חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירה כללית על מכשירים משוק ההון

מאת: hatrickבורסת ת"א04/08/20091046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדד נדל"ן 15
גם במהלך שבוע המסחר האחרון המדד רשם עליות יפות. עדיין יש מקום להמשכן עד לקו ההתנגדות הקרוב. לעת עתה גם אין סימנים המצביעים על היפוך מגמה אפשרית. עם זאת יש לבחון את המשך המהלכים בכל זאת במידה של זהירות, שכן אנו נמצאים כרגע על מחיר הקרוב ל – 309 נקודות, המאפיין מצב של רכישות יתר מוגברות, המלוות גם בנפח מסחר של היום האחרון המצביע על היחלשות, וזאת בנוסף להיותו אינו הולם את השיא החדש שנקבע.


מדד תל-אביב 25
גם מדד ת"א 25 רשם עליות יפות במהלך שבוע המסחר האחרון. כרגע השער עומד על 968 נקודות בקירוב, כשמדובר בעוד יום שרשם עלייה לשיא חדש בגל העליות האחרון, אם כי עם נפח מסחר שאינו ממש "מלהיב" ושעומד בניגוד לשיא החדש – סימן שלכשעצמו אינו מעודד. לזאת ניתן להוסיף את העובדה שלעת עתה בטווח הקרוב אין כל כך מקום להמשכן של העליות שכן השער כבר נושק לקו ההתנגדות, ולכן מי שנמצא בפוזיציה שוורית שעדיין לא מימשה נדרש מן הסתם להיות עם היד "על הדופק". מה גם שמדובר כבר במצב של רכישות יתר.


מדד דאו-ג'ונס
אכן סימני ההיחלשות של המשך העליות באו לידי ביטוי. השער די דשדש במהלך ימי המסחר האחרונים ונמצא על קו בלימה שמשמש גם קו התנגדות. כבר ניכרו לא מכבר רכישות היתר על הגרפים. המומנטום ירד. כך שגם לעת עתה ההמלצה יותר לתת את הדעת דווקא על עסקאות דוביות, שגם יש בהם כדי לסמל את החזרה למגמה היורדת כהמשך ליציאה מהתיקון הטכני – מהלך שבו אנו נמצאים בשלב זה.


נאסדק
העליות הקלות שאפיינו את מדד הנאסדק במהלך שבוע המסחר האחרון לא חרגו בהרבה מקו ההתנגדות, שמציין גם את קו הבלימה של סיום התיקון הטכני. כל זאת מלווה בהיחלשות נפח המסחר וסימנים נוספים המצביעים על רפיון במהלך העולה בגרף. כל מהלך המסחר האמור שנמשך לאורך שבוע המסחר החולף נצפה למעשה והובא במהלך הסקירה הקודמת. כבר אז הסימנים לא היו "מעודדים" לגבי המשך העליות. כל זאת רק מהווה אינדיקציות לאפשרות סבירה בהחלט של תחילתן של ירידות שערים להן אנו אמורים להיות צפויים כבר במהלך ימי המסחר הקרובים.

עוד על מניות בפורקס פרוז

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hatrick

מאת: hatrickשוק ההון17/08/09981 צפיות
מדד נדל"ן 15 כפי שנמסר בסקירה הקודמת – כל הסימנים העידו על מצב שבו אנו לקראת סוף עידן "ראלי" העליות שאפיין את המדד לאורך התקופה האחרונה ולקראת מימושים – שאכן היינו עדים להם במהלך שבוע המסחר החולף. לעת עתה אנו עדים למגמה מעורבת, המלווה בנטייה להמשך ירידות שערים, אולם חייבים להיות זהירים ולהיות כל הזמן עם היד על "הדופק", שכן כל המהלך האחרון לא ביצע תיקון "קלאסי" ולא הגיע לרמת תיקון טכני כלל – דבר שמסוכן לחזות מהלכים לפיו. מה שגם שאין שום תבנית אחרת נכון לרגע זה שמלמדת על מהלך אפשרי צפוי...

מאת: hatrickמט"ח17/08/09973 צפיות
דולר-שקל: כפי שהובא בסקירה הקודמת – הצפי לירידות שערים אכן התממש. עם זאת אין הרבה שינוי לעת עתה ממה שכבר נמסר בעבר. השער נמצא כעת בנקודות קריטיות, בעוד אנו עדים ליחסי כוחות מנוגדים ערים בין הקונים למוכרים. רוב העצבנות המאפיינת את המסחר על צמד זה הינו על רקע ההצהרות בארה"ב על תחילת היציאה מהמיתון, ולעומת זאת כתוצאה מהצהרתו של הנגיד הישראלי לגבי הפסקת הרכישה הקבועה של הדולר על ידי בנק ישראל. ובכל זאת – השער שבעבר נכנס לתיקון טכני ואף מיצה אותו במלואו, והחל במה שהיה ניראה כיציאה ממנו לכיוון עליות..

מאת: hatrickשוק ההון10/08/09918 צפיות
מדד נדל"ן 15 גם בשבוע המסחר האחרון גילינו המשך עליות יפות של המדד. עם זאת, אנו קרובים לקו ההתנגדות, חרף המשך העליות של הימים האחרונים אנו עדים לירידה בנפח המסחר, לכך מתלווה מצב רכישות היתר שכבר הוזכר בעבר ועוד אינדיקאציות שמלמדות שכניראה אנו לקראת סיום גל העליות הנוכחי ולקראת גל מימושים.

מאת: hatrickמט"ח10/08/091053 צפיות
דולר-שקל: אכן גילינו במהלך שבוע המסחר החולף מימושים צפויים, כפי שנמסר בסקירה הקודמת, ואשר באו לידי ביטוי בהתחזקות מחודשת של הדולר. אולם המצב למרות הכול – נשאר כפי שהיה, קרי – כשמדובר במבט רחב אנו עדיין למדים על חוסנו של המלך הדובי. אולם יש לנקוט משנה זהירות לאור מגמה מעורבת, הגם שמדובר על נטייה למהלכי שורט בטווח היותר ארוך. הדולר אכן התחזק לעת עתה, אך למרות שהגיע לקו בלימה ספק אם בטווח הקצר הוא ייעצר כרגע. צריך להביא בחשבון שטרם העליות האחרונות של המטבע האמריקאי היינו עדים לתיקון טכני מלא...

מאת: hatrickמט"ח04/08/091060 צפיות
דולר-שקל: אכן התסריט שהובא בסקירה הקודמת התממש בכללותו. מצב הדשדוש לא נמשך זמן רב, התחזקותו של הדולר בתחילת שבוע המסחר החולף הייתה מינורית ולא משמעותית כצפוי, בעוד התממשו הסיכויים הצפויים שדווקא נבחין בפריצת קו התמיכה ובמהלכים דוביים – כפי שהוכח שקרה בפועל. תחילת שבוע המסחר עשויה להתאפיין במימושים קלים שיבואו לידי ביטוי בעליות שערים של הדולר, שכן השער הגיע לנקודת תמיכה חדשה, וכמו-כן אנו נמצאים ממש לקראת מיצוי מלא של תיקון טכני מגל העליות הקודם הנושק את קו המגמה העולה. אולם בכל מקרה...

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161959 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144973 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148159 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148295 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131788 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131782 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131786 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica