציא משם קישור, ניתן לפתוח אתרים לוויינים שכל מטרתם היא לעזור לאתר שלך להתקדם בגוגל. כמובן יש גם את אתרי המאמרים הרבים הפזורים ברשת שהם בשמחה מוכנים לקבל ממכם מאמר מעניין, והתמורה שהם נותנים לכם זה את הזכות להוציא ממנו קישור

מאת: אליהו גיגיאימון עסקי24/08/12926 צפיות
עסק זה דבר שכולם רוצים אבל רק אחוז מסוים מהציבור באמת מקים. לדעתי זה בצדק שרוב האנשים שרוצים עסק לא מקימים אותו. אבל מי שרוצה בכול זאת רוצה להקים עסק אני מביא לכאן כמה כללים על מנת למנוע עגמת נפש.

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א12/06/12996 צפיות
מהם הטעויות הכי נפוצות שאנשים עושים כשהם סוחרים בשוק ההון. ולמה הם עושים פעם אחר פעם את אותם הטעויות?

מאת: אליהו גיגיבריאות הנפש16/11/11937 צפיות
דיכאון הוא אבי אבות כל המחלות, ולמעשה הוא גורם מספר אחת להתפתחות של הפרעות נפשיות ואף להתפתחות מחלות גופניות רבות. לא כל מי שמרגיש רע אם עצמו הוא סובל מדיכאון ולמעשה כמעט כולם יש להם מידי פעם לפעם תחושה רעה. אבל זה לא אומר שמדובר מדיכאון. לעומת זאת ישנם גם סימנים ברורים להופעת דיכאון שיש לטפל בהקדם האפשרי.

מאת: אליהו גיגירפואה משלימה23/09/11895 צפיות
רפלקסולוגיה זו לא רק שיטה יעילה ביותר של הרפואה האלטרנטיבית אלא עוד הרבה יותר רחוק מזה זו לא מעז שיטה שעושה שימוש באבחון רפואי ואישי, מרפה בעיות בריאותיות ומונע מחלות רבות, ובנוסף מדובר בטיפול מפנק ביותר. קרא עוד על רפלקסולוגיה

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161950 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131784 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica