חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה, נהגו בחוכמה ותרוויחו

מאת: יגאל אלוןשוק ההון28/10/2011904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצלחתם לחסוך כסף מהעבודה או שזכיתם בסכום כסף במפעל הפיס וכעת ברצונכם להשקיע את הכסף ולקבל תשואה נאה בעבורו, האם להשקיע את הכסף בפיקדון בבנק? לרכוש דירה ולהשכירה? או לסחור בבורסה? האמת אין תשובה אחת נכונה והכל תלוי באופי האדם, מצבו הכלכלי והמשפחתי ופרמטרים נוספים, אולם אם אתם חושבים שמסחר בבורסה זאת הדרך בשבילכם כדאי שתשקלו זאת בשנית במיוחד אם אתם חושבים לעשות זאת בצורה עצמאית.

דעו לכם זאת, מסחר בבורסה אינו משחק ילדים, נכון מדובר בגרפים אך מאחורה מסתתר לו עולם מלא ומופלא עתיר מידע, ודבר אחד ידוע לכל, העתיד לא ידוע ואי אפשר לחזות דבר. זה לא שהמסכים תמיד מראים ירוק ורק עליות שערים אלא בכל רגע שוק ההון יכול לשנות כיוון, לרדת ולעלות בקיצוניות ולך תשחק עם הגורל שלך פה.

לכן אם ברצונכם לעסוק במסחר בבורסה באופן עצמאי מומלץ שקודם לכך תרכשו ידע וניסיון במסגרת בית ספר לשוק ההון שבו ילמדו אתכם את יסודות המסחר בבורסה, מהות השוק, ניתוח כלכלי של מגמות השוק, קריאת גרפים ומדדים, השקעה כלכלית מבוזרת וכו', מסחר בבורסה הינו חוויה אחרת וצריך להתכונן אליה מראש.

לאחר זאת עליכם לפנות לבנק או לחברה בורסאית העוסקת במסחר ולבקש שיפתחו בעבורכם חשבון בכדי שתוכלו להתחיל לסחור באופן עצמאי. מומלץ לבחור בגוף המספק לכם מערכות אינטראקטיביות ודינאמיות המאפשרות לעקוב בזמן און ליין אחר מצב שוק ההון והמדדים השונים וכן תאפשרנה לכם להשקיע בכל אפיק השקעה שהוא, בארץ ובחו"ל, מניות, אגרות חוב, מטבע זר ועוד.

כמו כן מסחר בבורסה מצריך זמן והשקעה, לא מדובר פה במשרה חלקית אלא פול טיים ג'וב, ואם אין ברשותכם זמן להשקיע כדאי שתוותרו על כך מראש. עם זאת אין הדבר אומר כי עליכם לוותר לחלוטין על מסחר בבורסה, אלא על כך שלא תוכלו לעשות זאת בעצמכם, במקום זאת תתנו למקצוענים ולמומחים להתעסק בעניין.

המומחים הכוונה היא ראשית למנהל ההשקעות בבנק, הדבר אינו מצריך כסף או כאב ראש מיוחד, רק לפנות למנהל השקעות ובדרך כלל לבחור דרכו מספר מניות מומלצות או לבזר את הסיכונים באמצעות השקעה בקרן נאמנות מבוזרת. זהו השלב הראשון.

אם אתם בעלי הון התחלתי רציני של מאות אלפי שקלים מומלץ לפנות כבר למומחים התותחים בשוק ההון, ובוודאי בכל הנוגע לעניין מסחר בבורסה, הכוונה כמובן היא לבתי השקעות, שכרטיס הכניסה אליהם מצריך הון התחלתי מכובד. במקרה זה המסחר בבורסה יתבצע באמצעות מנהלי השקעות אישיים שישבו עימכם ויתאמו את רצונותיכם, דרישותיכם, וצרכיכם בהתאם למצבכם הפיננסי, המשפחתי וטווח ההשקעה. תוך שקלול כל פרמטרים אלו יורכב בעבורכם תיק השקעות אישי ומסודר המותאם בדיוק לצרכיכם האישיים.

אותם מנהלי השקעות ילוו אתכם לכל אורך הדרך שלובי יד, יעדכנו אתכם בדוחות כלכלים ופיננסים באמצעות הדואר האלקטרוני או בדואר רגיל, יעניקו לכם מענה מיידי טלפוני, יפגשו אתכם בארבע עיניים, ויעשו הכל בכדי שתרגישו בטוחים וכי כספכם מצוי בידיים טובות . מסחר בבורסה סוג א' אצל המומחים בדבר שמשקיעים את כספכם בהתאם להמלצות מחקר מטעם מחלקת המחקר שבה מועסקים מיטב המוחות הכלכליים שכל מטרתם היא אחת חיזוי השוק ותנודות השווקים.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל אלון

מאת: יגאל אלוןשוק ההון29/10/11976 צפיות
לא פעם אנו שומעים בתקשורת אודות ניהול תיקי השקעות באופן אישי ונשאלת השאלה במה מדובר, מה ההבדל בין זה לבין השקעה סטנדרטית אצל יועץ ההשקעות בבנק, מדוע עליי לשים את כספי אצל בתי השקעות, לבטוח בהם ועוד לשלם על זה דמי ניהול, האם זה שווה ?

מאת: יגאל אלוןקרנות נאמנות27/09/118232 צפיות
שוק ההון כולל מספר רב של קרנות נאמנות ונשאלת השאלה כיצד בוחרים את קרן הנאמנות המתאימה לכם באופן אישי, הרי יש כל כך מגוון אדיר וניתן להתבלבל בקלות. ראשית חובה לעיין היטב בתשקיף קרן הנאמנות. התשקיף הנעשה בהתאם לתקנות הרשות לניירות ערך כולל מידע על קרן הנאמנות, מנהל קרן הנאמנות, מדיניות ההשקעה של קרן הנאמנות וכו'.

מאת: יגאל אלוןפיננסים וכספים - כללי 26/09/111022 צפיות
רבים מתייחסים לבורסה כאל קזינו, אך מדובר בטעות יסוד שעלולה בסופו של דבר להתבטא בהפסדים עצומים. נכון לעיתים ישנן תקופות שהמסכים מראים רק ירוק ולא משנה איפה נשקיע נקבל תשואה נאה, אך מנגד כיצד לנהוג בימי שפל, בזמן משבר עולמי ובירידות ענק?

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214056 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193457 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193244 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910519 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193000 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182841 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181752 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica