חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון מס לפני רכישת נכס בארהב

מאת: ישראל הריסמיסוי בינלאומי02/08/20092505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תכנון מס לפני רכישת נכס בארהב

במאמר הקצר המובא לפניכם נסקור את עיקרי הדברים הצריכים להלקח בחשבון לפני בואנו לבצע רכישת נדלן בארהב למטרת השקעה

על כל מקרה מס משולם על רווחים ואם אנו מתכננים זאות אנו נגשים בצורה אופטימית לכך שיהיו רווחים מן ההשקעה  על כל מקרה כדאי שנתכנן זואת בשלב הקודם ולפני שנגשים לדון במיסוי לבל נקדים את המאוחר .

אוקי אז יש לנו השקעה מנצחת ביד אם צפי רווחים גבוה כמה ישאר לנו ביד ובכמה נתחלק עם הרשויות.

ישנם שלושה דורשי מס  במקרה השקעה בנדלן ארהב  

השניים הראשונים הינם הראשונים לדרוש וחבתנו להם הינה ראשונית הם גם ישפיעו כמה ואם נשלם פה בישראל.

א. מס פדרלי  אשר הינו מיסוי מדורג על הרווח ראה טבלה בסוף המאמר.

ב. מס מדינתי  אשר גובה מיסי מכריה (מע"מ ) וחובת המיסוי על רווח הינה שולית ומסתכמת בהרבה מן המקרים *בכלום.

מס רווחי הון פה בישראל . על מכירת נכס בארהב ברווח עליו נדרש לשלם 20% אשר שולמו מתוכם 15% במדינת המקור את ההפרש נדרש להשלים כלומר 5% .   

וכן על שני סוגי רווח אותם נדרש לדווח לאותם גורמים

א.      רווח הון המגיע ממימוש נכס ע"י מכירתו ברווח – נשלם לאחר שנה שהחזקנו בנכס 15%. אם נמכר בתוך אותה שנה נחויב במיסוי מדורג לפי גובה  הרווח

ב.      רווח מן השכירות  מחוייב במיסוי מדורג 10% עד סף מסוים וכן הלאה (בסוף המאמר נציג את טבלת דירוג החיוב במס).

דבר נוסף ישנם מספר מסוים של חייבים במיסוי ונזכיר את 3 העיקריים שהם בעצם 2 .

יחיד המחויב במיסוי או התאגדות כחברה אלו שני סוגי החיבים

היחיד מחויב במיסוי מדורג לפי גובה הכנסתו ורווחיו נטו. החברה  מחויבת  במספר חיובים ובכללם מס חברות מיסי דוידנד וכדו'  התאגדות כחברה למטרת השקעה מתבקשת כאשר הרווח הינו בסוכום גבוה ומצדיק זאות ובמצב זה יתכנו יתרונות מיסוי לצורת התאגדות שכזו בכל אופן אם נדבר על הכנסות של עד עשרות אלפי דולרים בשנה עדיף לדווח כיחיד ולשלם מיסוי מדורג .

התאגדות של יחד כחברה ( LLC ) נחשבת כיחיד לעניין מיסוי אלא עם מס' השותפים הינו רב . ולכן החברה תגיש טופס דיווח מס'  ולא תדרש לשלם כחברה אבל במקביל בעל החברה או בעלי ידרשו לדווח כיחידים ושלם את חובות המיסוי בחובה מדורגת לפי רמות הרווח.

דרוג חובת המיסוי ליחד נעה מ 10% מן הרווח ועד לדרגת החיוב הגבוה של 35% .  בארהב ופה בישראל עד רמה של 47% . לכן חשוב לעשות תכנון מס מוקדם

תכנון מס נכון יביא אותנו קרוב לרמת מיסוי השואפת לאפס במקרים המצויים.  

נתן לדוגמא  כמה נשלם על עסקת השקעה מייצגת נאמר שאנו מקבלים הכנסה נקייה של  10,000 $ המגיעים מן השכירות בשנה. אנו אוטומטית אנו נקבל הטבת מיסוי בסכום של 3,500 $ שיוכרו כהוצאה . זאות אומרת הרווח הנקי הינו 6,500 $ לעניין חובה במס'

דרגת החיוב עד לסכום של 8,350$ הינה 10% מכאן ועד 33,950 דרגת המס הינה 15% וכן הלאה זאות אומרת שנדרש לשלם 650 $ מס לשנה על רווחים נטו של 10,000 $  שזהו 6% מיסוי

חובת המיסוי הינו על רווח נקי לאחר ניקוי כל הוצאה בגין הנכס מה שלא ינוכה הינו מחיר הקניה אשר לא נרשם כהוצאה  גם לזה תכנון מס נכון נותן פתרונות יפים  בכדי לאפשר לחשב את סכום הקניה כהוצאה

כך שתכנון מס נכון יביא אותנו לחסכון עצום וחובת מיסוי השואפת לאפס.  

* במדינת אוהיו המיסוי המדינתי עד 1000,000 $ רווח הינו 0% אשר מתחלקים כך- עד רווח של 150,000 $ החובה הינה 0% מכאן ועד 1,000,000 $ נדרש לשלם עמלה שנתית קבועה בסך 150 $

האמור לעייל אינו בא במקום יעוץ מקצועי מן הגורמים המוסמכים לכך רואה חשבון ודומיו אלא בא לענות על הצורך שלנו כמשקיעים להבין את המתרחש במיסוי .

לצפיה בטבלאות דירוג חובת המס בקרו באתר הנדלן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל הריס מנכ"ל חברת B&H REAL ESTATE אשר מלווה משקעים ברכישות נדלן בארהב.

נדלן חול    

ניתן ליצור קשר עם הכותב בטל שמספרו : 052-7755442 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל הריס

מאת: ישראל הריסהשקעות20/01/101386 צפיות
האם ממשלת ארהב מסוגלת לפתור את בעיית ה- Foreclosures ? שוק המעוקלים הינו בעיה בכל רחבי ארה"ב, וקרוב לוודאי בעיה שתחמיר כמו גם ירידה בשווי הנדלן בשווקים רבים. עבור חלק זהו נתון כואב .. ומדובר בהרבה אנשים. ישנם כמה דעות ופרשנויות בנושא האחת טוענת שמכת העיקולים תגרום לפשיטת רגל לכלכלה הקיימת, תוביל לאיבוד מקומות עבודה ומורד מתגלגל. ומנגד ישנה דעה האומרת שהעלייה בכמות המעוקלים הינה חלק מתהליך הבראה ותגובת שוק בריא לבעיה שאיננה חדשה, מחזוריות..

מאת: ישראל הריסנדל"ן02/08/091465 צפיות
כידוע מחירי הנדל"ן בארה"ב נמצאים בצניחה מאז משבר הסאב-פריים ליפני כשנה. מחירי הנדל"ן בארה"ב כולה ירדו בכ- 30% . יש מקומות בהם המחירים ירדו לכ-50% ויותר כדוגמת לאס וואגס ,פלורידה וזה כמובן יוצר הזדמנויות רבות לאלו שיש להם כסף מזומן.

מאת: ישראל הריסהשקעות30/07/091282 צפיות
קבוצות רכישה בשורה לקהל לוקחותינו מתארגנת קבוצת רכישה תחת פיקוחה של חברת BNH וניהולה השוטף לרכישת מקבצי נדלן מהבנקים והבאתם לכדי מצב ראוי להכנסה משכירות ניהולם וחלוקת הרווחים בין משתתפי הקבוצה

מאת: ישראל הריסנדל"ן26/07/091575 צפיות
מה זו החיה הזו ואך זה עובד שורט סל הינה אחת מאפשרויות הקניה (מכירה ) הנכנסות לקטגורית הפור קלוזר ( מעיקול ) בשונה מנכס שעוקל מבעליו ומצוי כיום בבעלות הבנק מדובר בשלב מוקדם של תהליך העיקול הנכס נמצא עדיין בבעלות הבעלים החייב אשר אינו עומד בחובת התשלומים על הבית ובעצם ישנה דרישת חוב על הנכס והוא נדרש לעיקול עי הבנק.

מאת: ישראל הריספיננסים וכספים - כללי 26/07/091865 צפיות
מחפשים דירה מעוקלת בארה"ב? Bizportal שוחח עם המומחים וקיבל טיפים והמלצות רכישה. "המשקיע הישראלי רוצה לשפץ לבד, לרכוש ללא תיווך או ליווי, ולנהל את הנכס בעצמו על מנת להרוויח עוד"

מאת: ישראל הריסנדל"ן26/07/091648 צפיות
דרך קביעת החובה וגודל המיסוי על נכס בארהב לוטה בערפל מאמר זה ינסה להסיר את הלוט במקצת. מיסי נכס אינם מתבססים על שווי הנכס בלבד - עקבו אחר דברי ותבינו אך נקבעים חובות המיסוי על נכס .

מאת: ישראל הריסנדל"ן26/07/091844 צפיות
במהלך רכישת נדלן בארהב אתם עומדים להפגש עם סטנדרטים שונים מן המקובל בארץ . כמעט לכל הספקט בו תפגשו ותצטרכו לשרות אתם תופתעו לקבל שרות ברמה שאינה מוכרת לנו כרוכשי דירה בישראל

מאמרים נוספים בנושא מיסוי בינלאומי

מאת: Shiran Madarמיסוי בינלאומי28/11/143031 צפיות
אזרח או תושב ארה"ב שמעסיק עובדים או משלם כסף לאדם אחר בסך העולה על 600$ יצטרך להנפיק טופס 1099 או W2 למקבל התשלום ול-IRS. על מנת שניתן יהיה לעשות זאת יש לברר את פרטי מקבל התשלום, בעיקר את מספר הזיהוי לצורך מס שלו – ITIN או SSN.

מאת: yanaiamirמיסוי בינלאומי01/07/144162 צפיות
יש לכם הכנסות ממקורות זרים? אתם לא מדווחים על כלל הכנסותיכם מכל העולם לרשויות המס בישראל? אם כן רצוי שתדעו כי אי דווח משמעו עבירה פלילית אשר יכול להסב לכם אי נעימות מול רשויות המדינה ותשלום קנסות רבים. מומךץ לפנות בהקדם לייעוץ עם רואה חשבון בדבר גילוי מרצון והתחלת התהליך מול רשויות המס.

מאת: טל שוורץמיסוי בינלאומי26/06/144414 צפיות
ב- 19 ליוני 2014 התפרסם עדכון של תוכנית הגילוי (OVDP - Offshore Voluntary Disclosure Program) המציעה רשות המיסים האמריקאית לאמריקאים שלהם הכנסות, חשבונות בנק ונכסים פיננסים בישראל או במדינות אחרות, הזדמנות נוספת ומקילה לעמוד בדרישות הדיווח הנדרש ע"י החוק האמריקאי לשלם את חובם ולהמנע מקנסות . במאמר זה נסביר את עקרי העדכון של תוכנית הגילוי.

מאת: Smartaxמיסוי בינלאומי24/06/144213 צפיות
מס הכנסה בארה"ב (IRS) הודיע ב – 18/6/2014 על שינויים משמעותיים בתוכניות הגילוי מרצון, מטרת השינויים הנה לאפשר לאלפי נישומים אמריקאים מחוץ לארה"ב לחזור ולעמוד בדרישה להגיש דוח מס שנתי בארה"ב בסיכון מופחת לענישה.

מאת: yanaiamirמיסוי בינלאומי15/02/148149 צפיות
עד לתום שנת 2002 תושב ישראל היה חייב במס על הכנסותיו מישראל בלבד, גם אם היו לו הכנסות מחוץ לישראל הכנסות אלו לא התמסו בישראל למעט החריג בסעיף 5 לפקודת מס הכנסה טרם תיקונו. החל משנת 2003 עקב תיקון 132 לפקודת מס הכנסה נקבע כי יחיד תושב ישראל יהא חייב במס על כלל הכנסותיו מכל מקור שהוא שהופקו או נצמחו בין בישראל ובין מחוץ לישראל. כמו כן, תושב חוץ יהא חייב במס בישראל על הכנסותיו שהופקו או נצמחו בישראל בלבד. כל זאת בכפוף להוראות האמנה וסעיף 196 לפקודת מס הכנסה.

מאת: (Shiran Madar CPA(Isrמיסוי בינלאומי07/12/138966 צפיות
כאזרח אמריקאי שחי בישראל עליך להגיש דוח מס אמריקאי שנתי למס ההכנסה האמריקאי באם הכנסתך השנתית עלתה על המינימום הקבוע בחוק, סף ההכנסה משתנה בהתאם לאופן ההגשה (נפרד, מאוחד...), גיל וסוג ההכנסות שהיו לאזרח בשנת המס.

מאת: (Shiran Madar CPA(Isrמיסוי בינלאומי07/12/139396 צפיות
האם אני צריך להגיש דו"ח מס בארה"ב ? האם אני יכול לנכות מס ששילמתי בישראל ? יש לי אזרחות אמריקאית, אני חי בישראל ומעולם לא עבדתי או הרווחתי כסף בארה"ב האם אני חייב כסף למס ההכנסה בארה"ב ?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica