חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תל אביב אירועים -ככה חוגגם במרכז

מאת: בלה שמואלהזמנות אירועים28/09/2011917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם צריכים להינשא! מה כדאי לדעת מראש? הנה המקום להבין את כלל הפרטים החשובים באמת בנושא חתונות מרהיבות... אתם יכולים להכיר את העולם הענק של השמחות: אולם אירועים, עיצוב אירועים וסידורי פרחים!

כבר מצאתם מיקום בשביל החתונה?

החלק החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא אולם הארועים בו יתקיים הארוע. זה עשוי להיות אולם ארועים, ויכול להיות בפרדס. רק לאחר קביעת מיקום החתונה, ניתן יהיה לחשוב על תאריך החתונה, אופי האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל הפרטים הזעירים שיסייעו להפוך את ערב אירוע לחוויה. למה לא להתחיל לתכנן?

על פי איזה קריטריונים עושים בחירה של גן ארועים? עוד אין לכם אולמות אירועים בירושלים?

רוב הזוגות שמתחתנים מתלבטים זמן רב לפני שהם נסגרים על עצמם, וזאת בשל סיבות טובות. אולמות רבים שונים האחד מן השני בדברים רבים; כמות האורחים המקסימאלית, אופן העיצוב, צורת הגשת האוכל וכמובן המיקום הגיאוגרפי בארץ. יש להחליט מבעוד מועד איזה אירוע תמיד רציתם להרים, זה יעזור לכם בחיפוש הארוך אחר המקום הרומנטי ביותר…

כשאתם באים לאולמות חתונה כי אתם רוצים להתרשם מקרוב, כדאי לשים לב לפרטים הבאים: האולם נראה מספיק נקי וסטרילי? האם המקום מתאים לכל האורחים? כמה בדיוק נותני שירות באמת עובדים במקום? אנשים לא אוהבים אוכל ממוחזר או שירות לוקה בחסר... ע"מ למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, בדקו שאתם זוכים במענה לשאלות שמסקרנות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את היום הגדול תעברו רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), בדיוק בגלל זה כאן אין אפשרות לטעות. איך מתכננים את החתונה? הכי טוב זה לא להסכים להתפשר על הדברים החשובים לכם! כלומר, בהנחה ותמיד רציתם גן אירועים מנקר עיניים, מגיע לכם להגשים את החלום…

מה השלב הבא?

אם סוף סוף מצאתם אולם אירועים - ניתן להתחיל לחשוב על הפרטים האחרים. זה יכול להיות, לדוגמא, עיצוב שולחנות... אם איכשהו עוד לא ידעתם שזה קיים, מדובר על אמנות לכל דבר. עם עזרה של אנשי מקצוע אמיתיים המתמחים בענייני עיצוב ודקורציה, ניתן להביא לכך שהארוע שלכם יהיה מנקר עיניים ואוריגינאלי. בעזרת שימוש בשולחנות יפים, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג במהירות את תפאורת הארוע. האורחים שלכם שיבואו לארוע ירגישו מההתחלה שהם חלק מאיזשהו אירוע מעולם אחר והם יהנו באופן שעדיין לא יצא להם בחייהם... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

אם כבר סימתם לעצב, יש אפשרות לטפל בדברים קטנים…

להמון אנשים הייתה הזדמנות פעם להיות בחתונה יהודית. ארועים מהסוג הזה הם תמיד באותו הפורמט - "אוכל", וודקה זולה וגימיקים זולים. אם הכוונה היא לערוך חגיגה מסוג אחר, קיים צורך במעט השקעה ויצירתיות. רק כך ימשיכו לספר על האירוע שהרמתם במשך שנים... עוד לא השגתם אולם אירועים ראשון לציון?

מה עושים עם האוכל?

בעבור קרובי משפחה מסוימים הפרט הכי חשוב זה האוכל שיוגש בחתונה. ההחלטה על שירות הקיטרינג ללא ספק תשפיע על החוויה מהחתונה שלכם, מסיבה זו לא כדאי לזלזל כאן. אז באמת מומלץ ללכת רק על אוכל באמת טוב וצלחות לא קטנות מידי. אף אדם לא רוצה לאכול מזון זול ושמנוני או, למשל, כזה שמוגש בצלוחיות זעירות. תמיד ישתלם להשקיע קצת יותר כסף כדי שהאוכל שהאורחים יאכלו יהיה ממש טוב ואיכותי!

מה עושים עם תל אביב אירועים? מוסיקה מצאתם?

אחרי שהלעטתם את כל האורחים, ניתן גם להעסיק אותם, ולא חסרות דרכים להשיג זאת. קודם כל, אי אפשר באמת לדבר על חתונה משובחת מבלי בכלל לדבר על תקליטנים. לא חושבים להזמין איזשהו איש סאונד מומחה? באמצעותו ניתן להקפיץ ולשמח את חבריכם לאורך הארוע... אתם צריכים לבחור ז'אנר מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת השאר יבצעו עבורכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, תכנון ארועיהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם... לטיפים ואינפורמציה חשובה - תלחצו על לינק האתר http://www.eruem2000.co.il/. תהנו!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121656 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121770 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121370 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121968 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121452 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121709 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121576 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141781 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141558 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136998 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126160 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica