חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה, לא חובה לבד

רבים מתייחסים לבורסה כאל קזינו, אך מדובר בטעות יסוד שעלולה בסופו של דבר להתבטא בהפסדים עצומים. נכון לעיתים ישנן תקופות שהמסכים מראים רק ירוק ולא משנה איפה נשקיע נקבל תשואה נאה, אך מנגד כיצד לנהוג בימי שפל, בזמן משבר עולמי ובירידות ענק?

תבינו מסחר בבורסה אינו מיועד למתחילים, אלא רק למומחים לדבר . אם זכיתם פתאום בסכום כסף מהותי או קיבלתם ירושה, ואין לכם כל התחייבויות קודמות ואתם בעלי ידע וניסיון בשוק ההון ייתכן כי מסחר בבורסה יתאים עבורכם, אך אם אתם לא בטוחים או אין ברשותכם את כל הזמן הנדרש לשם מחקר שוק ההון וניתוח השוק העתידי, עשו טובה לעצמכם ומצאו אחרים שיעסקו עבורכם במסחר בבורסה.

לדוגמא באפשרותכם להפקיד את כספכם אצל בית השקעות מומחה ומיומן שינהל ויסחר עבורכם בשוק ההון. בשוק ההון פועלים מגוון בתי השקעות ולכן חשוב לערוך בטרם הבחירה באחד, סקר שוק והשוואה מקיפה. ולאילו פרמטרים בדיוק יש להתייחס?

ראשית בדקו את גודל ההון בו מתעסק בית ההשקעות. הגודל יעיד על חוזקו הכלכלי של בית ההשקעות ועל ניסיונו בתחום. שנית בדקו את הוותק של בית ההשקעות וכן של האנשים שיטפלו בכם בפועל, מהו הוותק של מנהל ההשקעות האישי והצוות המטפל, וכן מהו הוותק של מנהל המחלקה ובית ההשקעות, שקובע את מדיניות ההשקעה באופן כללי.

כמו כן בדקו את תשואת בית ההשקעות, אל תתמקדו בנקודת זמן מסוימת, החוכמה היא להצליח גם שהשוק בירידה ולא רק בעלייה ולכן חשוב לבדוק תשואה לאורך תקופה ארוכה, רק כך מבינים האם בית ההשקעות מקצועי ומיומן.

נוסף על כך שקיפות בית ההשקעות חיונית והליך הביקורת הפנימי. במידה וקיימת מחלקת ביקורת פנים מכובדת הדבר מעיד על המקצועיות של בית ההשקעות ועמידתו בכללי הרשות לניירות ערך. בדקו האם באפשרותכם לנהל מעקב און ליין על תיק השקעותיכם באמצעות מערכות אינטראקטיביות באינטרנט וכן האם אתם זכאים לקבל דיווחים חודשיים ושנתיים על תיק ההשקעות.

היחס האישי ומדיניות הדלת הפתוחה חשובים אף הם בקביעת בית ההשקעות המועדף, האם אתם יכולים בכל זמן להשיג את מנהל ההשקעות האישי או את צוותו, זמינות חשובה ביותר, כמו כן האם תיק ניהול ההשקעות מותאם באופן אישי אליכם? האם מתקיימת פגישה אישית שבה נבדקים צרכיכם ורצונותיכם האישיים, האם מנתחים את מצבכם הכלכלי, המשפחתי, טווח ההשקעה ועוד ובהתאם נעשית התאמה ובנייה של תיק ההשקעות.

זכרו בית השקעות אינו מטפל רק בלקוחות פרטיים אלא בגופים מוסדיים, חברות ציבוריות ופרטיות וחשוב שתקבלו יחס אישי למרות היקף השקעותיכם הצנוע יחסית ביחס לגופי הענק האחרים.

אם ברשותכם סכום כסף קטן יחסית בן חמש ספרות או פחות קרוב לוודאי שבית השקעות אינו התשובה עבורכם. אם אתם חסרי ידע לחלוטין אתם יכולים במקום מסחר בבורסה לפנות ליועץ השקעות בבנק שישקיע עבורכם בקרן נאמנות זו או אחרת את כספכם בהתאם להעדפותיכם האישיות. קרן נאמנות ספקולנטית או נטולת סיכון, הכל בהתאמה אישית או שתיקחו קורס בשוק ההון שילמד אתכם את רזי המקצוע וכיצד פועלים נכון במסחר בבורסה. השמיים הם הגבול ורבות האפשרויות הפתוחות בפניכם, פעלו בחוכמה, בהצלחה.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל אלון

מאת: יגאל אלוןשוק ההון29/10/11976 צפיות
לא פעם אנו שומעים בתקשורת אודות ניהול תיקי השקעות באופן אישי ונשאלת השאלה במה מדובר, מה ההבדל בין זה לבין השקעה סטנדרטית אצל יועץ ההשקעות בבנק, מדוע עליי לשים את כספי אצל בתי השקעות, לבטוח בהם ועוד לשלם על זה דמי ניהול, האם זה שווה ?

מאת: יגאל אלוןשוק ההון28/10/11904 צפיות
הצלחתם לחסוך כסף מהעבודה או שזכיתם בסכום כסף במפעל הפיס וכעת ברצונכם להשקיע את הכסף ולקבל תשואה נאה בעבורו, האם להשקיע את הכסף בפיקדון בבנק? לרכוש דירה ולהשכירה? או לסחור בבורסה? האמת אין תשובה אחת נכונה והכל תלוי באופי האדם, מצבו הכלכלי והמשפחתי ופרמטרים נוספים, אולם אם אתם חושבים שמסחר בבורסה זאת הדרך בשבילכם כדאי שתשקלו זאת בשנית במיוחד אם אתם חושבים לעשות זאת בצורה עצמאית.

מאת: יגאל אלוןקרנות נאמנות27/09/118232 צפיות
שוק ההון כולל מספר רב של קרנות נאמנות ונשאלת השאלה כיצד בוחרים את קרן הנאמנות המתאימה לכם באופן אישי, הרי יש כל כך מגוון אדיר וניתן להתבלבל בקלות. ראשית חובה לעיין היטב בתשקיף קרן הנאמנות. התשקיף הנעשה בהתאם לתקנות הרשות לניירות ערך כולל מידע על קרן הנאמנות, מנהל קרן הנאמנות, מדיניות ההשקעה של קרן הנאמנות וכו'.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211354 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208679 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202954 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193016 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181367 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181614 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172023 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica