חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים באיטליה

מאת: marangoniלימודים בחו"ל06/10/2011960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים בוחרים כיום ללמוד את מקצוע החלומות שלהם דווקא בחו"ל. לימודים בחו"ל מציעים במקרים רבים מוסדות לימוד איכותיים ויוקרתיים, אך מעבר לכך מדובר על חוויית חיים עשירה ומשמעותית מאוד התורמת רבות להשקפת עולמם של הבוגרים ומשפיעה על עבודתם בתחום לימודיהם. איטליה היא יעד מועדף במיוחד על סטודנטים ישראלים, ומבחינת לימודי עיצוב פנים או לימודי עיצוב אופנה בחול - אין מקום טוב יותר מארץ הסטייל והאופנתיות, איטליה!

מדינה שחיה עיצוב

קורס עיצוב פנים או לימודי עיצוב פנים בחול כמו גם לימודי עיצוב אופנה בחול ובמיוחד באיטליה מציעים לסטודנטים ישראלים הזדמנות שפשוט אי אפשר להשיג בישראל, אמנם בישראל מוסדות לימוד איכותיים ומגוונים מאוד בתחומים אלו, אך אי אפשר להתחרות בהיסטוריה הארוכה של איטליה בכל הנוגע לעיצוב ולתרבות בכלל. זו מדינה שהסטייל הוא חלק בלתי נפרד ממנה, מדינה שהנפיקה כמה מהמעצבים החשובים בעולם במגוון תחומים.

לימודים באיטליה של תחומי עיצוב שונים מציעים הרבה מעבר למוסדות לימוד אקדמיים מובילים, עצם החיים בערים העשירות הללו מבחינה תרבותית וויזואלית היא משהו אשר מספק פיתוח גישה אמנותית ועיצובית, הבנה של אסטטיקה והיכרות עם מגמות בינלאומיות חוצות תרבויות. אמרת איטליה - אמרת עיצוב ואופנה - לכן אם כבר לימודי עיצוב אופנה בחול אז הליכה היישר למקור היא הפיתרון האידיאלי והמעשיר ביותר.

מהות תהליך לימודים באיטליה

באיטליה מוסדות לימוד רבים המציעים קורס עיצוב פנים ותכניות לימוד מלאות של לימודי עיצוב פנים או עיצוב אופנה, חלק מהמוסדות מוכרים ברמה בינלאומית והם יוקרתיים במיוחד ואחרים פחות מוכרים אך בכל זאת מציעים רמה גבוהה מאוד ונגיעה במגוון תחומי עיצוב עם מרצים מקצועיים ובסביבה מדהימה. בגלל הפופולאריות של לימודים באיטליה (רפואה, עיצוב, אדריכלות ועוד), מוסדות רבים של לימודי עיצוב אופנה בחול וגם לימודי עיצוב פנים מציעים תכניות לימוד באנגלית או קורס עיצוב פנים באנגלית - כך שלא תמיד יש חובה ללמוד איטלקית וללמוד בשפה חדשה.

על מנת להתקבל למסלול קורס עיצוב פנים ומסלול לימודים באיטליה יש להצטייד בדרכון אירופאי או בוויזת סטודנט לבעלי דרכון ישראלי בלבד. החיים מרתקים, חלק מהמוסדות מציעים שכר לימוד מסובסד ובאחרים הוא עשוי להיות בגובה של אלפי יורו לשנה. המחייה לא זולה אך לא יקרה מהותית לעומת ישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת marangoni

מאת: marangoniלימודים אקדמאיים28/03/12963 צפיות
קורס עיצוב גרפי הולך וצובר תאוצה בקרב רבים המבקשים להשפיע בענף התקשורת החזותית. מדובר למעשה בסוג של לימודי עיצוב שבא לידי ביטוי בתחומים רבים סביבנו, גם מבלי ששמנו לב. כך למשל, בעיצוב טקסטים מודפסים (ספרים, עיתונים ומגזינים), עיצוב אריזות מוצרי צריכה שונים, פרסום, אתרי אינטרנט, כרזות ושלטי רחוב. התחום אף מתפרש לממשקי הטלוויזיה והמדיה וקשור בין היתר גם לאיור, אנימציה, וידאו ואינטרנט.

מאת: marangoniחינוך ולימודים - כללי23/02/121081 צפיות
כיום במסגרת לימודי עיצוב קיימים מספר תת-תחומים וקורסים בהתאם. כך, מי שמרגיש שעיצוב זה הקטע שלו, יכול לבחור ללמוד קורס עיצוב פנים, קורס עיצוב גרפי או בכלל לימודי עיצוב אתרים, על פי התחום המועדף עליו. כמו כן, ניתן לעשות זאת במסגרת לימודי תעודה או במסגרת לימודים עבור תואר ראשון. מוסדות אקדמיים רבים (בעיקר מכללות) מציעים לימודים המשלבים עיצוב ואדריכלות, שם ההתמקדות היא בעיקר בתכנון שטחים, עיצוב נופים, עיצוב מבנים והתאמת מעטפת החלל למבנה הספציפי שאמור להיות מוקם בו.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל16/01/121013 צפיות
לימודי עיצוב פנים ואדריכלות הם בהחלט תחומים ששלובים זה בזה ולא ניתן להפריד ביניהם. אדריכל בונה את החלל שבתוכו פועל מעצב פנים. הדומה ביניהם הוא שילוב של יצירתיות עם הבנה טכנית.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל12/12/111007 צפיות
כיום עיצוב הוא תחום מוביל, שסטודנטים בכל העולם נוהרים ללמוד. עם כזאת דרישה, הבחירה שעושה את ההבדל עבורך היא הבחירה הנכונה במוסד לימודים מתאים. הבחירה במוסד מתאים הופכת לבחירה מכרעת. בבואכם ללמוד קורס עיצוב פנים או קורס עיצוב גרפי, אתם נפתחים ללימודים של שני מקצועות מובילים בתחום העיצוב.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל30/11/111052 צפיות
לימודים גבוהים או אקדמאיים, כלומר לימודים אשר מקנים לסטודנטים בסיום מסגרת הלימודים שלהם במכללה או באוניברסיטה תואר אקדמאי נחשב הינם לימודים יקרים מאין כמוהם – הן במדינת ישראל והן בעולם. מחקרים אשר מתפרסמים מידי שנה מראים כי סך כל ההוצאה של סטודנט בישראל במהלך כל שנות הלימודים שלו לתואר מגיעה לסכום של 100,000 ₪. וזאת מבלי התייחסות אישית מתבקשת לסטודנטים אשר לומדים לימודי עיצוב פנים , קורס עיצוב פנים ועוד וזאת כאשר שישנם סטודנטים אשר יוצאים ללמוד לימודים אלו במסגרת של לימודים באיטליה .

מאת: marangoniלימודים בחו"ל27/11/111254 צפיות
אלפי סטודנטים צעירים מתחילים ללמוד כל שנה בישראל לימודי עיצוב. בין לימודים אלו ניתן למצוא לימודי עיצוב גרפי – בין אם מדובר בלימודים אקדמאיים ובין אם מדובר במסגרת של קורס עיצוב גרפי מטעם מחלקת לימודי החוץ של מוסד מסוים – לימודי עיצוב אחרים כמו עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי ועוד.

מאת: marangoniלימודים בחו"ל06/11/111057 צפיות
מה עוד לא נאמר על שלל מקצועות העיצוב אשר קיימים בשוק, שמדובר בלימודים מרתקים, מבוקשים ויוקרתיים ביותר, שמדובר בלימודים אשר מתגמלים היטב את הבוגרים שלו אשר משתלבים בסיומם בשוק העבודה ועוד. ובכן, הכול נכון. כל מה שנאמר בהקשרים של לימודים אלו הינו נכון.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica