חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טעויות שאנשים עושים בשוק ההון.

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א12/06/2012998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך אתם לא תעשו את אותם טעויות שהמון פעילים עושים בשוק ההון. כדי לסחור נכון צריך להימנע מעשית טעויות. על מנת שאתם לא תעשו את אותם "השטויות" שרוב פעילי שוק ההון המתחילים עושים אני מביא לכם כמה שגיאות נפוצות.

חוסר ידע מקצועי. טעות נפוצה ביותר של פעילים מתחילים, זה חוסר השכלה בתחום הפיננסי. אנשים שרואים את המסכים הירוקים, הכותרות בעיתונאות הכלכלית, טבלאות המניות בתקופות של גאות. כל זה קורץ לציבור הרחב להיכנס ולהשקיעה בבורסה. רוב הציבור שנכנס מפסיד את כספו. במידה שהמשקיע כן הצליח להרוויח סביר להניח שהוא יפסיד את כספו עם הרווחים בשלב יותר מאוחר. מסחר תוך יומי. מסחר תוך יומי נולד אי שם בארצות הברית הסוף המאה ה 19 תחילת המאה העשרים. סגנון המסחר הזה זה לקנות על מנת למכור בדקות הקרובות עד שעה או שעתיים. בכל מקרה צריך למכור הכל לפני סיום המסחר. הרעיון הוא להגן על התיק מפני חדשות לא צפויות שעלולים להוביל לפתיחה למחרת נגד התחזיות שלנו. היום ישנם פעילים רבים שעושים את זה בבורסה של ארצות הברית, וזה מכיוון שהמסחר שם פועל משעה 16.30 עד 23.00 שעון ישראל. זאת אומרת שניתן לחזור מהעבודה להדליק את המחשב, ולסחור בזמן אמת. החיסרון של מסחר תוך יומי בשוק ההון זה שהדבר דורש סבלנות ועצבים מברזל, אופס סליחה עצבים מפלדה. אגב רוב האנשים שאני מכיר נכשלו בסוג הזה של פעילות שוק ההון. אופציות המעו"ף. מי מאתנו לא פתח את הטבלה בעיתון וראה את הרווחים (וגם את ההפסדים) של יום אחד בתחום אופציות המעוף? בראו אחוז תנועה במדד תל אביב 25 זה אומר 13%-40% תנועה באופציות. מדהים! הבעיה היא שללא ידע מקצועי בתחום הסיכוי לשרוד מול הכרישים ששחים שם הוא אפס מוחלט! ואת זה אני אומר מניסיון אישי. מדובר בכלי הכי אכזרי ששוק ההון יכול להציע. אגב אם קניתם מניה והיא יורדת זה לא נורא. במידה שמדובר במניה של חרה טובה שקניתם אותה במחיר "נורמלי" היא עוד תחזור בגדול. זה רק עניין של זמן. אבל אם אתם מחזיקים באופציה מסוג CALL או מסוג PUT והיא איבדה ביום אחד 20% או 30% או 40% פחות או יותר דבר שבשגרה (פעמים רבות אופציות המעוף יורדים את האחוזים האלה ביום אחד) באופציות המעו"ף מדובר בכסף שירד לטמיון ולא יחזור אל אלכם לעולם. לא ללמוד את שוק ההון. תבינו שוק ההון זה תחום עשיר מאוד בכלים פיננסים שונים. מי שיודע להשתמש בכלי מסוים זה לא אומר שהוא יודע להשתמש בכלים אחרים. לימודי שוק ההון זה תהליך קצר יחסית. לרוב הקורסים של שוק ההון לא עולים יקר. אבל התועלת שזה מביא לכם עושה את כל ההבדל בין סוחר ממוצע ומטה, לבין סוחר שוק ההון מקצועי.

 



תגיות המאמר: שוק ההון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליהו גיגי

מאת: אליהו גיגיקידום אתרים15/05/13771 צפיות
אחד הדרכים היעילות ביותר על מנת לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש, זה להשיג כמה שיותר קישורים נכנסים. ישנם המון דרכים איך לעשות את זה כמו לדוגמה לפתוח בלוגים באותו הנושא של האתר שלך ולהוציא משם קישור, ניתן לפתוח אתרים לוויינים שכל מטרתם היא לעזור לאתר שלך להתקדם בגוגל. כמובן יש גם את אתרי המאמרים הרבים הפזורים ברשת שהם בשמחה מוכנים לקבל ממכם מאמר מעניין, והתמורה שהם נותנים לכם זה את הזכות להוציא ממנו קישור

מאת: אליהו גיגיאימון עסקי24/08/12927 צפיות
עסק זה דבר שכולם רוצים אבל רק אחוז מסוים מהציבור באמת מקים. לדעתי זה בצדק שרוב האנשים שרוצים עסק לא מקימים אותו. אבל מי שרוצה בכול זאת רוצה להקים עסק אני מביא לכאן כמה כללים על מנת למנוע עגמת נפש.

מאת: אליהו גיגיבורסת ת"א22/04/121120 צפיות
רבים הם אנשים שמשקיעים בבורסה, אבל הם אינם יודעים איך לבחור את המניות הנכונות. בחירת מניות לפי ניתוח כלכלי נכון יגדיל את הסיכוי שלכם להרוויח לאורך זמן.

מאת: אליהו גיגיבריאות הנפש16/11/11938 צפיות
דיכאון הוא אבי אבות כל המחלות, ולמעשה הוא גורם מספר אחת להתפתחות של הפרעות נפשיות ואף להתפתחות מחלות גופניות רבות. לא כל מי שמרגיש רע אם עצמו הוא סובל מדיכאון ולמעשה כמעט כולם יש להם מידי פעם לפעם תחושה רעה. אבל זה לא אומר שמדובר מדיכאון. לעומת זאת ישנם גם סימנים ברורים להופעת דיכאון שיש לטפל בהקדם האפשרי.

מאת: אליהו גיגירפואה משלימה23/09/11898 צפיות
רפלקסולוגיה זו לא רק שיטה יעילה ביותר של הרפואה האלטרנטיבית אלא עוד הרבה יותר רחוק מזה זו לא מעז שיטה שעושה שימוש באבחון רפואי ואישי, מרפה בעיות בריאותיות ומונע מחלות רבות, ובנוסף מדובר בטיפול מפנק ביותר. קרא עוד על רפלקסולוגיה

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161955 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148289 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica